فان‌دایک قید جام ملت‌ها را زد/ هلند بدون کاپیتان در یورو ۲۰۲۰
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویرجیل فان‌دایک، مدافع هلندی لیورپول می‌گوید به دلیل مصدومیت قصد ندارد تیم ملی فوتبال کشورش را در مسابقات یورو همراهی کند.

خبرورزشی - فان‌دایک ۲۹ ساله که در اوایل فصل جاری در دیدار لیورپول برابر اورتون و در پی برخورد با جردن پیکفورد از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و بیشتر بازی‌های فصل را از دست داد، می‌گوید به خاطر همین مصدومیت قصد ندارد تیم ملی فوتبال هلند را در مسابقات یورو ۲۰۲۰ که با یک سال تعویق قرار است این تابستان برگزار شود، همراهی کند.

این مدافع ۲۹ ساله در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: «در این مرحله به تصمیمی رسیده‌ام که باید اتخاذ می‌کردم؛ اینکه آیا من در یورو خواهم بود یا خیر؟ با همه اتفاقاتی که در جریان است، از نظر جسمی احساس می‌کنم این تصمیم درستی است که گرفتم و آن اینکه به یورو نروم و در جریان تعطیلی لیگ‌ آخرین مرحله ریکاوری و توانبخشی‌ام را انجام دهم. بنابراین تمام تمرکزم روی پیش‌فصل با باشگاه خواهد بود و این یک هدف واقع‌بینانه است و مشتاقانه منتظر آن هستم.»

فان‌دایک افزود: «بدیهی است بابت از دست دادن یورو و عدم رهبری تیم ملی کشورم در این مسابقات بسیار ناراحت هستم، اما اوضاع اینطور است و  باید آن را بپذیرم. در واقع همه باید آن را بپذیریم. فکر می‌کنم تصمیم برای عدم حضور در مسابقات یورو، تصمیم درستی است. این تصمیم سختی است، اما با آن کنار آمده‌ام.»

مرد سال یوفا در سال ۲۰۱۹ که در ماه ژانویه ۲۰۱۸ در ازای ۷۵ میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، ‌نقش پررنگی در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها و لیگ برتر انگلیس داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی