خبر بد برای یحیی و پرسپولیسی‌ها/ شانس کم امید عالیشاه برای بازی مقابل استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید عالیشاه هم یکی از مصدومان به جای مانده از بازی بزرگ اصفهان است که باید از زانوی خود ام آرآی بگیرد.

خبرورزشی- دیدار حساس و نفسگیر سپاهان اصفهان درحالی یک امتیاز برای پرسپولیسی ها داشت که بدون تلفات هم به پایان نرسید.

یکی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس در این بازی جنجالی و پرسروصدا امید عالیشاه بود. کاپیتان دوم پرسپولیس در دقیقه ۳۰ جای خودش را به عیسی آل کثیر داد که این دومی گل تیمش را به سپاهان اصفهان زد.

عالیشاه در دقیقه ۳۰ این دیدار بدون برانکارد از زمین خارج شد تا این تصور پیش بیاید که شاید آسیب دیدگی این بازیکن خیلی جدی نبوده باشد اما این طور نبود.

کاپیتان دوم پرسپولیس از ناحیه زانو مصدوم شده و برهمین اساس جای خودش را خیلی زود به عیسی آل کثیر داد و حالا او هم باید مثل سیامک نعمتی ام آرآی بدهد تا میزان آسیب دیدگی اش مشخص شود.

یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس به ما خبر داد احتمال بازی کردن امید عالیشاه در دربی حساس روز جمعه کمتر از غیبت اوست.

او نیز یکی از بازیکنانی است که یحیی گل محمدی برای بازی با استقلال روی توانایی‌ها و تجربه‌اش حساب باز کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ 4 ساله مد شده IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    با آرزوی سلامتی برای عالیشاه، لنگ با همه قواش جلومون حاضر بشه بهتره، بعدا بهانه نیارن باختمون به خاطر عدم حضور فلانی بوده، بازی ذوب به تاریخ پیوست، لنگ برابر تیم قرار میگیره که هیبتش تن آسیارو لرزونده بود بود و نبود یه بازیکن هیچ تفاوتی در سرنوشت بازی(تحقیر لنگ) نخواهد داشت
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      توکه تیمت با۴مهاجم بازی میکنه مقبل حریفش ذوب میشه کری نخون علت رودریاب
    • آرام IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      هه از نظر شما چه تیمی هم هیبتش تن و بدن اسیا رو لرزونده تیمی که در برابر ذوب اهنی که چندین و چند ساله افت کرده ۲ تا گل خورده و تو بازیهای اسیایی با زور و بدبختی تونست به مرحله حذفی برسه.‌‌.‌اتفاقا پرسپولیس هیبتش تن و بدن اسیا رو لرزونده حالا من به بازیهای اسیاییش کار ندارم چون گفتن نمیخواد و با بازیهایی که کرد ۵ تا برد داشت و یه دونه باخت و رکورد رو شکوند... همین لیگ خودمون دربرابر سپاهان که یکی از قوی ترین تیم لیگه مساوی کرد ولی استقلال ۳ بر ۰ بهش باخت‌ و این ضعیف بودن تیمتون رو نشون میده تیمی که نتونه دربرابر ذوب اهن حتی یه گل بزنه در برابر پرسپولیس چطوری میخواد ببره کم کری بخون واسه خودت...بهتره برین از الان عذاتون رو بگیرین چون مطمئن باش پرسپولیس چه بدون امید عالیشاه چه با امید عالیشاه گل بارونتون میکنه.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی