نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تصمیم مهم مجیدی برای دربی/ ستاره آبی‌ها نیمکت‌نشین می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی احتمالا در بازی روز جمعه برابر پرسپولیس تغییراتی در خط هافبک و حمله تیم خود ایجاد خواهد کرد.

خبرورزشی - استقلال در حالی باید روز جمعه به مصاف پرسپولیس برودکه این بازی شاید آخرین امید آبی ها برای باقی ماندن در کورس قهرمانی باشد. شاگردان مجیدی در دیدار برابر ذوب آهن چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند و انتقادات از خط حمله این تیم شدت گرفته است. طی یکی دو روز اخیر  هم برخی از پیشکسوتان استقلال نسبت به دیاباته مواضع تندی گرفته اند. بازیکنی که اگرچه در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد اما با مهاجم زهردار استقلال در فصل گذشته فاصله گرفته است.

گفته می شود مجیدی احتمال دارد در دربی دیاباته را نیمکت نشین کند و از زوج قایدی و مطهری در این بازی استفاده کند. دو بازیکنی که هر دو درخشش فوق العاده ای در دربی داشته اند. خصوصا اینکه مجیدی با این اقدام می خواهد خط هافبک پرقدرت پرسپولیس را هم با اضافه کردن یک بازیکن میانی کنترل کند. پیش بینی می شود مجیدی به جای دیاباته از بابک مرادی و یا داریوش شجاعیان استفاده کند تا در کنار اسماعیلی، مهدی پور و ریگی ۴ بازیکن خط میانی آبی ها شکل بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعیدو IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    سوراخ های دفاعو می خواد چکار کنه؟ بازی رفت خط حمله پرسپولیس عبدی و نورالهی بودن اون وضع سر دفاع دراومد، حالا که ترابی و مغانلو و آل کثیر هستن اوضاع دفاع استقلال دیدن داره.
    • لنگی سوز IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      عیبی نداره دفعا لنگ انقدر پیره که به راحتی قراره تونل بازی کنه مهدی قاعدی مون تونلاتونو ببندین که مهدیمون وارد میشود
  • كيسه دوز IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    منتظريم دستپخت طرف رو بدون دستيارش ببينيم! ذوب اهن كه بدجوري تنبيهشون كرد
  • gaber IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    این شده عادت که قبل از بازی اعلام میکنند فلان بازیکن نیست فلان بازیکن مصدومه فلان بازیکن احتمال ذخیره شدنش هست .گرچه دیگه قدیمی شده .تاکتیک نداری دست به دروغ نشو .همه بازیکنان بازی میکنند منتها خودشون نمی‌دونن تاکتیک تیمی چی هست. این سردرگمی نیست این تاکتیک ایشونه که دیگه رو شده
  • امیر علی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    کل مطلب رو دوستان مطالعه کنند دیاباته در آسیا گلزنی کرد... منظور نویسنده این مطلب پنالتی زدن بود..!؟ تیم استقلال در خط میانی و دفاع باید راه کاری پیدا کنه و گر نه فاجعه بدی روز بازی دربی برای این رُخ خواهد داد هر چند که تیم پرسپولیس هم دو سه مهره تاثیر گذار خودش رو در اختیار نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی