نیمار و رونالدو؛ پادشاهان بدون تاج و تخت/ روزهای سیاه دو ستاره
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نیمار و کریستیانو رونالدو، دو ستاره فوتبال جهان، این روزها دوران سختی را در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس پشت سر می‌گذرانند.

خبرورزشی - دو ستاره فوتبال جهان، این روزها دوران سختی را پشت سر می‌گذرانند. دو پادشاهی که قدرت حکمرانی با تیم‌های‌شان را ندارند و تاج و تخت خود را از دست داده اند.

نیمار و رونالدو، با پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس، نتایجی ناامیدکننده را کسب می‌کنند و نتایج ضعیفی را به دست می‌آورند. در هفته‌های پایانی این فصل فوتبال اروپا، یوونتوس عملاً همه جام‌های ممکن را از دست داده است و حتی ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست نیاورد.این یعنی رونالدو باید سال بعد را در لیگ اروپا بازی کند، چیزی برای فاجعه برای فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان.

یوونتوس این هفته با سه گل مغلوب میلان شد و رونالدو هم در این دیدار عملکرد ضعیفی از خود نشان داد که البته در این راه ضعف خط هافبک یووه که عملاً نمی‌توانست هیچ پاس خوبی برای مهاجمان ارسال کند، نقش تاثیرگذاری داشت.

اوضاع یوونتوس انتقادهای زیادی را در فوتبال ایتالیا از این تیم و به ویژه آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم به همراه داشته است. با این وجود بازیکنانی مثل رونالدو هم از انتقادها در امان نمانده‌اند. روزنامه «توتو اسپورت»، به بی‌تفاوتی بازیکنان اشاره کرد و به شدت عملکرد آنها را زیر سؤال برد.

روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» هم مستقیماً به عملکرد رونالدو پرداخت و او را یک بازیکن «خنثی» درون زمین خطاب کرد و نوشت: «او حتی نشانی از یک لیدر را در تیم نداشت. اگر تیم به لیگ قهرمانان نرسد آیا کریس می‌ماند؟»

کریستیانو رونالدو

از سوی دیگر نیمار هم با پاری‌سن‌ژرمن روزهای بدی را می‌گذراند. آنها مقابل رن با تساوی ۱-۱ متوقف شدند و حالا در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ ۱ فرانسه قهرمانی را از دست رفته می‌بینند چرا که تیم لیل صدرنشین، شانس و موقعیت به مراتب بهتری نسبت به آنها برای کسب قهرمانی دارد.

رسانه‌های فرانسوی نیز انتقادهای زیادی از تیم پرهزینه پاری‌سن‌ژرمن و بازیکنان آن داشته‌اند. روزنامه «اکیپ» با انتقاد از نیمار که در ۱۰ بازی گذشته فقط 4 گل زده است با کنایه در مورد او نوشت: «اینکه فقط توپ را برداری و چند حرکت نمایشی انجام بدهی کافی نیست. نیمار پنالتی را تبدل به گل کرد اما نتوانست تیمش را نجات دهد، چون بعد از یک شروع خوب در نیمه دوم، او دوباره از نظر بدنی کم آورد و در بازی محو شد.»

در غیاب امباپه، پاری‌سن‌ژرمن هم مقابل منچسترسیتی شکست خورد و هم در لیگ فرانسه عملکرد ضعیفی داشت تا مشخص شود نیمار ستاره اصلی تیم نیست و این امباپه است که با حضورش نتایج تیم را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

نیمار به تازگی قرارداد خود را با مبلغی نجومی تمدید کرده است تا نشان دهد فقط به خاطر پول حاضر  است در پایس بماند، از سوی دیگر رونالدو هم از یووه به احتمال زیاد جدا خواهد شد و شاید به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد. آیا رونالدو و نیمار در فصل بعد در کنار هم خواهند بود؟

نیمار

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بی نام NL ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    رونالدو تو این تیم افلیج چکارمیتونه بکنه؟ بازی با میلان یه موقعیت برای رونالدو یا مورتا نتونستن ایجاد کنن. بهترین کار برای شکوفایی نیمار و رونالدو، رفتن رونالد به PSG هست هم رونالدو از هافبکهای باکیفیت PSG بهره میبره و هم فشار از رو نیمار برداشته میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی