چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
۱ |
۰
گواردیولا: بازیکنان من سرسختانه جنگیدند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سیتیزن‌ها درباره تیمش در لیگ برتر گفت: این تورنمنت جایی است که در آن باید هر ۳ روز یک بار بازی کنید و مقابل همه رقبای‌تان در خانه و خارج از خانه به میدان بروید.

خبرورزشیپپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس قهرمانی زودهنگام تیمش در لیگ برتر، اعتراف کرد که این قهرمانی را سخت‌تر از ۲ قهرمانی قبلی‌اش به دست آورده است.

او گفت: «این فصل و قهرمانی‌اش برای ما بی‌نظیر و متفاوت از سایر قهرمانی‌های‌مان بوده است.این سخت‌ترین فصل حضور در لیگ برتر برای ما بود و همیشه آن را به خاطر شیوه قهرمانی‌مان در آن به یاد خواهیم سپرد. واقعاً به هدایت این تیم و داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.آنها واقعاً خاص هستند.ورود به این فصل با همه محدودیت‌ها و سختی‌هایی که داشتیم، به خاطر ثباتی که نشان دادیم تحسین‌برانگیز بود. هر روز از این فصل را برای رسیدن به موفقیت جنگیدیم و سعی کردیم تیم بهتری باشیم. بازیکنان من واقعاً سرسختانه جنگیدند. این موضوع در مورد تک‌تک اعضای کادر فنی‌مان هم صدق می‌کند. آنها هم در پشت صحنه بی‌امان کار کردند تا ما مطمئن باشیم که در این فصل پرتلاطم، بازیکنان کاملاً آماده رویارویی با هر چالش غیرمنتظره‌ای هستند. این تورنمنت جایی است که در آن باید هر ۳ روز یک بار بازی کنید و مقابل همه رقبای‌تان در خانه و خارج از خانه به میدان بروید. تنها در صورتی که در بهترین وضعیت‌تان باشید می‌توانید قهرمان شوید پس ما بزرگی انجام دادیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    با اینکه چند روز پیش از چلسی باخت اما احساس میکنم گواردیولا برای اینکه دستش توی فینال لیگ قهرمانان رو نشه تاکتیکشو کمی تغییر داده در هر صورت به نظرم قهرمان اروپا هم میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی