نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
انگار به پای بازیکنان استقلال وزنه سنگین بسته بودند!/ دربی پرگل خواهد شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا حسن زاده کاپیتان اسبق استقلال تهران می‌گوید باخت به ذوب‌آهن در بدترین زمان ممکن رخ داد و این می‌تواند به قیمت از دست رفتن شانس قهرمانی برای استقلال تمام شود.

خبرورزشی - رضا حسن زاده که سالها در خط دفاعی استقلال بازی و با این تیم قهرمانی آسیا را نیز کسب کرده در خصوص باخت آبی‌پوشان مقابل ذوب آهن در آستانه دربی با ما هم صحبت شد:

فکرش را می‌کردید استقلال در تهران به ذوب‌آهن ببازد؟
حقیقتاً تصور ما بر این بود که با شرایطی که استقلال دارد ذوب آهن را به خوبی شکست دهد و مهیای بازی با پرسپولیس گردد اما در عین ناباوری مقابل تیم اصفهانی غافلگیر شدیم و حرف زیادی برای گفتن نداشتیم و این اتفاق در بدترین زمان ممکن رخ داد.

به نظر شما چرا بازیکنان استقلال نتوانستند طراوت بازی در لیگ قهرمانان آسیا را نشان دهند؟
معتقدم که خستگی مهمترین عامل شکست استقلال بود و بازیکنان طوری در زمین می‌دویدند که انگار به پاهایشان وزنه بسته شده بود. غیبت یکی دو بازیکن اصلی هم مزید بر علت شد تا استقلال نتواند به خواسته خودش برسد در کل بازی استقلال در دربی کاملا ناامید کننده بود.

از شانس خوب استقلال دو تیم سپاهان و پرسپولیس هم مساوی کردند.
بله اگر سپاهان یا پرسپولیس برنده می‌شدند این مسئله برای استقلال با باختی که مقابل ذوب‌آهن کسب کرد شرایط بسیار سختی را به وجود می‌آورد اگر چه حالا هم شانس قهرمانی استقلال کاهش یافته و باید منتظر روزها و بازی‌های آینده باشیم.

بازی بعدی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی تهران است این بازی را چطور می‌بینید؟
دربی با سایر بازی‌ها فرق می‌کند اینکه پرسپولیس شرایط فنی خوبی دارد و استقلال به ذوب‌آهن باخته است دلیلی نمی‌شود که حتماً در بازی دربی هم شرایط به همین منوال باشد چه بسا استقلال با ارائه یک بازی خوب و هدفمند بتواند پرسپولیس را شکست دهد و این امر دور از ذهن نیست.

پیش بینی شما از بازی استقلال و پرسپولیس چه نتیجه ای است؟
واقعا نمی‌شود نتیجه این بازی را پیش بینی کرد اما فرهاد مجیدی نشان داده که اهل بازی دفاعی نیست و تیمش را هجومی‌به میدان می‌فرستد. به اعتقاد من این بازی هم خوب و پر گل شود و امیدوارم نتیجه نهایی در راه قهرمانی به سود استقلال رقم بخورد

اما استقلال مقابل ذوب‌آهن نشان داد که ضعف‌های زیادی دارد.
بله وظیفه کادر فنی است که در این چند روزه روی نقاط ضعف بچه‌ها کار کند و تیم آماده را راهی جدال با پرسپولیس نماید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Kazemi_ebrahim IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    باسلام وارادت ؛ دقیقاً _ حرفهای جناب حسن زاده کاملا صحیح و معقول میباشد.. چرا که ایشان بعنوان پیشکسوت محبوب استقلال اشرافیت کامل دارد... به امید روزهای اوج برای باشگاه استقلال..
  • gaber IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    جدال نه فوتبال . باید با جنگ جدال ببرید .امیدی دارید که جدال بقول شما بکنید جدال هم بگویید بازنده بلااتفاق شمایید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی