کاملترین ویدیوها و تصاویر از درگیری‌های شدید دیدار پرسپولیس - سپاهان/ آشوب و جنجال‌ هواداران در خیابان‌های اصفهان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دیدار تیم‌های اول و دوم جدول با حواشی جنجالی زیادی برگزار شد؛ درگیری‌هایی که پیش از بازی بین هواداران دو تیم آغاز شد و در پایان بازی با زد و خورد بازیکنان در پایان بازی ادامه یافت.

خبرورزشی - دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان باز هم با کلی آشوب و جنجال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد. حواشی این دیدار حساس پیش از آغاز بازی شروع شد. حدود ۳۰۰ هوادار پرسپولیس مقابل هتل اقامت این تیم حضور داشتند و در آن سو نیز تعدادی از هواداران سپاهانی در این محل حاضر شدند. این موضوع باعث ایجاد درگیری فیزیکی بین برخی از هواداران دو تیم شد.

تعدادی از هواداران سپاهان که مانع حرکت اتوبوس این تیم شده بودند، در ادامه نیز مقابل در ورزشگاه نقش جهان حاضر شدند و با سر دادن شعارهای تندی علیه بازیکنان پرسپولیس مجدداً برای اتوبوس این تیم در مقطعی مشکل‌ساز شدند.

نکته جالب در این تجمع این بود که عده‌ای از هواداران منتسب به سپاهان از یک جرثقیل هم استفاده کرده و جلوی هتل پرسپولیس سر و صدا کردند.

شاید این عده می‌خواستند تمرکز تیم پرسپولیس را قبل از بازی بر هم بزند اما هر چه بود اتوبوس پرسپولیس به سختی راهی ورزشگاه نقش جهان شد و البته دخالت نیروی انتظامی هم باعث شد تا مشکلات حل شده و پرسپولیسی‌ها با تاخیر به ورزشگاه نقش جهان برسند.

معمولاً حواشی مربوط به بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در اصفهان زیاد است و فصل گذشته هم با اینکه سپاهان مقابل پرسپولیس حاضر نشد، شاهد یکسری مسائل حاشیه‌ای قبل و بعد از این دیدار بودیم.

باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز دیدار سپاهان - پرسپولیس با اعلام اینکه نسبت به اتفاقاتی که عصر امروز یک شنبه و در مقابل هتل آسمان و مسیر منتهی به ورزشگاه نقش‌جهان رقم خورد، اقدام حقوقی انجام می‌دهد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: تعدادی از هواداران فوتبال که با توجه به شعارها و پوششی که داشتند، مشخص بود چه اهدافی را دنبال می‌کنند، به توهین، تهدید، ایجاد اغتشاش و ناامنی و... برای پرسپولیس پرداختند که مستندات این اتفاقات به صورت کامل جمع‌آوری شده و در تهران به مراجع ذیصلاح به خصوص کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارایه خواهد شد. این افراد با نمادهایی از تیم سپاهان، امروز با تجمع برابر هتل محل استقرار پرسپولیس، برای دقایق طولانی مانع از حرکت تیم به سمت ورزشگاه شدند. این مساله بلافاصله به اطلاع مقامات فوتبال، سازمان لیگ و مسوولان برگزاری مسابقه رسید و با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیگیری‌های حقوقی نیز متعاقبا انجام می‌شود.

تصاویری از هواداران دو تیم و درگیری‌های آنها را در زیر ببینید:

تصاویر| جنجال و درگیری هواداران سپاهان و پرسپولیس/ شعارهای تند علیه بازیکنان پرسپولیس

تصاویر| جنجال و درگیری هواداران سپاهان و پرسپولیس/ شعارهای تند علیه بازیکنان پرسپولیس

تصاویر| جنجال و درگیری هواداران سپاهان و پرسپولیس/ شعارهای تند علیه بازیکنان پرسپولیس

تصاویر| جنجال و درگیری هواداران سپاهان و پرسپولیس/ شعارهای تند علیه بازیکنان پرسپولیس

تصاویر| جنجال و درگیری هواداران سپاهان و پرسپولیس/ شعارهای تند علیه بازیکنان پرسپولیس

تصاویر| جنجال و درگیری هواداران سپاهان و پرسپولیس/ شعارهای تند علیه بازیکنان پرسپولیس

تصاویر| جنجال و درگیری هواداران سپاهان و پرسپولیس/ شعارهای تند علیه بازیکنان پرسپولیس

آشوب‌ها و درگیری‌های پس از سوت پایان بازی

در پایان دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس بازیکنان ۲ تیم درگیری شدیدی با یکدیگر پیدا کردند. این درگیری در ادامه به ورودی رختکن کشیده شد و صحنه‌های ناخوشایندی در تونل ورزشگاه نقش‌جهان به وجود آمد. ظاهراً این درگیری از لحظه ورود فرشاد فرجی به زمین مسابقه آغاز شد و ادامه آن پس از سوت داور مسابقه به نشانه پایان بازی بود.

کامتلرین ویدیویی که از این درگیری‌ها منتشر شده است را در زیر ببینید:

تصاویر زیر نیز این درگیری‌ها را نشان می‌دهد.

عکس| درگیری شدید بازیکنان سپاهان و پرسپولیس در پایان بازی/ درگیری تا ورودی رختکن

تصاویر| درگیری شدید بازیکنان سپاهان و پرسپولیس در پایان بازی/ آشوب و جنجال تا ورودی رختکن

تصاویر| درگیری شدید بازیکنان سپاهان و پرسپولیس در پایان بازی/ آشوب و جنجال تا ورودی رختکن

تصاویر| درگیری شدید بازیکنان سپاهان و پرسپولیس در پایان بازی/ آشوب و جنجال تا ورودی رختکن

تصاویر| درگیری شدید بازیکنان سپاهان و پرسپولیس در پایان بازی/ آشوب و جنجال تا ورودی رختکن

تصاویر| درگیری شدید بازیکنان سپاهان و پرسپولیس در پایان بازی/ آشوب و جنجال تا ورودی رختکن

باشگاه پرسپولیس پس از این دیدار بیانیه‌ای درباره شعارهای تمسخر آمیز علیه این تیم و حتی استقلال در ورزشگاه منتشر کرده است که متن آن در زیر آمده است:

آنطور که باشگاه پرسپولیس می‌گوید «تیم میزبان حق دارد در هر نیمه سه مرتبه از بلندگوهای ورزشگاه خانگی خود، شعار هواداری به مدت سه دقیقه پخش کند تا به بازیکنان انرژی بدهد» و همچنین نمی‌تواند از شعارهایی با محتوای «تبعیض نژادی و قومیتی یا توهین و تحقیر تیم مقابل و حتی به میان آوردن نام تیم حریف» استفاده کند؛ اتفاقی که به زعم پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان رخ داده است.

سرخ‌ها اعتقاد دارند در پایان نیمه اول «شعاری علیه پرسپولیس و حتی استقلال» پخش شد و باشگاه پرسپولیس این موضوع را به ناظر بازی اطلاع داد. به نظر می‌رسد در نیمه دوم شعارها تندتر شده و با «واژه‌هایی در جهت تمسخر و تحقیر نام باشگاه بزرگ پرسپولیس» به کار رفته که واکنش تند قرمزها را به دنبال داشته است.

باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود در این خصوص نوشت: «همراهان پرسپولیس اعتراض خود در مورد شعارهای در حال پخش را اعلام کردند اما در کمال تعجب، ناظر بازی اعتقاد داشت این واژه را به گوش خود نشنیده و اگر بشنود، واکنش نشان خواهد داد! البته در پایان بازی از سوی ناظر بازی اعلام شد فرد مورد اعتمادی به او گفته که این شعارها سر داده شد و قابل تشخیص بود.»

قرار است مسئول امور حقوقی این باشگاه شکایتی را از این اقدام سپاهان، تقدیم کمیته انضباطی کند.

فیلمی نیز توسط باشگاه سپاهان از لحظه شروع درگیری‌ها در نقش جهان تدوین شده و در اختیار رسانه‌های قرار گرفته است؛ ویدیوی تصویربردار اصفهانی از لحظات پرتنش بازی سپاهان - پرسپولیس.

اصفهانی‌ها به استناد این فیلم، پرسپولیسی‌ها را آغازکننده درگیری‌ها می‌دانند، در حالی که قرمزها نیز یکی از بازیکنان تیم سپاهان را عامل تنش آخر بازی معرفی کرده‌اند.

این ویدئو را در زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 1 IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    [جالب است ناظر می گوید نشنیده - از گیرنده های تلویزیون هم چیزی شنیده نشد پس چگونه انها ادعا می کنند که از بلندگوی ورزشگاه پخش شده است واقعا مسخره است به قول خود انها سه مرتبه در هر نیمه می توانند از بلندگو استفاده کنند پس چه طور چیزی شنیده نشد
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      مهندسی های لیگ برتر فصل 1399-1400: ================================================================================================= 1- پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) 2- در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) 3- پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده). 4- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      5- در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 6- گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). 7- دو تا گل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران آفساید بود. (2 امتیاز مهندسی شده). می بینید 13 امتیاز مهندسی شده تا اینجای بازی ها به صورت زیرکانه ای به پرسپولیس هدیه داده شد و شما اگه این 13 امتیاز رو از پرسپولیس کم کنید رتبه واقعی پرسپولیس در جدول دستتون میاد. هر فصل همینجوری پرسپولیس رو قهرمان لیگ می کنن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      متاسفانه پروژه تضعیف سازی استقلال هنوز ادامه داره. توی بحرانی ترین زمان ممکن دست نشانده های مسعود سلطانی فر اجازه دادند که فراز کمالوند مربی استقلال از این تیم جدا بشه و بره به یک تیم دیگه. اصلا هم ربطی به مغز متفکر و این حرفا نداره. مدیرعامل استقلال و اعضای هیئت مدیره اگه قرارداد درست با فراز کمالوند بسته بودند نمی تونست همینجوری وسط فصل بره تا تیم سایپا رو از سقوط نجات بده. چرا مدیران استقلال قرراداد محکم با فراز کمالوند نبستند و اگه فراز کمالوند وسطش می خواست بره اصلا چرا پیشنهاد فرهاد مجیدی رو قبول کرد. چرا باید مدیران دست نشانده، استقلال رو سکوی پرش مربیان غیر حرفه ای قرار بدن. فرهاد توی بازی ذوب آهن دست تنها بود و برد در این بازی کلید قهرمانی این فصل بود. باید یکی مثل دکتر فتح الله زاده مدیرغامل استقلال بشه که بتونه از حق استقلال دفاع کنه و نذاره دست نشانده های بابا همینجوری تیم استقلال رو در مهمترین زمان ها تضعیف کنن چه به لحاظ بازیکن و چه به لحاظ مربی
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      پنالتی واضح سپاهان دقیقه 64 گرفته نشد و وحید امیری باید دقیقه 60 تا 70 کارت زرد می گرفت و اخراج می شد. لطفا برید حتما نگاه کنید که داور وحید امیر رو اخراج نکرد. اگه وحید امیری اخراج می شد هم بازی با استقلال رو از دست می داد و هم پرسپولیس به دلیل 10 نفره شدن باید 35 دقیقه مقابل سپاهان 10 نفره بازی می کرد و باختش حتمی بود. متاسفانه داور از قبل توجیه شده بود که هم پرسپولیس نباید ببازه و هم باید بازیکن ها برای دربی حفط بشن. هند دقایق آخر بازی هم که مثل روز روشن بود ولی داور نگرفت.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      این سیرکی که اسمشو گذاشتین لیگ برتر لطفا تعطیلش کنید و از همون اول بگید پرسپولیس قهرمانه و نذارید اینهمه پول بیت المال هدر بره. جمع کنید این مسخره بازی ها رو.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      پرسپولیسی ها باید بین 7 تا 14 روز می رفتن قرنطینه مثل همه مردم ولی این مدت رو مهندسی شده به 6 روز کاهش دادن. بعد گفتن چون پرسپولیس 6 روز توی قرنطینه است پس دو روز بازی سپاهان و پرسپولیس رو عقب میندازن. دوباره دیدیم بعد از 3 روز پرسپولیسی ها به خونشون برگشتن و قرنطینه تموم شد. حالا اتفاقی که افتاد این بود که توی اون 3 روزريال پرسپولیس قشنگ توی کمپ تیم ملی برای رویارویی با سپاهان تمرین کرد و از تمامی امکانات هتل و کمپ برای استراحت بازیکنان و ریکاوری تیمش استفاده کرد. بعد هم که دو روز بازی سپاهان و پرسپولیس رو عقب انداختن تا قشنگ خستگی از تن بازیکنان پرسپولیس در بره. ما دیدیم که محرم نوید کیا هم گفت که زور سپاهان به مسعود سلطانی فر و سازمان لیگ که پرسپولیسی هستند نمی رسه و توی بازی هم دیدیم که قشنگ سر تیم سپاهان رو با اخراج نکردن وحیدی امیری دقیقه 60 بازی بریدند.
    • مهندسی لیگ برتر IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      لطفا برید نگاه کنید که وحید امیری باید دقیقه 60 کارت دومش رو می گرفت و اخراج می شد. چرا کسی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته داوران، پاسخگو نیست که به همین راحتی حق تیم سپاهان در این بازی خورده شد و این بازی که 6 امتیاز داشت رو مساوی درآوردن. سپاهان با 10 نفره شدن پرسپولیس به راحتی بازی رو می برد و 90 درصد راه قهرمانی رو طی می کرد.
    • شهرام IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      خدا روشکر فیلم شروع درگیری منتشر شد و همه دیدن لنگیها چجوری به فیلمبردار اصفهانی حمله کردند! منتظریم فدراسیون (مثل بازی لنگ-سایپا که لنگی ها مخصوصا رادو به همه از جمله دایی مشت میزدن)
    • شهرام IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      به دلیل حرکت غیر اخلاقی وحیدی امیری که با ضربه به دوربین خبرنگار زد که وظیفش جمع آوری خبره باید وحید امیری حداقل یک جلسه از بازی بعد پرسپولیس محروم بشه. تعلیقی نه چون می شه قضیه بیرانوند. باید کمیته اخلاق به این مساله ورود کنه و وحید امیری برای بازی بعد محروم بشه.
    • صمصامی GB ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      آقای شهرام این فیلم شروع درگیری را به تصویر نکشیده.وضعیت عصبی کمال و وحید نشان میدهد درگیری در نقطه دیگری شروع گردیده و تصویر بردار اصفهانی ادامه درگیری را به تصویر کشیده و نه شروع آنرا.در همه حال باید انصاف را در نظر داشت
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      پرسپولیسی ها برای اینکه هواداران استقلال رو با خودشون همراه کنن به دروغ میگن که سپاهانی ها چیزهایی پخش کردند که توهین بود هم به پرسپولیس و هم به استقلال. هوادارن استقلال متوجه باشند فریب پرسپولیسی ها رو نخورن. اصلا استقلالی ها هیچوقت با تیم های پرطرفداری مثل تراکتورسازی یا سپاهان مشکل نداشته و همه ایران می دونن مافیای فوتبال ایران لنگیا هستن و همه از دست این مافیا جونشون به لیشون رسیده. پارسال همین پرسپولیسی های حکومتی حاضر نشدن بازی با سپاهان رو با یک ساعت یا حتی دو ساعت تاخیر شروع کنند ولی امسال برای اینکه لنگیا حال کنن سپاهانی های عزیز رو مجبور کردن با 48 ساعت تاخیر بازی کنن در حالی که پرسپولیس فقط 3 روز توی قرنطینه بود اون هم توی هتل 5 ستاره و کمپ تیم ملی و 4 روز هم وقت داشتن خانوادشون رو ببینن چرا اصلا بازی باید به تاخیر می افتاد؟. این برای لیگ برتر ایران فاجعه بزرگیه.
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      در جواب لنگ مافیا متوهم بیچاره تیمت باخته چه ربطی به مهندسی داره ؟درضمن یه فصل مهندسی جام دادن دو فصل مهندسی جام دادن نه چهار فصل پیاپی.اگه همه تیما میدونن مهندسی شدس و از پرسپولیس متنفرن چرا تیم تشکیل میدن میان تو لیگ بازی میکنن؟دلم برات میسوزه
  • ورزشی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    اگر بعد از آن بازیهای جنجالی که جریان آب‌های آلوده و گزهای سکه ای و غش کردن داور و شکستن شیشه های اتوبوس توسط هواداران سپاهان و یا کور شدن سرباز احمدی و یا افتادن سان فرد از سکوی تماشاگران در بازی ذوب آهن در اصفهان و یا پایین کشیدن و تخریب اموال و تبلیغات اسپانسر دو تیم سرخابی در اصفهان بدون لابی و نفوذ اصفهانی‌های فدراسیون خصوصا تاج و ساکت به این پرونده ها درست و با عدالت رسیدگی میشد هیچ وقت شاهد اینگونه رفتارها نه تنها در اصفهان بلکه در شهرهای مانند تبریز هم نبودیم آقایان فدراسیون نشین فقط بلد هستند تیم‌ها و باشگاه‌های مثل فولاد خوزستان و مدیر آن آقای آذری را جریمه و محروم و کنند آنهم در حساس ترین زمان ممکن در زمانی که دارد به بازی‌های بین المللی می‌رود اما تیم‌ها و باشگاه های دیگر چون لابی و نفوذ دارند و یا خرج فدراسیون را تامین می‌کنند و هواپیما و پرواز در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌دهند هر تخلف و توهینی چه بازیکنان و چه مدیرانشان انجام دهنداز هر گونه جریمه معاف هستند حتی اگر مستقیم یا غیرمستقیم تمامی ارکان ورزش و فوتبال را زیر سوال ببرند حتی به وزیر ورزش و رئيس فدراسیون
    • فاطی تی تی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      بیچاره تبریز واقعا کی چنین رفتارایی تو تبریز بوده مرد مومن؟؟هر سال تو اصفهان جنگ و بزن بزنه کی تو تبریز مثل این اشوب شده؟
    • ورزشی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      هموطن محترم بانو فاطمه که طرفدار تیم تراکتور هستید بنده منظورم تنها درگیری‌های بیرون ورزشگاه نیست که البته در تبریز در همی دو یا سه سال پیش طرفداران که نه عده ای از جوانان با تحریک ارازل و اوباش به یک طرفدار پرسپولیس حمله کردند که اگر سردسته بوقچی های پرسپولیس نبود شاید اتفاق خیلی بدی حتی بدتر از سرباز احمدی می افتاد شما توهین‌های ارازل و اوباش پانترک که با پول خریداری شده اند را در و نفوذی همسایه ایران هستند را در ورزشگاه یادگار ندیده اید یا زمانی که همین عده طرفداران جوان و نوجوان اصیل تبریزی را تحریک می‌کنند تا در بازیهای بین المللی با تیم‌های حاشیه خلیج همیشگی پارس فریاد خلیج عربی سربدهند یا به بهانه کری خوانی پرچم ایران را زیر پا لگد مال کنند و یا به بهانه کری خوانی با یک تیم پرچم کشور دیگر را در ورزشگاه به اهتزاز در آورند آیا در بازی ال کلاسیکو بین رئال و بارسا دیده اید که طرفداران هر یک از این‌ دو تیم پرچم کشور دیگری را در ورزشگاه بالا ببرند؟ فقط بارسا است که پرچم کاتالونیا را بالا می‌برد که آنهم فکر کنم ممنوع شده
    • زردطلایی عشق سپاهان باغیرت IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      شمافکر کنم چند سال پیشو یادت رفته که توازادی ازقصد هوادارای پرسپولیسو اوردن بالای سر هوادارسپاهان نشوندن اونام بانامردی ازاون بالا به بچه ۴ساله رحم نکردن البته از کندزهن کند شماانتظاری نیست چون اصلا تمام ماجرای اشوبها از همونجاشروع شد شماهاکه دم از مهمون نوازی میزنید اینقدر شماهابااون مدیراتون همیشه دیوارهاشاتون بلنده البته امسال دیگه دورتون تموم میشه سفرتونو حاجی ساکت جمع میکنه تموم اون توهمت هام که اون پیروانی زد به سپاهان نه ثابت شده اس وازاین به بعد باید بیاد ثابت کنه
  • ورزشی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    ادامه نظر قبل توهین هم بکنند همانطور که در بالا عنوان شد از هرگونه جریمه و مجازات معاف هستند چه برسد به هواداران این تیمها
  • محسن IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    چی بگم یه مشت رهنونی و دولت ابادی و مارچینی ابرو برا شهر اصفهان نزاشتن با این کارهاشون چرا نیروی انتظامی سر دسته این افراد که مشخص هم هستن را دستگیر نمیکنه امیدوارم دلیلش این نباشه که این افراد رفت امد دارن تو باشگاه سپاهان و ساکت بهشون برنامه میده
  • فری عشقی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    نکته جالبه داستان اینجاست که بازم 24 ساعت کادر و بازیکنان و هوادار های پرسپولیس رو کتک زدند ، فوش دادن، و در زمین به عمد بازیکن آنان رو مصدوم کردند، و انواع ه چیرگی ها رو هم انجام دادن ولی امروز ببینید که حتی برنامه ریزی هم کرده فدراسیون، سازمان لیگ،و کمیته انضباطی که برای خوش خدمتی به کیسه و شله زرد بازیکنان پرسپولیس رو محروم کنند.#عدالت
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    باز هم مثل همیشه با توهین تحقیر و کتک از بازیکن ها و هوادرهای پرسپولیس استقبال شد حتی نکته طنز ماجرا اینجاست !به قول خودشون 24 ساعت جون دادن که به زور از کاپیتان جلال تقدیر کنند و چه قشنگ با فوش و کتک از آقا جلال که تمام افتخارات شله زرد رو همین آقا جلال بالای دست برده، چه زیبا تقدیر کردید و چه زیبا مهمان نوازی کردی شله زرد!
  • منطق IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    آقا فقط من این حس رو دارم یا شما هم حس میکنید تو همه عکس ها و فیلم ها سپاهانیا دارن حمله میکنن و پرسپولیسیا تو شک هستند و دارن دفاع میکنن؟!؟!
  • خانی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    بیچارها !!! آدم این محدود طرفدارهای تیم نادی الستقلال رو میبینه واقعا دلش براشون میسوزه!!!! بیچاره سه صفحه رمان نوشته به جای کامنت که بگه تورو خدا ما کیسه هارو هم حساب آدم کنید! آخه تیمی که در تهران از ذوب تهه جدولی 2 تا میخوره که دیگه کری خوندن نداره!! به قول خودت که همین دو سه بازی هم که از برکت کمالوند پرسپولیسی داری! ماه عسل برای فرهاد مجیدی و شما کیسه ها تمام شد. نه داداش بهتر مثل هر سال به امید سال های دیگه برید تو غار و به امید چهار جانبه بنگلادش و امجدیه و ستاره هاش هنوز نفس بکشید!!
  • نادی الکیسه حکومتی-کیسه ملا اول IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    طبق نظر کارشناسان استقلال ملا اول بیشترین سود رو از داوری ها برده.پس القاب خودتون رو به پرسپولیس نسبت ندید.مکتب J3D
  • دوستاره IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    من نمیدونم این پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس در اسیا چقد بود که هم باش طلب برانکو رو صاف کردن هم کالدرونو هم تمام دستیارهای خارجی هم طلب بازیکن های دیگه تازه نیم فصل چند تا بازیکنم خریدن ولی استقلال باید ستاره هاشو بفروشه تا بدهی هاشو صاف کنه از اون طرف پول رضایتنامه بازیکن نداره بده تیمو تقویت کنه جالبه میگن هیت مدیره پولدار داره (خلیل زاده)که رفیق وزیره و وزیر ورزش منصوبش کرده خلیل زاده چه گلی به سر استقلال زده تنها مقصره رفتن استرا همین خلیل زاده و سلطانیفر بودن اقایون فوتبال ایران نه لجن زار ایران وزیر که گل نمیزنه :) )
    • تیم خاطرات IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      تو و امثال تو هیچ موقع متوجه نمیشین آخه اون ستارها تون مال زمان چهارجانبه بوده و اون موقع از خود باشگاه‌ها پول جمع میکردن واسه خریدن جام در ضمن پرسپولیس توی چهار سال دوبار تا فینال رسیده ویک بار هم تا نیمه نهایی که همشون جوایز جدا داره
  • م IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    کلا سپاهان اونده بود برا مساوی و قلع و قمع بازیکنای سرعتی هر کس پا به توپ میشد رو میزدند با فجیع ترین حالت ممکن و تمام این حاشیه ها هم برای محروم کردن بازیکنای پرسپولیس برا بازی دربی درست کردن و اینکه این پرسپولیس و فقط با حاشیه و هوچیگری میتوانند به پایین بکشند خدا جای حق نشسته
  • بانی AU ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    مردم این کشوردچارمشکلات روانی هستندحالت نرمال یک انسان راندارندواین وضع اسف بارکشورمشخص کننده همه چیزهست
  • پدرام AU ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    همه چیزروشنه بازی بایدبخاطرتکرارولنجاری ولات بازیهای ادامه داراصفهانیها 3بر0به نفع پرسپولیس بشه4
  • برنا AU ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    این سپاهانیها دارندشورش رودمیارن ابرو برای شهرشون باقی نگذاشتن بایدتیمهای شهرشون روازلیگ حذف کنن تاادم بشن
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    یه مشت آدم بی فرهنگ که تو یه تیم جمع شدن و هر جا میرن اغتشاش میکنن و اسمشون رو هم گذاشتن باشگاه فرهنگی ورزشی!!
  • لنگ ورزشی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    به خدا آبرو نذاشتن واسه ایران این لنگی ها. اون از رفتارشون تو خارج از کشور و این هم داخل کشور
  • مافیای قرمز IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    تا کی این رفتار بچه گانه باید از این تیم لنگ سر بزنه و کسی چیزی بهشون نگه؟؟؟؟؟
  • آنتی دروغگو! IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    این لنگی ها کلا با همه درگیرن و عاشق دعوا و کتک کاری هستن.
  • استقلال قهرمان IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    آفرین بر مرد اخلاق وحید امیری خبر نگار که انسان نیست!!!
  • تیم حکومتی قرمز IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    از مکتب این تیم حکومتی چیزی بیشتر از این انتظار نمیره
  • ناشناس IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    لنگ باید 10 نفره میشد، امیری بازی با استقلال رو باید از دست میداد، پنالتی برای سپاها باید گرفته میشد و.... . اون وقت میگن لیگ مهندسی نمیشه!!
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    کمیته انظباطی خوابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا منشا سریعا محروم میشه یا ساکت الهامی سریعا دادگاهی میشه ولی حتی خبری از دعوت بازیکنان لنگ به کمیته انظباطی نیست؟؟؟؟
    • شیشتقلال شیشتایی آسیا DE ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      آره کمیته انظباطی خوابه که کتک کاری بازیکنای استقلال رو با هواداراش تو فرودگاه مهربآباد ندید . اگه بیدار بود که چها پنج تا بازیکناتون باید شیش ماه محروم میشدن ... البته که کمیته انظباطی بارها نشون داده حامی تیم حکومتی استقلاله . نمونه اش محروم نشدن محمود فکری بعد از فحشهایی که داد ... همه دیدن غیر از کمیته انظباطی
  • ع IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    مکتب لنگ=دعوا و درگیری
  • Amir IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    دوستان آبی که نظر میدید ضد سرورتون پرسپولیس.شما قابل درک هستید اخه دیشب تیمتون بد باخت تیمی که با چهارتا مهاجم نتونه گل بزنه معلومه دیگه باختید حرص دارید خودتونو خالی کنید
  • نازی عشقپولیسی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    عشقی عاشقان اصفهانی ارتش سرخ!!! وقتی موتوری های شله زرد به سمت اتوبوس پرسپولیس حمله کردند و اون سیل عظیم جمعیت و هزاران نفری آتش سرخ اصفهان رو دیدن و پا به فرار گذاشتن جالب ترین لحظه حاشیه ای بازی دیروز بود. عشق اول و آخر تمام اصفهانی های اصیل پرسپولیس بزرگ البته به غیر از مهاجران!
    • سپاهان IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      اخه دیگه تیم لنگ راهمه ایران میشناسن تووهمه طرفدارای لنگ هم توتوهم هستین مدیران ومربیان سپاهان میان رواون خط برنامه ازپیش تنظیم شده فوتبال لنگ برتر بااحترام بامردم حرف میزنن امااون مدیر شماافشین دزده میاد بااین ادبیات صحبت میکنه بهتره ادبو از سرورش محرم یادبگیره اصلااصفهانیای اصیل هیچکدوم به غیراز سپاهان وذوب اهن طرف تیم دیگه ای نیستن پس اراجیف سرهم نکن اینام که میبینی همشون ساکن شاهین شهرو فولادشهرومهاجرن دیگه دستتون روشده براهمه امثال دیگه سالهای قبل نیست ساکت هم از اون پیروانی قسم دروغ خور شکایت کرده پدرشم در میاره تموم اون اراجیفو باید ثابت کنه فعلاهم زیرشین داداش برید فکر دربی باشید که ایشالله استقلال میذاره درتون
  • داش علی US ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    متاسفم برای استقلالی هایی که فقط فکر و ذکرشون اینه که به‌نحوی به قرمز طعنه بزنن حتی اگه برای خودشون هم ضرر داشته باشه. دوستی نوشته چرا فراز کمالوند آمده استقلال و بعد رفته اسمش رو گذاشته مافیای لنگی. سوال من از شما، وقتی مجیدی خودش از کن تجربگی مربی میاره که تاریخ نشون داده یک جا بند نمیشه، به وزیر و وکیل چه ربطی داره؟ ساکت نشان داده قدرت مافیایی خودش رو و کلی طول میکشه تا متوجه بشید. همه تیم‌ها باید مقابل سپاهان و این رفتار بایستند تا شاید رفتار تغییر کنه. به امید اینکه همه با چشم باز جلو برن
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    فدراسیون کجاست
  • محروم نسیب نیا IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    عجیبه سرمربی تیم با یه حالت حق به جانب گفت من اصلا نمی دونم ماجرا چی بوده ولی توی عکس های در اومده تو متن تمامشون مشاهده میشن
  • امین LT ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    اصفهانیا همیشه شر درست میکنن .تو زمین که زورشون نمیرسه بیرون زمین با جیغ و ویق کارشونو راه بندازن .
    • سپاهان عشق IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      اخه چی میگی نیمه دوم که توقوطی بودید اگه اون هند واون پنالتی گرفته شده بودیاوقت کشی های پیروزی که تق وتق خودشون مینداختن روزمین تاوقت کشی کنن که حالاباخته بودیدتاکی همه تیمهاباساز شمابرقصن ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی