نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
۱ |
۰
 باور نکردنی؛ AFC بالاخره به ایران میزبانی می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به زودی در ۱۱ کشور به صورت متمرکز و با حضور ۴۴ تیم برگزار می شود.

خبرورزشی - - بر این اساس تیم های برتر گروه ها به همراه چهار تیم برتر دوم و ازبکستان (میزبان دور نهایی مسابقات) نهایتا ۱۶ تیم دور نهایی بازی‌ها را برگزار خواهند کرد. دور نهایی این بازی ها همان طور که اشاره شد با حضور ۱۶ تیم در تاشکند برگزار می شود. دور مقدماتی بازی‌ها آبان ماه سال جاری برگزار می شود و در سال ۲۰۲۲ هم شاهد برگزاری مسابقات نهایی با حضور ۱۶ تیم خواهیم بود. 

ایران برای میزبانی بازی های مقدماتی اعلام آمادگی کرده است. خبرهای رسیده از کنفدراسیون فوتبال حاکی از آن است ایران به عنوان یکی از یازده میزبان بازی های مقدماتی برگزیده شده است. همان طور که اشاره شد مسابقات مقدماتی در ۱۱ گروه برگزار می شود و اکثر گروه ها چهار تیمی هستند و یکی دو گروه احتمالا با حضور ۵ تیم برگزار می شود. این بنا به اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در مسابقات خواهد بود. 

مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هر دو سال یک بار برگزار می شود که هر چهار سال یک بار تیم های برگزیده به المپیک صعود می کنند. مسابقاتی که در ازبکستان برگزار می شود تنها به بهانه قهرمانی آسیا است که بازیکنان ۱۱ دی ۷۷ به بالا می توانند در آن حضور داشته باشند. اما برای المپیک بعدی بازیکنانی می توانند به اردوی تیم ملی امید دعوت شوند که تاریخ تولد آنها از ۱۲ دی ۷۹ به بالا باشند. 

سرمربی تیم ملی هنوز انتخاب نشده است. فدراسیون فوتبال پشیین با حمید استیلی به توافق رسیده بود که شاید این تصمیم تغییر کند. اعطای میزبانی به ایران می تواند در نوع خود دراین برهه از زمان جالب باشد به این خاطر که در ماه های اخیر دوتصمیم علیه فوتبال ایران گرفته شد. یکی اعطای میزبانی به بحرین و دیگری حذف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از مسابقات جام جهانی روسیه. احتمالا فدراسیون فوتبال مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را در استادیوم پاس در اکباتان برگزار خواهد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    میزبانی مقدماتب زیر ۲۳ سال ان هم در شرایطی اگر بدهند یا ندهند بخوره توسرشون خخ...میزبانی اصلی دادن بحرین ..الکی پول خرج نکنه فدراسیون مال بیت المال ...ولا شدیم دلقک عربا ...برندهمون عربستان و امارات و بحرین..به چه درد میخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی