نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸
۱۲ |
۴
رویای شیرین فرهاد ذوب شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزی که پرسپولیس و سپاهان مساوی کرده بودند استقلال در بدترین زمان ممکن به ذوب‌آهن باخت.

خبرورزشی - رویای شیرین فرهاد در شب بزن بزن پرسپولیس و سپاهان ذوب شد و تیم خوب و یکدست مجتبی حسینی استقلال را در پایتخت شکست داد تا این مربی در ورزشگاه آزادی به فرهاد مجیدی کم‌تجربه درس مربیگری بدهد.

در روزی که ترکیب اولیه استقلال ایرادات آشکاری داشت این تیم نتوانست از فرصت طلایی ایجاد شده به خاطر تساوی پرسپولیس و سپاهان استفاده کند و نه تنها ذوب‌آهن پایین جدولی را شکست نداد بلکه حتی در کسب نتیجه تساوی هم ناکام ماند تا کورس قهرمانی را به پرسپولیس و سپاهان واگذار کند. ذوب آهن که در دیدار رفت هم به استقلال نباخته بود، با ارائه یک بازی کاملا منطقی رویاهای شیرین سرمربی استقلال را ذوب کرد تا مشکلات او در آستانه دربی حساس پایتخت بیشتر شود.

حالا استقلال فاصله زیادی از پرسپولیس و سپاهان پیدا کرده و حتی با پیروزی در دربی هم نمی‌تواند این دو تیم را روی پله‌های اول و دوم جدول بگیرد.

مجیدی که تمام دوربین‌ها را از محل تمرینات تیم دور کرده و حتی به فیلمبردار و عکاس و مدیررسانه‌ای تیم اجازه حضور در تمرینات را نداده بود، در بازی با ذوب آهن نشان داد که تیمی کاملا بی‌برنامه دارد و مربیان حریف به راحتی دستش را می‌خوانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی US ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    فرهاد در استقلال مترسکی بیش نیست. مربی اصلی کمالوند بود. فرهاد یه شو آفه بخاطر هوادارای استقلال
  • صمصامی GB ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    فرهاد بیش از دربی باید به رفع اشکال خط دفاع خود بپردازد.استقلال با این دفاع تیمی مشکلات بسیار در پیش دارد
    • امیر IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      به احتمال زیاد ترکیب روز دربی رو کمالوند چینش کنه و کل زمان بازی با مجیدی در تماس باشه واقعا مجیدی تنها از پس هدایت تیم استقلال بر نمیاد یا باید یک دستیار خارجی بیارن واسش یا امثال پیروز قربانی پاشازاده رو بزارن باهاش کار کنن با اختیار تام مصاحبه بعد بازی صدای مجیدی خدا وکیلی می لرزید تجربه نداره هیچ وقت روز های سخت مربیگری رو ندیده تازه شانس باهاش بازی ها بدون تماشاچی برگذار میشه الانم باید بهش روحیه بدن تا دربی
  • فری عشقی IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    نادی الستقلال باز هم با اینکه مثل هر سال گران ترین تیم تاریخ باشگاهی ایران رو بسته بازم مثل هر سال باید بشینه و جام های سرورش پرسپولیس ایران رو بشماره
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    یه پیشنهاد جذاب برای تمام نادی الستقلالی ها!!!!! بشتابید بشتابید یه غار داریم تاریک و بی صدا برای کیسه های جهت دربی !!!!! فقط تا جمعه وقت دارین !!!! خخخ
  • حامد IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    هرچی شافرهاد بگه. از این تیم قائدی رو بگیر، دیگه هیچی نیستن. همون کاری که امشب ذوب آهن کرد. تمام تاکتیکشون نبوغ قائدی هست و همین.
  • مملی اس اس IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    این فرهاد مجیدی و داداشش ازشون مربی برای استقلال در نمیاد با این بازی که امروز استقلال بازی کرد خدا کنه تو دربی دوباره فاجعه پیش نیاد؟!
  • جعفررالهوازی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    این چی بود آقای مجیدی با این بازیکن های بنجل که در دربی کیسه گل میشیم برادر؟ نه تاکتیکی و نه بازی زیبایی ما از تیم تهه جدولی اونم در طهران دو تا گل خوردیم؟
  • زهرا سادات IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    ایشان آقای فرهاد مجیدی ازش مربی در نمیاد چه برسه با این بازیکن های بی خاصیت و پول پرست که زورشون میاد راه برن در زمین. با رفتن آقای کمالوند عزیز ماه عسل ما هم تموم شد.
  • هوادار تاج IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    با نصف تیم فوتبال زیبایی رو به نمایش گذاشت .. دقیقا درست بگم چهار تا گل صددرصد رو به بدبیاری و روز بد فوتبالی نزدیم ... با یک باخت دوباره همه شروع کردند انتقادات رو .. خبرورزشی دشمن فرهاده انگار آماده بود که فرهاد رو بکوبه ...اما هوادار واقعی میفهمه که این تیم بد و ناقص بسته شده .. یک هافبک طراح تو تیم نیست عوضش 5 تا مهاجم گل نزن گرفته محمود فکری با این تیم بستن خیانت بزرگی کرد به هوادار
    • مانی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      خوب فرهاد مجیدی چکار کرد از جای اینکه بره دو تا بازی کن برای وسعت سوراخ و دفاع بیاره رفت آرمان رمضانی رو خرید که تا الان هنوز رقیب بهمون بخنده. فرهاد مجیدی ازش مربی در نمیاد بعد از باخت از استرس زیاد داشت صداش میلرزید این بابا چطور میخاد تو دربی روی نیمکت بشینه!!!
  • کامی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    با این تیم با این بازیکنا که فقط را میرن تو زمین شیشتایی نشین تو دربی شانس اوردیم.ببین استقلال چه قد بدبخت شده که تو تهران به ذوب اهن میبازه.بهترین فرصت بود واسه نزدیک کردن امتیاز به پرسپولیس .خاک تو سرت فرهاد با این تیمت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی