چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
۰ |
۰
اتهام قتل به قهرمان کشتی جهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سوشیل کومار قهرمان هندی کشتی جهان و نفر سوم المپیک به جرم قتل در حال تعقیب است.

خبرورزشی - سوشیل کومار دارنده مدال‌برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن و طلای ۷۴ کیلوی رقابت‌های‌جهانی ۲۰۱۰ مسکو و چندین دوره قهرمانی رقابت‌های‌آسیایی، در درگیری با یک کشتی‌گیر جوان ۲۳ ساله به نام ساگر دنکاد حضور داشته و کومار به‌همراه سایر همراهان خود قصد داشته این کشتی‌گیر را به‌دلیل بددهنی ادب کند که در ادامه با ضرب گلوله وی را به قتل رسانده‌اند.

شاهدان حادثه گفته‌اند که سوشیل و دوستانش این کشتی‌گیر را از خانه‌اش ربوده‌اند و به دنبال ادب کردن او مقابل دیگر کشتی‌گیران بوده‌اند. پلیس در صحنه درگیری، پنج وسیله نقلیه را مورد بازرسی قرار داده که درحین بازرسی یک اسلحه با دو خشاب پر و همچنین پوکه پنج فشنگ شلیک شده، یافته است.

سوشیل کومار هم اکنون متواری و دائماً در حال تغییر مکان اقامت خود است. فدراسیون‌کشتی هند نیز در مورد این اتفاق سکوت خود را شکست و اعلام کرد: زمانی‌که سوشیل کومار دراوج قهرمانی بود کشتی هند را نیز به اوج رساند اما حالا که پلیس در پرونده قتل به دنبال این کشتی‌گیر است، همانقدر که تصویر این کشتی‌گیر آسیب دیده، تصویر این ورزش نیز آسیب دیده است.

این اتفاق درست در زمانی رخ داده که کشتی هند توانسته با ۸ سهمیه المپیک بالاترین سهمیه المپیک خود در المپیک‌ها را کسب کند و کشتی‌گیران این کشور آماده حضور موفق در این بازی‌ها هستند.

کشور هند با مدال برنز این کشتی‌گیر در المپیک ۲۰۰۸ پکن به بی‌مدالی خود در میادین المپیک پس از ۵۶ سال پایان داد و پس از موفقیت این کشتی‌گیر کشتی‌گیران دیگری نیز توانستند نمایش موفقیت‌آمیزی از خود به‌جای بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی