تصمیم مهم فرهاد؛ تغییر خط دفاعی استقلال برای مهار دو ستاره پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال برای دربی ترکیب خط دفاعی تیمش را تغییر خواهد داد.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در حال بررسی آخرین وضعیت بازیکنان تیمش برای چینش ترکیب دربی است. یکی از بزرگترین نگرانی‌های هواداران استقلال وضعیت خط دفاعی آبی‌هاست. موضوعی که باعث شد تا این تیم در آسیا گل‌های زیادی را دریافت کند و البته در لیگ هم با دو گل از ذوب آهن شکست بخورد.

شنیده می‌شود مجیدی برای دربی تصمیم گرفته تا عارف غلامی را نیمکت نشین کند و به جای این بازیکن قرار است مرادمند به میدان برود تا زوج او و سیاوش یزدانی برابر مهاجمان بلندقامت پرسپولیس قرار بگیرد.

مجیدی معتقد است با توجه به حضور مغانلو و آل کثیر زوج خط دفاعی تیمش باید قدرت کنترل این دو بازیکن روی هوا را داشته باشند و البته بتوانند بازی درگیرانه ای با دو مهاجم سرخ‌ها انجام دهند. قابلیتی که در بازی عارف غلامی دیده نمی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    اصولاً تاکتیک‌ پرسپولیس بیشتر همون سانتر کردن است و مهاجمان بلند قامتی برای همین منظور خریدن‌..مرادمند و یزدانی گزینه خوبی هستند، دانشگر هم اگر از لحاظ میزان آمادگی بدنی در شرایط مطلوبی باشه گزینه خوبی برای بردن نبردهای هوایی است..
  • محمدطاها IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    بنظرم ضربات آزاد یکی از بزرگترین‌ضعف های استقلال این فصل است ضعفی که یقه ما را در لیگ قهرمانان آسیا گرفته‌‌! عدم انسجام کافی خط دفاعی_عدم یارگیری درست_عدم‌اتخاذ تدابیر لازم برای شیوه‌ضربات آزاد حریف از نمایان ترین‌ مشکلات استقلال بر روی این ضربات است ! مشکلاتی که باید برای دربی حل شود چرا که پرسپولیس تیمی به شدت‌ موفق در استفاده از این نوع ضربات است..
  • علیرضا لادمخی نژاد IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    برد استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی