نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
الله‌وردی دروغ می‌گوید؛ او حتی نمی‌توانست با سردفتر خسروانی صحبت کند/ مظلومی آن موقع عددی نبود که اظهار نظر کند 
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

منصور رشیدی می‌گوید: جواد الله‌وردی و پرویز مظلومی سال ۵۲ بازیکنان جوانتر تیم بودند و اصلا در حضور سایر بازیکنان هم حرفی نزده و شنونده صحبت‌ها بودند اما حالا می‌گویند جواب صاحب باشگاه را داده‌اند. دروغ می‌گویند چون صاحب باشگاه یک بار هم پایش را داخل رختکن نگذاشت.

خبرورزشی - منصور رشیدی که سال‌های زیادی را به عنوان دروازه بان و مربی در باشگاه استقلال فعالیت کرده است از مصاحبه‌های اخیر جواد الله‌وردی و دو پیشکسوت دیگر باشگاه استقلال به شدت دلخور است.

این پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی در این زمینه گفت: در روز شکست تلخ برابر پرسپولیس، بازیکنان استقلال روز بدشان بود و من که تا دقیقه ۷۰ دروازه‌بان استقلال بودم ۴ گل دریافت کردم. البته بدشانس هم بودم چون دو ضربه بعد از اصابت به تیر دروازه وارد گل شد. بعد هم که با تصمیم کادر فنی تعویض شدم، زنده یاد ناصر حجازی جای من وارد دروازه شد که او هم دو گل دریافت کرد.

رشیدی با بیان اینکه همه بازیکنان استقلال در آن روز بد بودند ادامه داد: آقای جواد الله وردی آن روز مدافع تیم ما بود و ارتباط گرمی هم با چند بازیکن آن دوران داشت. او پس از باخت سنگین به پرسپولیس در رختکن با پوزخند خطاب به همان دوستانش گفت: «من که سال دیگه میرم اونجا». 

وی با بیان اینکه «درست هم می‌گفت چون سال بعد رفت پرسپولیس!» افزود: اینکه حالا مصاحبه می‌کند و می‌گوید داخل رختکن به خسروانی گفتم «اگر ما مایه ننگ هستیم تو هم رئیس ما هستی» دروغ است چون خسروانی حتی یک بار هم در رختکن تیم تاج حضور پیدا نکرد و فقط دو سه مرتبه معاون او تیمسار اسعدی برای تبریک به رختکن آمد.

مربی اسبق تیم ملی در ادامه گفت: یک کلیپ دیدم که در آن پرویز مظلومی و جواد قراب و یکی دیگر از پیشکسوتان درباره همان بازی ۶ بر صفر صحبت کرده و حرف‌های ضد و نقیضی به زبان آورده اند. یکی از آقایان گفته ما روز مسابقه رفتیم رستوران‌ نایب ناهار خوردیم و رفتیم استادیوم. ۲۳ بازیکن تیم قایمکی از اردو خارج شده بودند و دو نفر هم گفته بودند تا پول نگیریم بازی نمی‌کنیم. مشخص است که دروغ می‌گویند بالاخره اردو نبوده و بعد از ناهار به استادیوم رفته‌اید یا اردو داشته ایم؟ ضمن اینکه در آن سال پیشکسوتانی مثل مظلومی کنار تیم تمرین می‌کردند و در آن حدی نبودند که بخواهند در مورد آن شرایط اظهار نظر کنند.

وی اضافه کرد: من جز از سال ۵۰ تا سال ۵۶ که برای مدتی به آمریکا رفتم و بعد برگشتم و در تیم دارایی و سپس رستاخیز خرمشهر بازی کردم تمام و کمال بازیکن باشگاه استقلال بودم. آقایان درباره سال ۵۲ که من دروازه‌بان تیم بودم حرف‌هایی می‌زنند که ناراحتم می‌کند چون زشت است در این سن و سال دروغ بگوییم. اولا خسروانی بعد از بازی داخل رختکن نبود. شاید بگویند من فراموشی گرفته‌ام اما وجدانا فکر می‌کنید الله وردی در سال ۵۲ و آن شرایط و با نفوذ و قدرتی که خسروانی داشت جلوی او حتی سرش را بالا می‌گرفت؟ باور کنید حتی با دفتردار او هم نمی‌توانست حرف بزند.

در این زمینه بخوانید:

رشیدی تصریح کرد: حالا که شرایط تغییر کرده می‌تواند بگوید یقه آنها را گرفته‌ام! مالک باشگاه رقیب آدم موجهی نبود اما دیده‌اید پیشکسوتان این باشگاه علیه او صحبت کنند؟ چرا برخی پیشکسوتان باشگاه ما هم حرمت‌ها را کنار گذاشته و دروغ می‌گویند؟

وی اضافه کرد: این را هم بگویم من حتی پیش خودم فکر کردم شاید یک درصد من اشتباه فکر می‌کنم به همین دلیل با دو تا از همبازیان تماس گرفتم و سوال کردم آیا الله وردی، مظلومی، قراب و…  درست می‌گویند اما متوجه شدم که اشتباه نکرده ام.

رشیدی در خصوص شرایط فعلی استقلال نیز به خبرورزشی گفت: من خیلی با خوشحالی پای تلویزیون نشستم چون پیش خودم گفتم تساوی سپاهان و پرسپولیس، دو امتیاز از آن دو تیم گرفت و حالا استقلال، ذوب آهن را شکست می‌دهد و ۳ امتیاز می‌گیرد و به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شود اما به اصطلاح هر چه رشته بودیم پنبه شد! باور کنید تا چند ساعت سردرد داشتم و خوابم نمی‌برد.

وی اضافه کرد: دلخوشی یکی مثل من در این سن و سال تماشا و دیدن موفقیت تیم استقلال است. فرهاد مجیدی می‌داند من چقدر دوستش دارم ولی باید به او بگویم چرا می‌گوید مسئولیت باخت با من است در حالیکه می‌دانم اول فصل نبود تا دوره آماده سازی و بدنسازی استقلال تحت نظر خودش برگزار شود. ضمن اینکه تعدادی از بازیکنان با نظر افراد دیگری جذب تیم شده‌اند.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: دشمن هیچکس نیستیم و فقط به دنبال موفقیت تیمی‌هستیم که میلیون‌ها نفر عاشقانه دوستش دارند. من نسبت به هیچ کدام از بازیکنان تیم استقلال موضع شخصی ندارم تمام آنها جوانان بسیار خوب و لایقی هستند اما از نظر فنی برخی از این بازیکنان در حد و قواره تیمی‌مثل استقلال نیستند. این بازیکنان می‌توانند در تیم‌های دیگر بازی کنند و اتفاقا موثر باشند و به موفقیت هم برسند ولی در مورد استقلال من با هیچکس تعارف ندارم.

رشیدی تاکید کرد: اینطور که مشخص است این فصل هم مثل چند فصل گذشته برای ما پایان خوشایندی ندارد. امیدوارم فرهاد عزیزم با بررسی تمام جوانب امر تیم خوبی برای فصل آینده ببندد و مدیران باشگاه هم در جریان باشند که برخی بازیکنان پر اشتباه و ضعیف اصلاً جایشان در استقلال نیست چه برسد به این که با چند دلال به باشگاه بروند و مبلغ چند میلیاردی برای دستمزد طلب کنند.

وی اضافه کرد: یک موضوع هم که به ذهنم رسید انتخاب کاپیتان استقلال است. مهدی قایدی برای همه ما عزیز است و خدا می‌داند من چقدر دوستش دارم ولی نباید بازوبند استقلال را به بازوی بازیکنی جوان مثل مهدی ببندند. کاپیتان، سرمربی تیم داخل زمین است و باید جذبه داشته باشد، نزد بازیکنان خودی و بازیکنان تیم حریف و داوران مسابقه احترام داشته باشد. آیا با توجه به شرایط فیزیکی و سن و سال قایدی، او گزینه مناسبی برای کاپیتانی استقلال است؟ آیا موقعی که لازم است اصلاً رویش می‌شود سر بازیکنان دیگر به اصطلاح داد و بیداد کند؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • امیر IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    پیشنهاد میکنم با یه سرچ ساده،نظر مایلی کهن پیشکسوت پرسپولیس را درباره آن بازی و نقش این آقا جویا شوید.تو روی تیمسار خسروانی دربیاد اونم این آدم!حالا چرا رفت پرسپولیس؟جالبه که همین رشیدی هم مقصر بود ولی رفت رستاخیز خرمشهر،آره بابا!هنوز افرادی وجود دارند که اون بازیو از نزدیک دیدن و هنوز هم زنده هستن،راستی جواد جون!این همه تیم وجود داشت،چرا سرتو پایین انداختی یه راست رفتی سراغ عبده؟اینو روشنش کن!
    • حمید علوی CA ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      حیف که واقعن حوصله ش نیست واقعیتها رو بگم برای هواداری که پ رو از ت تشخیص نمیده و نمیفهمه تفاوت یک شخصیت دروغگو و به شدت حسود رو که در این مصاحبه با بی تربیتی عقده گشایی کرده با کسانی که عمرشون رو بی منت در استقلال گذاشن.. ما هم به سبک کسانیکه دوستشون داشتیم و داریم (شادروان منصورخان، پرویزخان مظلومی، شادروان غلامحسین مظلومی، شادروان احدی و..) ترجیح میدیم سکوت کنیم. فقط همین چند جمله بس که: اولا جناب رشیدی شما همیشه یک دروازه بان ذخیره و غیرمطمئن بودی، در واقع شما رقمی نبودی ۲) وانیأ همیشه در آتش حسادت سوختی، زمانی حسادت شادروان حجازی، حالا هم حسادت پرویزخان مظلومی که هواداراش مثل بچه شش ساله های هوادر شما و رفیق فعالیت در استقلال با شناخت طرفدارشن ۳) ثالثا سر نخواستند دعوا بود و n تا تیم عوض کردی و حتی به پرسپولیس رفتی حالا چرا دروغ میگی. خجالت بکش زشته برات.
    • بی نام NL ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      این الله وردی را سلطان جباری قبلا شسته بود. جاییکه گفت "یک بازیکن روز قبل از دربی تو هتل لنگ دیدم، سال بعد رفت لنگ" روز بازیم که سمت خودشو کرده بود اتوبان لنگی ها تا گل بزنن. رشید مظاهریم روزش نبود بد گل خورد ویه سری اتفاقات دیگه هم افتاد که مشخص نیست دلیلش چی بوده(چندتا بازیکن اصلی شب قبل بازی مست بودن و ...) تیمسار خسروانی هره بود اون زمان کسی پشت سرش بد نگفت حتی مخالفانش. برعکس عبده که همه میگفتن ساواکیه و مظنون قتل تختی. سر اختلاف مالی با فاطمه پهلوی بعد از مرگ ازتشبد خاتم (هرسه موسسین بولینگ عبده بودند) برای بالا کشیدن حق فاطمه پهلوی باشگاه را آتش زد بعدم مصاحبه کرد که باشگاه خودمه به کسی ربط نداره.
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    دمت گرم و سرت سلامت منصورخان رشیدی الحق که تاجی بوده ای و تاجی ماندی و خواهی ماند نظرات شما کاملا درست و منطقیست در مورد کاپیتانی قائدی گاهی برای شوک دادن به تیم و بازیکن شایدچنین کارهایی لازم باشد اما در مورد بازی دیروز یا هر بازی دیگری کاپیتانی مهدی زود است و به خودش لطمه وارد خواهد کرد
  • ....... US ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    باید بخاطر داشته با شید جناب استاد رشیدی ٬ اینکه جناب هیتلر را هم قاید اعظم میدانستند در حا لیکه او نصف قایدی ما نمی توانست روپایی بزند . حالا شما گیر داده اید به قایدی ما که شیخ دیاباته با همه عظمتش در مقابل آقا مهدی سرش رو میاندازه پایین و جیکش هم در نمیاد . انصافت کجا رفته استاد !!
  • به نام ایرانم IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    شما خودت یه دروغگوی بزرگی.خوده شما تو پرسپولیس بازی کردی بعد میگی تو این تیما بودم و پرسپولیس و نمیگی؟!!!!آقای پیشکسوت الان قرن 21 هست نه دروه شما در دهه 40 و 50 همه براحتی می تونن سوابق شمارو پیدا کنن که تو پرسپولیس بودی.پس اول خودتو درست کن بعد فکره بقیه باش.
  • علیمحمد US ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    سلام آقا منصور تمام قد به احترامت وامی ایستم و تعظیم میکنم آفرین تمام مطالبت درست و دقیق بود بخصوص حرف الله وردی که من وقتی خواندم خنده ام گرفت به این دروغ ودر مورد وضعیت الان استقلال هم درست گفتی و فعلا همگی باید پشتیبان فرهاد مجیدی باشیم و در مورد کاپیتانی مهدی قایدی دقیقا موافقم انشالله با درایت شما پیشکسوت های فهیم وتمامی بازیکنان و فرهاد برنده دربی هستیم
  • سعید IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    مظلومی عددی نبود خیلی خوب بود آقای رشیدی
  • مجتبی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    جواد الله وردی در پیروزی پرسپولیس سهم بیشتری از تمام بازیکنان حریف داشت
  • ناصر IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    بابا تو یه تنه پرویز رو سوبله چوبله کردی رفت
  • حقانیت IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    آقای رشیدی حرفات جالبه
  • gaber IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    هنوز نمی‌دانند کاپیتان کسی نیست جز فرد موثر بلحاظ شخصیت و احترام و این مسئله پیش پا افتاده را مشکله که حل کنند . سید جلال همیشه آقای تیم و شخصیتی کارامده .استقلال را هیچوقت دارای شخصیت ندیده ام جز در دوران حجازی و رشیدی و حتی مظلومی هم از این قائده محروم بود. خدا بیامرزد حجازی را که مناسبترین فرد در دوران حیاط استقلال بود او کجا قائدی کجا؟ شده بچه بازی و مسخره .
  • عشق است استقلال IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    مطلومی عددی نبود خیلی حال داد
  • عشقپولیس DE ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    و اما حاج فتح الله هنوز اعتقاد داره دربی شیش تاییا وجود نداره چون فیلمی ازش موجود نیست....و اما استقلال هم شده مثل سریال تلویزیونی که هواداراش همش میگن ایشالا سال دیگه قهرمان میشیم و همش منتظر سال دیگه ان
  • شمسعلی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    من بعنوان هوادارا استقلال این حرفا رو قبول ندارم که شیش تا خوردیم چون از قدیم گفتن چیزی که برنده دیوار حاشاست و برای تیم ما خیلی هم بلنده
  • محمد IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    ایشون وقتی دیده فیکس نیست زده شیشه های رختکن رو آورده پایین حالا در مورد بقیه تز میده بی خیال
  • شهناز طهرانی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    اون بازی رو قشنگ یادمه با پدرم رفته بودیم ورزشگاه و من تازه یازده سالم شده بود سمت ما مردم و عاشقان پرسپولیس بودند و اون ور زمین هم یه تعداد سرباز وظیفه و کادر که پدرم میگفت به زور آوردن که تاج جلوی پرسپولیس بدون تماشاگر نباشه، اون بعد ظهر لذت و جذابیت فوتبال رو درک کردم، بازیکنان پرسپولیس هنرمندانه با توپ جادو میکردن و هرچی توپ زدند رفت توی گل تاج، یادش بخیر تا صبح توی شهر وبازار مردم و بازاری های طهرون پول روی سر بچه های پرسپولیس میریختند.
    • 5667 IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      دروغگو
  • عموشهرام ش IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    اونوقت کیسه کشا به ماميگن تو گذشته گیر کرديم،، اصل جهان سوم شماييد گینه بیسائو اداتونو درمياره،،،
  • کریم گاراژی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    من آقام خدا بیامرز سمت پشت بازار گاراژ داشت بازی رو از رادیو با آقام گوش میکردیم ولی بعد از بازی با چشم خودم دیدم یه لشکر آدم از پیر و جوان ، بازیکنان پرسپولیس رو روی دست و شونه شون گذاشتن و در بازار میچرخونند و بازاری ها روی سر بازیکنان پرسپولیس پول میریختن یادش بخیر .
  • غلام بوقی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    سر نبش میدونه توپ خونه یه قهوه خونه بود که پاتوق جوآن های اون موقع بود و همین بابا رشیدی و علی جباری تازه تیمسار خسروانی به این ها نفری یدونه بنز داده بود و این دوتا هر روز یه بار صبح و یه بار بعد از ظهر میومدن و برای ما کلاس میذاشتن با ماشین و تیم تاج ولی بعد از اون بازی و اون شب دیگه این دوتا رو ندیدیم تا همین چند سال که دوباره پیداشون شده
  • خانی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    از همون موقع بود که مردم شهر تهران دیدن که تمام امکانات و پول ها برای تاج بود و حتی سرباز ها و آژان های شهربانی رو به زور مجبور میگردند که بیان برای تشویق تاج که جلوی مردم و پرسپولیس کم میارن ولی غافل از این بودند که پنجاه سال همین مردم وبازار های قدیم تهران و حالا بیش از پنجاه ملیون عاشق پرسپولیس بزرگ رو تبدیل کردند به پر افتخارترین باشگاه ایران و آسیا و پرهوادارترین باشگاه در آسیا، خدایا شکرت که این روز هم دیدیم.
    • سیدرضا IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      پیری هستو هزار درد، حق داری بعداز اینهمه سال حسرت توهم بزنی پرافتخارترین باشگاه آسیا هستین ، نکنه با اون جام در جامی که فینالش با المحرق بحرین بود تو آسیا شدین پرافتخارترین ،خخخ
  • فری عشقی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    دوستان هرگز مردانگی علی آقا پروین که بعد از انقلاب که دشمنان قسم خورده پرسپولیس کمر به نابودی تیم بسته بودند این شیر مرد بود که مردانه ایستاد و نذاشت پرسپولیس رو نابود کنند و جوان تر ها باید بدانند تا سال ها تمام باشگاه و امکانات تیم پرسپولیس بعد از انقلاب خلاصه میشد در جعبه عقب پیکان سلطان علی آقا پروین این رو هرگز فراموش نکنید لطفا !!!!!
    • سیدرضا IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      این دشمنان قسم خورده کیا بودن؟کل سازمان دست شاهینیا بود که ساختمون باشگاه تاجو گرفته بودن کردن سازمان تربیت بدنی و حتی در اولین دوره رقابتهای باشگاهی بعداز انقلاب جام شهید اسپندی حتی با تغییرنام تاج اجازه حضور بهمون ندادن و بازیا با پرسپولیس پاس شاهین ،هما و...برگزار شد . ادای دیگرانو در نیار وقتی اطلاعات ورزشیت در سطح سایتهای زرد هواداری هست، ضمنا علی آقاتون نمایشگاه سورتمه داشت تو هفت تیر و تا دلت بخواد صندوق عقب
  • بهبودی IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    قابل توجه اونایی که 6 تای 52 رو می برن زیر سوال
  • بهمن US ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    گلم خب دیگه پس چرامیگویندمکتب خسروانی!!!! همینه قایدی نمیتونه به خانش توبگه. حالابازیکن دوپینگی خوبی هم هست اماباای سن وباای جثه کوچک نمی‌تواند... اون طرف جنتلمن فوتبال ایران. مکتب شاهین اقاسیدحلال بودنش نعمتی واحترام خاصی. حتی نام نیاوردنش فاجعه... حالا مقایسه کنید!!!!
  • كاج عابي IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    كيسه ها افتادن بجون همديگه.... مهم 6تا بود كه خورديد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • غضنفر FR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    مگه بازی 6 تایی ها فوتوشاپ نبود؟!!!! خخخ
  • یوسف IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    تا حالا که کیسه کشا میگفتن کو فیلمش کو شاهدش ولی الانه کلی ادم اومده کلی هم به هم انگ دورغ گویی میرنن پس شیش بوده قابل توجه فتل بنگی که میگفت کو فیلمش ما که ندیدم
  • سیامک IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    منصور خان اگه جا این مصاحبه با بولدزر از روی الله وردی و مظلومی رد میشدی کمتر آسیب می دیدن
  • سیدرضا IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    منصورخان رشیدی یکی از برترین دروازبانهای تاریخ ایران بود که حتی در رقابتهای جام ملتهای آسیا ۱۹۷۶ ناصرخانو نیمکت نشین کنه وبدون دریافت حتی یک گل رکوردی ابدی خلق کنه با قهرمانی تیم ملی ایران و گل فراموش نشدنی پروین از روی کاشته به کویت . امثال رشیدی تو استقلال صاحبخونه هستن نه پیشکسوتانی که بخاطر پول استقلالو ترک کردن و حتی قرمز پوش شدن . منصور رشیدی حتی بعداز انقلاب در نفت بازی کرد . با توهین کردن به بزرگان استقلال خودتون کوچیک میشین .اگر هم انتقادی میکنه از همبازیش حقشه امثال رشیدی تو استقلال تا ابد صاحبخونه هستن
  • هموطن IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    کاری ندارم به دعوای پیشکسوتان در مورد اون بازی تاریخی؛ ولی فکر نکنم تیمسار خسروانی کسی بوده باشه که آقای الله وردی جرات کنه اون حرفها رو که ادعا می کنه بهش زده؛ زده باشه. به گواه اکثرا بازیکن های تاج در اون بازی هم آقای الله وردی ضعیف ترین بازیکن زمین بوده و قطعا خودش هم می دانسته که چقدر ضعیف عمل کرده در اون بازی و بعد از نتیجه افتضاح حاصل شده معمولا کسی از شرمندگی سرش رو بلند نمی کنه چه برسه به اینکه توی روی مالک باشگاه که خیلی هم نفوذ داشته بایسته ‌‌!!! تازه اگر تیمسار خسروانی بعد از اون باخت سنگین به رختکن اومده باشه. این رو اگر بازیکن های تاج در اون بازی بگند که آیا تیمسار خسروانی بعد از اون بازی به رختکن تاج اومده یا نه؛ خیلی چیزها مشخص می شه.
  • ناشناس IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    چندتا اتفاق عجیب افتاد جواد الله‌وردی روز قبل بازی درگیری را به راه انداخت و توهینی کرد که همه بازیکنان استقلال بد بودن این توهین را قبول دارند بعد این بازی جواد الله‌وردی به پرسپولیس رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی