نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
۰ |
۱
اتفاقی شرم‌آور و زشت/ دختر مربی حریف کتک خورد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران تیم سالرنیتانا به دختر ۱۸ ساله گراسادونیا تعرض کردند و او را مورد آزار جسمی قرار داده و کتک زدند تا بلکه به این شیوه تمرکز پدرش را در آستانه نبرد شاگردانش مقابل پسکارا بگیرند.

خبرورزشی - در یک اتفاق شرم‌آور و جنجالی در سری‌بی ایتالیا، هواداران تیم سالرنیتانا که در آستانه صعود به سری‌آ قرار دارند به دختر جانلوکا گراسادونیا سرمربی حریف بعدی‌شان، تیم پسکارا تعرض کردند تا به این شکل وحشت را در دل اعضای کادر فنی تیم پسکارا بیندازند.

خانواده گراسادونیا در شهر سالرنو زندگی می‌کنند و هواداران تیم سالرنیتانا به دختر ۱۸ ساله گراسادونیا تعرض کردند و او را مورد آزار جسمی قرار داده و کتک زدند تا بلکه به این شیوه تمرکز پدرش را در آستانه نبرد شاگردانش مقابل پسکارا بگیرند.

به دنبال این اتفاق، باشگاه‌های سالرنیتانا و پسکارا با انتشار بیانیه‌هایی جداگانه ضمن محکوم کردن رفتار ناشایست این گروه از هواداران افراطی تیم سالرنیتانا با گراسادونیا و خانواده او ابراز همدردی و از آنها حمایت کردند.

در همین حال همسر گراسادونیا نیز با انتشار پیامی در فیسبوک اعلام کرد که خانواده سرمربی پسکارا از شهر سالرنو نقل مکان خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی