نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
محکومیت باشگاه تراکتور در یک پرونده دیگر/ در قرارداد شکاری هم دست بردند
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با شکایت رضا شکاری از تراکتور مشخص شد این باشگاه در قرارداد او هم مانند رشید مظاهری دست برده و اقدام به جعل کرده است.

خبرورزشی - باشگاه تراکتور این روزها درگیر چند پرونده شکایت با بازیکنان سابق خودش است و یکی از این نفرات، رضا شکاری است که با وجود اینکه نزدیک به یک سال است که از این باشگاه جدا شده به خاطر درگیری پرونده‌اش با این باشگاه تبریزی نتوانسته با تیم جدیدی قرارداد امضا کند.

پس از فسخ یک طرفه قرارداد شکاری با تراکتور، این باشگاه اقدام بازیکن خودش را غیر قانونی خوانده و از او به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و در سمت مقابل شکاری و وکیلش که در تلاش برای مذاکره و توافق با باشگاه به نتیجه نرسیدند، متقابلاً شکایتی بابت جعل و دست بردن در قرارداد این بازیکن علیه تراکتور مطرح کردند.

حالا پس از بررسی های انجام شده مشخص شد که باشگاه تراکتور در این پرونده مانند ماجرای رشید مظاهری در قرارداد بازیکن دست برده و مدت زمان این قرارداد را با رقم مورد نظر خودشان افزایش دادند و از یک فصل به 4 فصل تغییر دادند.

با بررسی های انجام شده و مسجل شدن تخلف باشگاه تراکتور، رای به سود شکاری اعلام شده و قرارداد این بازیکن با تراکتور باطل شده است و شکاری می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم خواهانش بپیوندد.

محکومیت باشگاه تراکتور در یک پرونده دیگر/ در قرارداد شکاری هم دست بردند

مهدی صادقی، وکیل مشترک رشید مظاهری و رضا شکاری در خصوص پرونده این دو بازیکن اظهار داشت: متاسفانه این در باشگاه تراکتور به یک رویه تبدیل شده که در قرارداد بازیکن دست می‌برند و بعد از ماجرای رشید مظاهری، این موضوع در مورد رضا شکاری هم به اثبات رسید و باشگاه تراکتور محکوم شد.

وی افزود: ما در این مدت تلاش زیادی داشتیم تا با مسئولان تراکتور به توافق و تفاهم برسیم تا کار به شکایت نکشد ولی مسئولان این باشگاه قصد تغییر رویه نداشتند و مثل سابق رفتارهای خودشان را تکرار کردند و برایم جای سوال دارد حالا که این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده چرا رفتارهای این چنینی انجام می‌دهند که ممکن است منجر به زیان دیدن باشگاه و محرومیتشان شود.

وکیل شکاری و مظاهری در پایان گفت: ما اگر شکایت خودمان را به فیفا و AFC ببریم این برای تراکتور دردسر ساز خواهد شد و درگیر محرومیت‌های سنگین می‌شوند. ضمن اینکه بخش حقوقی ماجرا را از طریق مراجع قضایی هم پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسیم. برای باشگاه تراکتور آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این موضوع هرچه سریعتر بدون مشکل مرتفع شود و کار به شکایت و محرومیت نکشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    مراجع داخلی به عمد علیه تراکتور رای صادر می کنند مدیران تراکتور پرونده ها رو باید به فیفا ببره
  • فاطی تی تی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    مرسی مدیریت و تیم حقوقی
  • ناشناس IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    چرا سردار اجورلو رو مدیرعامل نمی کنند تا این طور اتفاقات نیافته سرداراجورلو مدیر با کفایتی هست
  • کیا IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    اتفاقا باید به ای اف سی شکایت کنن که پدر صاحبشون رو دربیاره که دیگه از این غلطا نکنن
    • ناشناس IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      اگه به ای اف سی شکایت بکنه خود شکاری محکوم میشه فدراسیون دشمنه تراکتور به خاطر همین تمام رای ها رو علیه تراکتور صادر میکنه این رو مربی تیم ملی فوتسال افغانستان هم فهمید زمانی که به تبربز سفر کرده بودند مربی تیم ملی افغانستان گفت بهتره فدارسیون ایران دست از دشمنی با تراکتور برداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی