سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
۰ |
۰
گزینه‌های جذاب نیمکت یوونتوس برای فصل بعد/ زیدان در صدر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برکناری آندره‌آ پیرلو به واقعیت نزدیک شده و برای نیمکت یوونتوس کاندیداهای مختلفی وجود دارد که جدی‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها زین‌الدین زیدان است.

خبرورزشی - موقعیت آندره‌آ پیرلو در یوونتوس کاملا متزلزل است. پاول ندود مدیر باشگاه می‌گوید پیرلو فصل بعد با یووه می‌ماند او حتی از ماند رونالدو هم در جمع بیانکونری خبر می‌دهد، اما تردیدها در مورد مربی تیم، هر روز بیشتر می‌شود. 

هواداران یوونتوس علاقه ای به ادامه حضور پیرلو ندارند و مدیران باشگاه در این زمینه اختلاف نظرهایی دارند. همین موضوع باعث شده که از حالا در رسانه‌های ایتالیایی نام‌های مختلفی برای نشستن روی نیمکت تیم شهر تورین در فصل بعد مطرح شود. 

یووه به دنبال دهمین قهرمانی متوالی خود در سری آ بود اما هم قهرمانی را از دست داد و هم ممکن است حتی به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد هم نرسد. آن‌ها این هفته به میلان ۳-۰ باختند تا اوضاع به چیزی شبیه فاجعه برای‌شان تبدیل شود. روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» با قاطعیت نوشته که پیرلو سه بازی باقیمانده در سری آ و تک بازی فینال جام حذفی ایتالیا مقابل آتالانتا را روی نیمکت تیم خواهد نشست و در پایان فصل قطعاً از تیم خواهد رفت. 

این روزنامه ایتالیایی همچنین دو نام را به عنوان گزینه‌های مربیگری مطرح کرده تا نظر مخاطبان خود را در این مورد جویا شود. گاتزتا به انتخاب مربی‌ای که هم کاریزماتیک باشد، هم باتجربه و هم دارای کارنامه‌ای موفق اشاره کرده است. یکی از گزینه‌های این روزنامه، ماسیمیلیانو آلگری است، کسی که دو سال قبل به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه از این تیم جدا شد  و حالا احتمال بازگشتش دوباره مطرح شده است. 

اما نفر بعدی که گزینه به مراتب جذابتری هم به نظر می‌رسد، زین‌الدین زیدان، سرمربی فعلی رئال مادرید است. زیزو چند روز پیش در مورد آینده‌اش اینطور گفت: «همه چیز را به باشگاه می‌سپارم و اصلاً به آن‌ها سخت نمی‌گیرم چون این باشگاه همه چیز به من داده است.»

در مورد زیدان ماجرا این است که وضعیت او هم برای ماندن در فصل بعد در رئال مشخص نیست. هم بین هواداران رئال و هم بین مدیران باشگاه در مورد او اختلاف نظر وجود دارد، عده‌ای طرفدار ماندنش هستند و عده‌ای دیگر به تمام شدن دوران حضور او در مادرید اشاره می‌کنند. 

زیزو بازیکن سابق یوونتوس و چهره‌ای بسیار محبوب نزد هواداران این باشگاه است. خودش هم بارها از علاقه‌اش به بیانکونری حرف زده است. اما آیا سرمربی فرانسوی راضی می‌شود به یوونتوسی بیاید که یک فصل بحرانی را پشت سر گذاشته و فصل آینده هم احتمالاً در لیگ اروپا بازی خواهد کرد؟

گاتزتا تنها رسانه ایتالیایی نبود که به حضور زیدان در یووه اشاره کرد. روزنامه «توتو اسپورت» هم نام او و الگری را در کنار یک گزینه جذاب دیگر با این تیتر مطرح کرده است: «سرمربی جدید یووه: زیدان، آلگری یا گتوسو؟»

هنوز کسی نمی‌داند زیدان و رئال مادرید چه تصمیمی برای فصل دارند اما آنچه مشخص است این است که زیزو یک مشتری سرشناس و بزرگ به نام یوونتوس را پیش روی خود می‌بیند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی