استقلال هفته به هفته از صدر دورتر می‌شود/ سپاهان - پرسپولیس؛ یکی قهرمان می‌شود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پیشین استقلال و سپاهان معتقد است با توجه به اینکه آبی‌پوشان هفته به هفته از قهرمانی لیگ برتر دورتر می‌شوند، بعید است قهرمان از میان سپاهان و پرسپولیس نباشد.

خبرورزشی - احمد جمشیدیان در مورد دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: دو تیم شناخت خیلی خوبی نسبت به هم داشتند. با این حال در چند سال اخیر حاشیه‌های این مسابقه بسیار افزایش یافته و این حواشی و تنش‌ها با اختلاف از دربی تهران نیز بیشتر است. سپاهان و پرسپولیس بهترین تیم‌های ایران هستند و بازی آنها نیز با همین تنش‌ها آغاز شد. مسابقه ابتدا محتاطانه بود، اما در ادامه شکل بهتری به خود گرفت.

وی با بیان اینکه سرخپوشان در دقایقی بهتر از حریف بودند گفت: پرسپولیس می‌توانست به گل دوم هم برسد، اما سپاهان از دقیقه ۶۰ بازی را در اختیار گرفت و موقعیت‌های خیلی خوبی داشت. با این حال پرسپولیس و سپاهان کیفیت همیشگی خود را نداشتند و شاید دلیل آن، قدرت برابر و شناخت آنها نسبت به یکدیگر بود.

جمشیدیان در پاسخ به این پرسش که شانس کدامیک از دو تیم جدال بزرگ یکشنبه شب را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، خاطرنشان کرد: خیلی سخت است که در این باره قضاوت کنیم. جنگ قهرمانی تا روز آخر ادامه دارد و استقلال هم هفته به هفته از این دو تیم دورتر می‌شود. با توجه به کیفیت پرسپولیس و سپاهان، بعید می‌دانم که این دو تیم امتیازات زیادی از دست بدهند و استقلال به آنها برسد.

هافبک پیشین استقلال با اشاره به امتیازاتی که آبی‌ها در لیگ برتر کسب نکرده‌اند، اظهار داشت: استقلال در هفته‌های گذشته لیگ برتر نشان داده راحت امتیاز از دست می‌دهد و تمرکزش را روی جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گذاشته است. جنگ اصلی قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان است و بعید می‌دانم ضلع سومی به آن اضافه شود.

جمشیدیان راجع به دربی روز جمعه پایتخت گفت: با اینکه استقلال مقابل ذوب‌آهن شکست خورد، دربی خوبی از آب درمی‌آید. استقلال مقابل ذوب‌آهن هم در فاز هجومی فوق‌العاده بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی ایجاد کرد. تیم به جز در ضربات پایانی عملکرد خوبی داشت. استقلال بازی را بد آغاز کرد و غافلگیر شد. پس از آن مالک توپ و میدان بود و گل استثنایی ذوب‌آهن، دومین شوک را به استقلال وارد کرد. تیم در دقایقی از بازی با چهار مهاجم بازی کرد و بی‌محابا به دنبال زدن گل بود، اما روز، روز استقلال نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    چرا کمیته انضباطی به پرونده درگیری اصفهان قبل از دربی رسیدگی نمیکنه؟ ترس از هوچیگران تیم خاص،یا ترس از وزرای طرفدار تیم خاص؟ این حق تیم ماهست که اگه قراره بازیکنان تیم خاص بخاطر بازی قبل از دربی محروم باشن از محرومیتشون سود ببریم.ضمن اینکه از محرومیت بازیکنان سپاهانم باید تیم مس رفسنجان سود ببره نه تیمهای بعدی. قرار نیست از حق ما دیگران سود ببرند. این لکه ننگی است که تا ابد در دامان ورزش ایران خواهد ماند که تمام ورزش ایران را فدای یک تیم خاص میکنند. البته با این وضع فکر کنم به بازیکنان تیم سوگلی پاداش هم بدن و بگن همین که دعوا تلفات جانی نداشته شما جایزه میگیرید. اینا میگن ناظر بازی هیچی از درگیریها گزارش نکرده، خب معلومه بنده خدا ناظر بازی هم از ترس جونش و خانواده‌اش جرأت نمیکنه گزارش منفی بده. آخه با یک باند مافیای خطرناکی طرفه
  • با افتخار استقلالی ام NL ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    آقای جمشیدیان سقه سیاه..شب دراز است وقلندر بیدار..
  • دختر استقلال IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    اونو دیگه ما تشخیص میدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی