نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دهه ۶۰ کل ۹۰ دقیقه سرمان جلوی توپ بود/ بازیکن معمولی میلیاردی فرقی نمی‌کند ببازد یا ببرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید نعیم آبادی مدافع پرسپولیس در دهه ۶۰ می گویند ما ۹۰ دقیقه سرمان را جلوی توپ می گذاشتیم تا مبادا دروازه پرسپولیس باز شود.

خبرورزشی - سعید نعیم آبادی که از سوی هواداران پرسپولیس به سعید راکی معروف بود در خصوص رویارویی سرخپوشان مقابل استقلال توضیحاتی به خبرورزشی داده است که در زیر می‌خوانید:

بازیهای دربی در دهه شصت و هفتاد زیباتر و جذاب‌تر بود یا حالا؟
نمی‌توان این دو دوره را با هم مقایسه کرد اما به نظر من شور و هیجان فوتبال در دهه ۶۰ و به نوعی دهه ۷۰ خیلی بیشتر از حالا بود. آن زمان بازیکنان پولی نمی‌گرفتند و فقط به عشق هواداران فوتبال بازی می‌کردند اما حالا وقتی یک بازیکن معمولی چند میلیارد پول می‌گیرد طبیعی است که زیاد هم نتیجه بازی برایش فرقی نمی‌کند اما انصافاً ما در دربی‌ها ۹۰ دقیقه سرمان جلوی توپ بود تا مبادا پرسپولیس گل بخورد و هواداران ناراحت شوند.

پرسپولیس می‌خواهد پنجمین قهرمانی خودش را جشن بگیرد آیا با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند به این مقام برسد؟
به نظر من پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و برای قهرمانی از فاکتورهای لازم برخوردار است. کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی داریم و مدیریت تیم هم کم حاشیه عمل کرده است به نظر من پرسپولیس از هر لحاظ شایسته قهرمانی است.

روز جمعه آیا مقابل استقلال می‌تواند همان عملکردی را داشته باشد که در لیگ قهرمانان آسیا داشت؟
بله به نظرم پرسپولیس مقابل استقلال بازی را خواهد برد من بازی پرسپولیس را مقابل سپاهان دیدم و انصافاً از روحیه جنگندگی بچه‌ها لذت بردم. از طرفی استقلال در خط دفاعی مشکلات زیادی دارند و می‌توان از این ضعف به خوبی استفاده کرد و روز جمعه شاهد یک بازی خوب و یک برد با نتیجه عالی باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی