واکنش باشگاه استقلال  به داور دربی/ آبی‌ها اتفاق جنجالی را از یاد نبرده‌اند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال رسما به انتخاب محمد رضا اکبریان به عنوان داور دیدار دربی واکنش نشان داد.

خبرورزشی - دیروز از سوی فدراسیون فوتبال محمدرضا اکبریان به عنوان داور دربی تهران انتخاب شد. باشگاه استقلال حالا نسبت به این انتخاب واکنش نشان داده و در این خصوص اطلاعیه ای صادر کرده است.

« مجموعه کادرفنی استقلال به واسطه تاکیدات چندباره از سوی آقای فرهاد مجیدی، در جریان بازی‌ها کمترین میزان اعتراضات را به داوران دارد و همه تلاش مجموعه استقلال حفظ آرامش برگزار کنندگان مسابقات بوده و هست. با این‌حال می‌بینیم که این روش اتخاذ شده از سوی باشگاه استقلال منجر به تضییع حقوق این تیم شده است و آخرین مثال آن در بازی با ذوب‌آهن قابل مشاهده است.

بار دیگر تاکید می‌شود که مجموعه کادرفنی و نیمکت تیم استقلال نشان داده‌اند اهل شلوغ کاری و تحت تاثیر قرار دادن داور نیستند و انتظار می‌رود که داور دربی بی توجه به فضا سازی نیمکت‌ها و سکونشینان قضاوتی عادلانه از خود نشان بدهد.

تنها خواسته هواداران باشگاه استقلال که خواسته‌ای منطقی است، قضاوتی عادلانه و بی طرفانه از سوی آقای اکبریان است و امیدواریم که داور مسابقه در دربی بهترین قضاوت را از خود به نمایش بگذارد و خاطرات منفی گذشته را از اذهان پاک کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    دو یثساعت بعد از اینکه داور انتخاب شده بیانیه دادن بعد میگن کیسه اهل شلوغ کاری و تحت تاثیر قراردادن داور نیست.دم خروستونو قبول کنیم یا قسم خوردنتونو؟اتفاقا شما از این آدم خاطرات خوبی دارین.با این بیانیه میخواستین تهدیدش کنید که اگر مثل همیشه برامون کاری نکنی دیگه نه من نه تو.دیگه تو کیسه راهت نمیدیم.دم در اتوبوسم بهت کادو نمیدیم
  • پارسه GB ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    حاجی اینا دیگه بدجور رد دادند. بازی با ذوب آهن پنالتی واضح ذوبی ها سوخت دود شد رفت هوا این جماعت مدعی هستند حقشون تضییع شده. بیخود نیست که میگن خوبی چو از حد بگذرد نادان خیال بد کند، کمیته داوران تحویل بگیرید حالا هی شما هر بازی به این سعودی ها هدیه تقدیم کنید.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    کیسه کشا از وقتی فهمیدن این آقا داور دربی شده در حال حمله کردن به اون برای تحت تاثیر قراردادنش هستن،البته کیسه کشا احتیاجی به اینکار ندارن چون کلا کمیته داوران در خدمتشون هستن
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    بدون وجود حمایت این داوریها اخه لنگ حکومتی چه طور قهرمان بشه لیگ هجدهم 2گل سالم استقلال مردمی را قبول نکردند تا تیم سوگلی شان قهرمان بشه یک قهرمانی پاک بسیار باارزش تر از50تا از این قهرمانی هاست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی