تصاویری خاص از رئیس جمهوری با داستان‌های عجیب و غریب در فوتبال/ پاقدم احمدی‌نژاد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هیچ رئیس جمهوری مانند احمدی‌نژاد نمی‌توانست فوتبال بازی کند اما نحوه استقرار او پشت توپ و حتی شوت‌هایش نشان می‌داد که در جوانی، آقای رئیس جمهور فوتبال بازی کرده است.

خبرورزشی - محمود احمدی‌نژاد که امروز صبح برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفت و با استقبال شدید هوادارانش مواجه شد، در دورانی که رئیس جمهور بود، یکی از فوتبالی ترین چهره‌های سیاسی کشور محسوب می‌شد.

احمدی‌نژاد فوتبال را دوست داشت و حتی یک بار که برای بازدید از تمرینات تیم ملی ایران (که برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان آماده می‌شد) به ورزشگاه آزادی رفته بود، پا به توپ شد.

رئیس جمهوری با داستان های عجیب و غریب در فوتبال/ پا قدم احمدی نژاد!

هیچ رئیس جمهوری مانند احمدی‌نژاد نمی‌توانست فوتبال بازی کند اما نحوه استقرار او پشت توپ و حتی شوت‌هایش نشان می‌داد که در جوانی، آقای رئیس جمهور فوتبال بازی کرده است.

احمدی‌نژاد البته با انتخاب علی آبادی به عنوان رئیس سازمان تریبت بدنی، سنگین ترین اختلاف تاریخ فدراسیون و دستگاه ورزش کشور را رقم زد.

پس از جام جهانی آلمان که دامنه اختلافات داخلی فدراسیون و سازمان ورزش گسترده شده بود، محمد دادکان در اروپا بسر می‌برد؛ خبرگزاری‌های داخلی اما خبر برکناری دادکان را مخابره کردند و چند روز بیشتر طول نکشید تا فیفا حکم به تعلیق فدراسیون فوتبال ایران داد.

رئیس جمهوری با داستان های عجیب و غریب در فوتبال/ پا قدم احمدی نژاد!

پس از تعلیق ناباورانه ایران؛ فدراسیون به دست کمیته انتقالی افتاد و تا مدت‌ها، همه چیز در بلاتکلیفی مطلق بود. بعدها مداخله‌های آنچنانی در مورد برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران نیز مزید بر علت شد تا خیلی‌ها به این نتیجه برسند علی آبادی خودش می‌خواهد همه کاره فدراسیون فوتبال باشد.

دست پرورده احمدی‌نژاد در دستگاه ورزش اما یک اتفاق تاریخی دیگر را هم رقم زد؛ علی آبادی به طور ناگهانی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرد اما فیفا بار دیگر مجبور به مداخله شد و علی آبادی را به بهانه دخالت مجدد سیاسی‌ها در امور فوتبال از حضور در انتخابات منع کرد.

رئیس جمهوری با داستان های عجیب و غریب در فوتبال/ پا قدم احمدی نژاد!

از همان روز بود که فوتبال به دست تیم کفاشیان و سپس مهدی تاج افتاد که همه ماجراها را در این زمینه می‌دانید؛ در دورانی که احمدی‌نژاد رئیس جمهور بود اما بسیاری از چهره‌هایی که امروز منتقد سرسخت او در بخش ورزش هستند وقتی احمدی‌نژاد را می‌دیدند سر از پا نمی‌شناختند.

رئیس جمهوری با داستان های عجیب و غریب در فوتبال/ پا قدم احمدی نژاد!

احمدی‌نژاد خاطره خوشی از ورزشگاه آزادی ندارد؛ تلخ‌ترین آنها مربوط به زمانی است که علی دایی سرمربی تیم ملی بود؛ ایران دیداری حساس را برابر عربستان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی برگزار می‌کرد؛ شاگردان دایی یک بر صفر از حریف پیش بودند تا اینکه محمود احمدی‌نژاد که آن روزها مسئول دولت بود در ورزشگاه دیده شد. چیزی از حضور او در ورزشگاه نگذشت که تیم ملی بازی برده را دو بر یک باخت و شانسش برای رسیدن به جام جهانی کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شد. پس از این اتفاق بود که دستور برکناری دایی از تیم ملی صادر شد.

رئیس جمهوری با داستان های عجیب و غریب در فوتبال/ پا قدم احمدی نژاد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    پیروزی زمان احمدی نژاد: یک قهرمانی لیگ ..... استقلال زمان حسن روحانی: بدون قهرمانی لیگ. حالا شماره قضاوت کنید
    • میثم شرفی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      تمامی حرفایی که علیه دکتر محمود احمدی نژاد می زنن نادرسته چون دکتر طرفدار هیچ تیمی نبود و با همه فوتبالی ها خوب بود و کلا عاشق ورزش مخصوصا فوتبال و عاشق پیشرفت کشورش بود. اینکه علی دایی برکنار شد از پاقدم دکتر احمدی نژاد نبود از بی عرضگی این مربی بود که در حضور 100 هزار نفر به تیم ملی عربستان باخت. شما تیم علی دایی رو مقایسه کنید با تیم کارلوس کیروش و ببینید چه بازیکن هایی رو انتخاب کرد. اگه هر کسی باعث برکناری علی دایی در اون موقع بود باید بهش پاداش و جایزه داد و ازش تقدیر کرد. خود علی دایی گفت هرکی لابیش قوی تره می شه سرمربی تیم ملی. بعدش دیدیم شد سرمربی. اما بعد باخت ننگین به عربستان سعودی جلوی 100 هزار نفر وقتی برکنارش کردن از اون روز مدام داره اینو میگه. اصلا علی دایی نباید اخراج می شد بلکه خودش وقتی باخت باید ساکش رو می بست و می رفت و می دونست اینکاره نیست.
    • طالبی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      از همین حالا مشخصه احمدی نژاد رد صلاحیت می شه و ایت الله رئیسی، رئیس جمهور آینده ایرانه.
    • ظریف IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      ریس جمهور کسی است که اکثریت مردم بهش رای بدن!!!!!!!حالا اگه احمدی نژاد و ردصلاحیت کنن تارئسي رای بیاره اون چیز دیگست
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    زمان احمدی نژاد سپاهان حکومتی بود و الان پیروزی حکومتیه
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    آرزوی بزرگ کیسه کشا،احمدی نژاد می‌تونه رو حمایت کیسه کشا حساب ویژه ای باز کنه
  • شکارچی تاریکی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    اگر احمدی نژاد بیاید استقلال همیشه قهرمان می شود من خیلی احمدی نژاد را دوست دارم چون استقلالی هست استقلال در کل تاریخش سه بار قهرمان لیگ شده که هر سه زمان احمدی نژاد بوده استقلال تو کل تاریخش فقطیک بار نیمه نهایی واقعی آسیا رفته که اونم زمان احمدی نژاد بوده احمدی نژاد استقلالی دو آتیشه
  • یوسی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    احمدی نژاد مرد واقعیه که تمام سیاسیون ایران بک صدم جنم و جسارتشو ندارن،علی دایی رو هم‌ایشون برکنار نکرد،مصاحبه ای داره در این مورد
  • تتلیتی وحشتناک باهوش PE ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    همون یک عکس با لبخند فرهاد مجیدی کنار محمود برای نفی همیشگی فرهاد مجیدی کافیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی