بیانیه هشدار آمیز استقلال خطاب به داور دربی/ خاطرات منفی گذشته را از اذهان پاک کن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در فاصله ۴۸ ساعت تا دربی پایتخت اطلاعیه ای را صادر کرد.

خبرورزشی - مسئولان باشگاه استقلال که طی روزهای گذشته درباره شلوغ کاری نیمکت ها مطالبی را بیان کرده بودند، امروز هم در قالب یک اطلاعیه حرف شان را تکرار کردند.

در اطلاعیه باشگاه استقلال در این خصوص آمده است:

"مجموعه کادرفنی استقلال به واسطه تاکیدات چندباره از سوی آقای فرهاد مجیدی، در جریان بازی‌ها کمترین میزان اعتراضات را به داوران دارد و همه تلاش مجموعه استقلال حفظ آرامش برگزار کنندگان مسابقات بوده و هست. با این‌حال می‌بینیم که این روش اتخاذ شده از سوی باشگاه استقلال منجر به تضییع حقوق این تیم شده است و آخرین مثال آن در بازی با ذوب‌آهن قابل مشاهده است.

بار دیگر تاکید می‌شود که مجموعه کادرفنی و نیمکت تیم استقلال نشان داده‌اند اهل شلوغ کاری و تحت تاثیر قرار دادن داور نیستند و انتظار می‌رود که داور دربی بی توجه به فضا سازی نیمکت‌ها و سکونشینان قضاوتی عادلانه از خود نشان بدهد.

تنها خواسته هواداران باشگاه استقلال که خواسته‌ای منطقی است، قضاوتی عادلانه و بی طرفانه از سوی آقای اکبریان است و امیدواریم که داور مسابقه در دربی بهترین قضاوت را از خود به نمایش بگذارد و خاطرات منفی گذشته را از اذهان پاک کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    بیانیه ای دیگر جهت پاک کردن دامان خود از لکه های بیشمار جانبداری فدراسیون و کمیته داوران و انضباطی و اخلاق و ایضا وزارت ورزش و سازمان تربیت بدنی اسبق! شما بیانیه بده ما هم میگیم باوووشه
    • 4 در 6 IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      همين جمله تو بيانيه کيسه ها که //// اهل شلوغ کاری و تحت تاثیر قرار دادن داور نیستند//// نشون داد واقعا نيستن خخخخ بيشترين سود داوري رو با سپاهان بردن اين فصل طلبکار هم هستن
    • فوتبال پاک IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      یکی به لنگیا بگه آقای اکبری گل سالم استقلال رو مردود اعلام کرده نه گل پرسپولیس رو اینا کلا قاط زدن
  • تاج خروس IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    من موندم این تاج خروسا چجور روشون میشه این حرفها رو بزنن .امسال یک نگاه کنن میبینن اگه داورا نمیبودن الان فولاد جاشون بود .
  • فری عشقی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    باز نزدیک دربی شد و باز هوچیگری و بیانیه نویسی نادی الستقلال شروع شد!!! چقدر بدبختی شما!!! مرد باشید و در زمین حرفتان رو بزنید نه با جنجال و هوچیگری و بیانیه نویسی!!! بدجور ترسدن کیسه ها از این دربی!!!
  • کیسه حکومتی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    کیسه با این بیانیه دنبال باج خواهی از داوران هستند همین اکبریان بلازی گل گهر ظرف ۲۰ دقیقه اول دو پنالتی هدیه به کیسه داد و دردربی که داور پشت دروازه بود یه پنالتی برای کیسه گرفت کیسه بعداز باخت تحقیر آمیز به ذوب آهن از ترس باخت دربی دنبال باج خواهی از داوران و هدیه پنالتی هست
  • حامد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    اره دوتا پنالتی تقدیمشون کن و خاطرات قبل و پاک کن. خداشاهده اگه همین بیانیه رو پرسپولیس داده بود، تا روز دربی بازیکنا و مربی ها و پیشکسوت ها و سخنگوهای این باشگاه بی اصالت مصاحبه میکردن و هوچیگری که اینا دارن به داور فشار میارن. بعدم همه خبرگزاری ها درشت تیتر میزدن که بیانیه جنجالی و دور از اخلاق پرسپولیس. ولی چون اربابشون بیانیه داده ساکتن.
    • Amir perspolisi IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      دقیقا حامد جان ❤ بخدا حرف دل منو زدی، این بیانیه دقیقا منظورش اینه با سوت های به سود استقلال خاطرات گذشته ( که همش طبق قانون بوده و هیچ اجحاف یا اشتباهی در اون تصمیم های داور نبوده و فقط چون به ضرر تیمشون بوده ناراضی هستن) رو پاک کن، حالا اگه پرسپولیس این بیانیه رو مینوشت متهم به تاثیر گذاشتن روی داور ۴۸ ساعت قبل از بازی میشد
  • مجهول الهویه IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    مگه تیم قبل از بازی خطاب به شخص حقیقی داور بیانیه میده؟؟ این خلاف عرف نیست؟!
  • پرپوپولی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    کنایه به وزیر و دارودسته دالتونیش
  • کیسه همیشه کیسه IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    چرا هی کیسه باید بیانیه بده برا داورا ؟
  • فری امپرازول IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    از الان معلومه که تو دربی قراره چه اتفاقی بیافته داور باید عوض بشه، تابلو تر از این هم مگه میشه که قضیه چیه!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی