نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جعفر مختاری فر
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جعفر مختاری فر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید وقتی در دربی موفق به گلزنی شد، ۳ تن از هواداران استقلال حاضر در ورزشگاه سکته کردند.

خبرورزشی - جعفر مختاری‌فر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دربی ۹۵ پایتخت و مصاف استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی سختی در انتظار دو تیم خواهد بود و هر کدام با توجه به شرایطی که دارند، با چالش‌های منحصر به فرد خود مواجه خواهند بود.

او ادامه داد: من امیدوارم استقلال در این بازی بتواند عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد. به نظر من استقلال باید ترکیب ثابت خود را به زمین بیاورد. البته در این مساله، چالش‌هایی وجود دارد اما امیدوارم شرایط طوری پیش برود که آبی‌ها بتوانند از نفرات ثابت خود استفاده کنند.

مختاری‌فر درباره شرایط آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: استقلال بعضی‌ وقت‌ها ضعیف و بعضی وقت‌ها قوی است امیدوارم استقلال مقابل پرسپولیس در شرایط خوب خودش باشد و بتواند عملکرد خوب و قوی از خودش نشان دهد تا در نهایت به پیروزی در این بازی مهم برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که برگ برنده استقلال در این دربی چیست؟ گفت: استقلال اگر ترکیب ثابت خود را داشته باشد، می‌تواند پیروز دربی باشد و اگر از بازیکنانی مثل وریا غفوری، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی استفاده کند، می‌تواند مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشد و پیروزی را از آن خود کند. برگ برنده استقلال قطعا مهاجمان این تیم هستند و باید دید با وجود این مساله، چه نتیجه‌ای در دربی رخ می‌دهد.

او در پاسخ به این سوال که نتیجه‌ دربی را چه پیش‌بینی می‌کنید، خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد و بتوانیم مقابل پرسپولیس ۲ بر صفر پیروز میدان شویم.

مختاری‌فر در پایان درباره خاطره‌ای که از دربی داشته است، صحبت‌هایی به میان آورد و گفت: در دربی ۲۹ که در سال ۶۷ برگزار شد، ما مقابل پرسپولیس یک بر صفر عقب بودیم و شرایط خاصی بر ورزشگاه حاکم بود. من در دقیقه ۶۰ موفق شدم گل مساوی این بازی را به ثمر برسانم. بازی در پایان با نتیجه مساوی به پایان رسید اما موقعی که من گل تساوی را زدم ۳ نفر از تماشاگران در آن لحظه سکته کردند و متاسفانه  یکی از آن‌ها فوت شد. من خواهشی که دارم این است که کسانی که مشکل قلبی دارند هیجان زیادی به خود وارد نکنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیوان ارجمند US ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    زنده باشی که خاطرات خوبی با تو داشتیم
  • حمید علوی CA ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    بدون اغراق جعفرآقا مختاریفر به اعتقاد بنده بهترین CAM (هافبک هجومی-هافبک پشت فوروارد) ۴۰ ساله ی اخیر ایران هستن. تنها هافبک که در دهه ی ۶۰ پاس تودر میداد.هنوز در فوتبال ایران ندیدم کسی با ظرافت و‌مهارت ایشون پاس تودر بده و از این نظر فقط علی آقا پروین رو‌ میشد با ایشون مقایسه کرد. آقامحسن عاشوری هم که کمی بعد جعفرآقا مختاریفر اومد پاسور عالی بود. اما پاس تودر آقای مختاریفر واقعن بی نظیر و برای فوتبال ما تازه بود. پاسور، شوت زن، دریبل زن و بسیار با تعصب بود. اونزمون فوتبال ایران پر از هافبکهای عالی بود، شاهرخ خان بیانی، جعفرآقا،آقامجید نامجو، آقا ضیا عربشاهی، شادروان رضا احدی، شادروان قایقران، آقا محسن عاشوری، آقا مهدی فنونی، آقا مرتضی یکه… واقعن عجب فوتبالی میدیدیم ما. گرونترین بازیکنای حال حاضر استقلال و پرسپولیس اگه اونوقت بودن باشاید فقط یکی دوتاشون میتونستن بعنوان ذخیره روی نیمکت این دو تیم باشن و بقیه رو تست تمرین هم ازشون نمیگرفتن.
  • شمسعلی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    از وقتی این چهار رو نشون دادیم چپ و راست هم در آسیا و هم از حریف همیشگیمون ‌چهار تا چهار تا خوردیم، خوب شد هشت و نه نشون ندادیم! شیش و هفت بودن هم عالمی داره
  • سرخ دل IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    توهم بخش جدایی ناپذیر از باشگاه دوچرخه سوارانه:))))))))))))))))))))))))))
  • استقلا لم ارزوست IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    مرسی.فدات پیشکسوت عزیز تیم محبوب ومردمی استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی