چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
۳ |
۵
لایحه رسمی پرسپولیس به فدراسیون فوتبال رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس لایحه رسمی خود را درباره اتفاقات بازی با سپاهان به دفتر رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

خبرورزشی - باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه، پس از تکمیل مدارک و اسناد، استفاده از مطالب رسانه‌ها  و اظهارات انجام شده و پس از جمع‎‌بندی تصاویر و ویدیوهای موجود، لایحه رسمی خود را در ارتباط با اتفاقات روی داده مرتبط به بازی با سپاهان از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر (خلیج فارس)، برای بررسی به دفتر شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

با توجه به تصمیم اتخاذ شده در بخش مدیریتی، باشگاه پرسپولیس و همچنین لزوم حاکم شدن آرامش بر فضای فوتبال و جامعه، امکان بررسی مسائل رقم خورده توسط مراجع ذیصلاح در فضایی با تنش‌ها و حساسیت‌های کمتر و در نهایت با توجه به در پیش بودن دربی بزرگ فوتبال ایران و لزوم تمرکز اعضای تیم بر روی این مسابقه، از پرداختن به بازی گذشته در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرهیز خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس مدارک مورد نظر و مستندات خود را ارائه کرده و از این به بعد کار را به تصمیم‌گیرندگان امر در فدراسیون فوتبال می‌سپاریم و به عدالت‌ورزی و عدالت‌محوری بخش‌های حقوقی در فدراسیون فوتبال با نگاهی پر از امید می‌نگریم.

همچنین با قدردانی و تشکر از حمایت‌های بی‌بدیل هواداران پرسپولیس، تقاضا داریم که در روزهای پیش‌رو، بیش از پیش تک‌تک اعضای تیم اعم از کادرفنی و بازیکنان را زیر چتر حمایت و پشتیبانی خود بگیرند.

بی‌تردید انرژی و انگیزه‌ای که هواداران به اعضای تیم و باشگاه می‌دهند و قوت قلبی که مدیران، بازیکنان و مربیان از حمایت هواداران دریافت می‌کنند بهترین راه ترمیم زخم‌های پرسپولیس است و ابزار قدرتمندی که سرخپوسان ایران، در روزهای غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها به آن نیاز دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    تو این لایحه دوربین شکستن امیری و حمله جناب افشین فرشچی مطرح نشده!!؟؟
  • شهرام IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    خلاصه لایحه ارسالی پرسپولیس " بسمه تعالی کشش ندهید امضائ: تیم مردمی بنیادمستضعفان "
  • احمد IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    امیری دوربین شکست بابا تو دیگه گی هستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی