دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲
۰ |
۰
طلسمی که ذوب‌آهن با عادل مقابل استقلال شکست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره ذوب آهن توانست با سوت‌های رضا عادل یک بازی را ببرد و این اتفاق مقابل استقلال رخ داد.

به گزارش خبرورزشی، ذوب آهن موفق شد در ورزشگاه آزادی دست به کاری بزرگ زده و تیم استقلال را با دو گل شکست دهد تا هم وضعیت خود در جدول را بهبود بخشیده و هم استقلال را از کورس قهرمانی عقب بیندازد.

رضا عادل در شرایطی به عنوان داور این دیدار انتخاب شد که پیش از این از پیام حیدری به عنوان قاضی این بازی نام برده می‌شد اما حضور حیدری در مسابقات ای‌اف‌سی کاپ باعث شد تا عادل داور این بازی حساس باشد. سوت‌های این داور چند بار با اعتراض دو تیم به خصوص استقلالی‌ها روبه‌رو شد با این حال اشتباهی تأثیرگذار در این دیدار نداشت.

نکته جالب اینکه این داور پیش از این سه بار برای ذوب آهن در ادوار لیگ برتر قضاوت کرده بود که هر سه بازی با شکست تیم اصفهانی به پایان رسیده بود. پیروزی ۲ بر صفر ذوب آهن مقابل استقلال باعث شد تا طلسم شکست خوردن‌های این تیم با قضاوت عادل شکسته شده و ذوب آهن اولین پیروزی خود با سوت‌های این داور تجربه کند.

عادل پیش از این یک بار هم برای استقلال در جام حذفی سوت زده بود که آبی‌پوشان ۳ بر صفر ایرانجوان بوشهر را شکست داده بودند اما استقلال اولین بازی خود در لیگ برتر را با قضاوت این داور تجربه می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی