نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رمزگشایی از اعتراض و اتهام تند نویدکیا علیه نیمکت پرسپولیس/ گل محمدی به سیامک نعمتی چه گفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پایان بازی با پرسپولیس تهران مدعی شد مربیان تیم حریف پس از جلو افتادن از میزبان دستور وقت کشی داده‌اند!

خبرورزشی - سرمربی سپاهان اصفهان در انتهای صحبت‌های خود در کنفرانس خبری پس از پایان این دیدار گفت: «می‌خواهم یک نکته را بگویم و شاید خیلی‌ها از این گفته من راضی نباشند، اما چون خودم دیدم و شنیدم برایم عجیب بود که از روی نیمکت پرسپولیس به بازیکنان می‌گفتند روی زمین بیفتند. این موضوع از سمت نیمکت تیم با قدمت پرسپولیس و برای کسب یک امتیاز خیلی برایم عجیب بود. برای ما که ادعا می‌کنیم در آسیا بهترین هستیم فاجعه محسوب می‌شود.»

شاید ندانید اما منظور او از این صحبت‌ها یحیی گل محمدی بود. محرم نویدکیا مستقیم سرمربی پرسپولیس و همبازی قدیمی خودش در تیم ملی را هدف قرار داد و مدعی شد دنبال وقت کشی بوده است. اما اصل ماجرا چه بود؟

یکی از شاهدان ماجرا به خبرورزشی گفت: «سیامک نعمتی مدافع راست پرسپولیس از ناحیه کتف احساس درد می‌کرد و به یحیی گل محمدی با اشاره موضوع را منتقل کرد. برهمین اساس سرمربی پرسپولیس هم به نعمتی گفت که روی زمین بخوابد تا هر چه زودتر دکتر تیم برای رسیدگی بالای سرش بیاید. منظور یحیی گل محمدی وقت کشی سیامک نعمتی نبود بلکه سرمربی پرسپولیس می‌دانست بدون توقف بازی، بیژن حیدری داور مسابقه اجازه ورود پزشکان به زمین را نمی‌دهد. برهمین اساس از سیامک نعمتی مصدوم خواست و به او دستور داد روی زمین بیفتد تا دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس بتواند به زمین برود و به مداوای او بپردازد. از آنجایی هم که سیامک نعمتی در پُست دفاع راست بازی می‌کرد، ادامه دادن بازی با آن وضعیت خطرناک بود و...»

آنچه خواندید صحبت‌های یک شاهد ماجرا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بوده است درحالی که محرم نویدکیا با شنیدن جملات یحیی گل محمدی خطاب به سیامک نعمتی تصور کرده است همبازی قدیمی‌اش دستور وقت کشی به شاگردانش داده و این کاری ناپسند و به قول سرمربی سپاهان فاجعه است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ب IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    تیم زرد که تو قوطی بود پرسپولیس می خواست نتیج رو حفظ کنه. گل تیم زرد شانسی بود.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      همین بس در مهندسی نتایج که اگه وحید امیری دقیقه 60 بازی اخراج می شد پرسپولیس با نتیجه پرگلی به سپاهان می باخت و سپاهان قهرمان این فد ولی مهندسین لیگ برتر هم اجازه 10 نفره شدن و باخت پرسپولیس رو ندادن و هم محرومیت وحید امیری در بازی دربی. پنالتی سپاهان هم که سوخت و هند دقایق آخر که برای سپاهان گرفته نشد اون هم پشت محوطه جریمه و در بهترین جای ممکن. داور کارش رو به درستی انجام داد. دمش گرم خوب بابا تغذیش کرده بود
    • فرهاد IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      همه این صحبت ها خالی بندیه. یحیی به بازیکنش گفته بخواب وقت تلف کن و بقیه ماجرا برای ماست مالی کردن این حرفیه که نوید کیا شنیده.
    • مسعود IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      پارسال که پلیس اصفهان گفت همه چیز برای بازی مهیا بود پرسپولیسی ها به این حرف استناد کردن و بازی رو 3 بر صفر براشون زدن. اما الان که پلیس اصفهان داره میگه همه چیز عالی بوده و میزبانی از طرف سپاهان به خوبی صورت گرفته هیچکس قبول نمی کنه. فیلم ها مشخص می کنه که وحید امیری حرکت غیر اخلاقی و انصباطی انجام داده و سریعا باید قبل دربی یک جلسه محروم بشه. کمیته انضباطی باید سریعا تشکیل جلسه بده قشنگ 4 روز فرصت دارن و باید سریعا خاطیان محروم بشن.
    • مسعود IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      دو تا مهندسی شدن در این موقعیت وجود داره. یکی اینکه بررسی این موضوع بیفته برای بعد دربی و یکی اینکه قبل دربی بگن هیچ اتفاقی نیفتاده و وحید امیری هم محروم نمی شه.
  • شمسعلی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    درصد محمدی حق دلالیش اومده پایین بی اعصاب شده درست میشه
    • red army IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      اگه با این نتایج درصدی هم گرفته باشه نوششششششششششش جونششششششششششششش..فعلا کمالوند رفته مجیدی نمیدونه چه کنه ... دوباره باید دست به دامن اپل واچ بشه
    • شمسعلی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      لنکی تو اصن میدونی اپل واچ چیه؟؟ تویی ک ملاکت برای تنظیم زمان قوقولی قوقول خروسه از اپل واج ضحبت نکن.نتایج بیرون زمین تو این چهار پنج سال رقم خورده باورت نمیشه ؟به نتایج دلال بزرگ و کروات تو عربستان رجوع کن بعد چهار هفته اخراج شد.اینجا نتیجه گرفت چون بابا مسعود چیدمان رو داره و نتایح مهندسیه
    • کیسه کشم IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      شمسی جان اگر اینطور فکر میکنی چرا میشینی بازیارو تماشا میکنی؟ قشنگ تلویزیون رو خاموش کن(اگه خونه تلویزیون داری) بشین مارپله بازی کن
    • Perspolis IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      شمسی تیم عربستانی مشکل داره و برانکو و هر مربی دیگه ای هم بره نتیجه نمیگیره اگه میزاشتن برانکو کارش رو بکنه امسال جز مدعیان بودن ولی اونا هم مثه تیمتون با یه برد باد میکنین و با یه باخت زمین و زمانو بهم میدوزین اگه عقل داشتن میفهمیدن تیمشون نیاز ب پوست اندازی داره و برانکو قصد داشت انجام بده ک با کم عقلی نزاشتن و اینم نتیجش میشه ک از تیمی ک سید3 با گوا و...غیره هم سطحه چهار پنج تا میخوره
  • فری عشق IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    از دقیقه یک تا دقیقه نود پرسپولیس تیم شله زرد رو به توپ بست فقط به لطفا داوری و هوچیگری همیشگی شله زرد و عوامل بیرونی تونست به زور یه مساوی در دقیقه آخر بگیره ! احتملا مربی شله زرد بازی ذوب با کیسه رو با بازی پرسپولیس بزرگ با شله زرد اشتباه گرفته!!!
  • sina IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    چه منبع موثقي،بعضي از اين خبرا واقعا خنده دارن ،رمز گشايي؟؟؟؟؟؟؟
    • سعید IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      پرسپولیس بزرگ هعععع قهرمان بیست ثانبه اسیا
    • ناشناس IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      دوچرخه سواران قهرمان امجدیه! با 4 بازی!
  • ع IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    حالا که دستتون تو کاره، میشه از دلیل پنالتی نگرفتن داور برای سپاهان هم رمززززززز گشایی کنین؟!!!
  • اسفندیار IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    آخه چرا تمام تلاشتونو میکنید یحیی پرسپولیسو تقطیر کنید. بزرگترین دلیل موفقیت پرسپولیس تیم وفضای رسانه است. حمایت هم میکنید دیگه ما را چیز فرض نکنید!!! آقای نوید کیا آدم موجهیه وصحبتهاش قابل تامل.
    • مجهول الهویه IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      تفطیر؟؟ مطمئنی منظورتو درست بیان کردی؟!
  • ایران IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    سعدی: حق جل و علا می بیند و می پوشد و همسایه نمی بیند و می خروشد. طرفدارا باید غیر طرفداری از تیمشون، طرفدار دوستی و خوبی هم باشن. با یک خبر نباید زود آتیش بگیریم و توهین نثار این و اون کنیم.
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    خیلی تابلو ماله کشی و طرفداری میکنن برخی از نویسنده هات خبر ورزشی جوون خخخخخخخخخخخ
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    نعمتی میتونست با پاهاش از زمین بیاد بیرون نیازی به افتادن نبود
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    خدمت بازیکنان مرسپولیس بگم چیزی باعث شده از این هرج و مرج و آشوب حرص همه رو دراورده فدصت سوزی شماست مرسپولیس باید سه تا میزد و اگه سه تا میزد دیگه کسی میدا میشد بگه وفت تلف کردید؟؟. کتک میخوردید و برعکس حریان واقعیت متهم میشدید و محکوم میشدید؟؟ معلومه که نه مس تا کی میخواید سوار بازی باشید و مساوی کنید.؟؟
  • حمید IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    نود درذصد بردای لنگستون بردای ناپلونی یک هیچه . به کمک داور و امداد غیبی یکی میزنن و بعد 11 نفری میرن تو لاک دفاعی . تیم منفور و بیت المال خور حکومتی همینه
  • بوسجين IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    بابا اين ديگر فوتبال نيست بچه بازي است
  • شاهین IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    چند هفته پیش که نوید کیا مصاحبه کرد وبه وبه وچه چه ومجیز لنگو گفت وگفت این 4 سال قهرمانی حقش بوده و....درست میگفت وبه به بود حالا چون این حرفاش به مذاق مهندسین لیگ خوش نمیاد اه اه شد...شما هم یببا این ماله کشیتون رو سفید کردید واقعا یعنی تنها راه اینه که خودشو بندازه زمین اونم وسط بازی..فرض کردید مخاطب شاخ داره یا گوشاش درازه یا دم دراه مثلا نمیشد توپو همبازیاش به اوت بزنن تا داور دستور ورود دکتر به زمینو بده.....خودتونید....قهمرانی پنجم جعلی لنگ پشاپیش مبارک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی