نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
حمله تند مجیدی به وزارت ورزش؛ پدر تیمم را درآوردید/ ۳ غایب استقلال در دربی/ فردا به کورس قهرمانی برمی‌گردیم
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبر پیش از بازی برابر پرسپولیس گفت که تیمش در بازی فردا به کورس قهرمانی بازمی‌گردد.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فردا بازی سخت و حساسی داریم. هفته پیش با وجود اینکه بازی خوبی انجام دادیم، موقعیت داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم، اما شکست خوردیم. الان وضعیت جدول به گونه‌ای است که باید دربی را ببریم تا در کورس باقی بمانیم.

قایدی دربی‌باز است
وی درباره اینکه در گذشته یکی از دربی‌بازها بوده است و امروز چه بازیکنی مانند او چنین شرایطی دارد، گفت: مهدی قایدی.

برای فصل بعد تیمی می‌بندم که همه از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند
مجیدی در ادامه انتقاداتش از عملکرد آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات تصریح کرد: صحبت من بیشتر درباره ساختار باشگاه بود. تیم پرسپولیس براساس تفکراتش بسته شده است. در استقلال دو سال پیاپی است که تیم با نظر سرمربی بسته نمی‌شود. بازیکنانی که الان داریم بد نیستند، اما در یک پست پنج بازیکن داریم و در پستی دیگر بازیکنی مصدوم شود، جایگزین نداریم و هیمن موضوع باعث می‌شود ترکیب اصلی ثبات نداشته باشد. بهتر است یک تیم براساس تفکرات مربی بسته شود. ما در حال حاضر بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم. قول می‌دهم برای فصل آینده یک تیم بسیار خوب ببندم که همه از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند و همان تیمی شود که هواداران دوست دارند.

تمرکز داشته و باهوش باشیم، می‌توانیم دربی را ببریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال استراتژی تیمش برای دیدار فردا مقابل پرسپولیس را اینطور تشریح کرد: استراتژی ما این است که برای ماندن در کورس قهرمانی باید طوری بازی کنیم که ببریم. این کار نیاز به تمرکز بالا دارد. پرسپولیس تیم خوبی است و از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد. اگر تمرکز داشته و باهوش باشیم، می‌توانیم برنده دربی باشیم.

یک پزشک تیمم را در آسیا نجات داد
وی در واکنش به طرح این موضوع که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در برخی از بازی‌ها با ریسک بالایی بازی می‌کرد و آیا فردا احتمال دارد چنین اتفاقی بیفتد، گفت: درست است. بازی‌ها در آسیا هر سه روز یک بار برگزار می‌شد و تیم ما از بازی سوم تحلیل رفت. ما امکانات تیم‌های عربی برای ریکاوری را نداشتیم. با پزشکی در زمان حضورم در تیم فوتبال امید آشنا شده بودم و نمی‌دانم ایشان را حمید استیلی آورده بود یا فرد دیگری، اما از او خواستم به اردوی استقلال بیاید. ایشان با هزینه شخصی به عربستان آمد و داروهایی با قیمت بالا آورد و تیمم را نجات داد. طبیعی بود تیم ما از نظر بدنی اُفت کند و خسته شود و کیفیتش پایین بیاید، اما با این شرایط باهوش هم بودیم، چون می‌دانستیم با گرفتن یک امتیاز از الاهلی عربستان در بازی برگشت و پیروزی در بازی آخر مرحله گروهی صعود خواهیم کرد.

برای رفع نقاط ضعف تیم وقت گذاشتم
مجیدی در مورد مشکلات خط دفاعی استقلال در دیدارهای گذشته یادآور شد: مشکل بحث دفاع تیمی است نه فردی. در هفته گذشته روی این موضوع وقت گذاشتم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود.

بعد از دربی مفصل درباره برخی مسائل صحبت می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چه انتقادی از مدیریت این باشگاه دارد، گفت: دوست ندارم تمرکز من و بازیکنان قبل از دربی به هم بخورد. بعد از دربی مفصل درباره برخی مسائل صحبت خواهم کرد. در این مدت تصمیم گرفته بودم کمتر صحبت کرده و سکوت کنم تا تمرکز خودم و بازیکنان به هم نخورد، اما ظاهراً هر چقدر سکوت کنیم، کارهایی می‌کنند که صحبت‌هایی انجام دهیم. به من گفتند دکتر تیمم که شب گذشته وارد ایران شده است، روی نیمکت ننشیند. من با این دکتر در تیم فوتبال امید آشنا شدم و دوست من نبوده است که مخالفت می‌کنند.

فردا تیمم را مثل مرد به زمین می‌فرستم
مجیدی ادامه داد: من از این دکتر خواهش کردم که به تیم ما بیاید، چون به خاطر رعایت برخی مسائل شغلی نگفتم پزشک قبلی چه بلایی سر تیمم در عربستان آورد. امروز به من گفتند هراتیان اجازه نمی‌دهد پزشکی که می‌خواهیم روی نیمکت بنشیند. نه پرسپولیس و نه یحیی گل‌محمدی نیازی به این کارها ندارند. فردا تیمم را مثل مرد به زمین می‌فرستم و بدانید تمرکز من به هم نمی‌خورد.

هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می‌گیرد؟!
مجیدی با انتقاد از دخالت افراد مسئول در وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه استقلال گفت: خواستیم مسئول رسانه باشگاه را عوض کنیم، گفتند شخصی به نام «مبین» در وزارت ورزش مخالف است! او چه کاره است که درباره امور باشگاه استقلال نظر می‌دهد؟! همین کارها را کرده‌اند که دلال‌ها تیم را می‌بندند. هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می‌گیرد؟ هراتیان که سهل است، به بزرگ‌تر از او نیز اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد. چطور این پزشک در تیم فوتبال امید مجوز داشته است که روی نیمکت بنشیند، اما امروز ایفمارک مدارک او را تأیید نمی‌کند؟! مدارک این پزشک را که در عربستان کنار تیم ما حضور داشت، AFC تأیید کرد، اما سازمان لیگ و ایفمارک ما تأیید نمی‌کنند!

به هیچکس اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد
«این کارها زشت است و دوره‌اش گذشته.»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: اجازه دهید تیم‌ها جوانمردانه بازی کنند. دو تغییر در تیم انجام دادیم، وزارت ورزش پدرمان را درآورد. اجازه نمی‌دهیم کسی درباره استقلال تصمیم بگیرد یا حاشیه‌ای برای مربی و بازیکنان قبل از بازی ایجاد شود. مدارک این پزشک را تأیید نکردند، چون پزشک ایفمارک را که کیفتیش پایین و در حد استقلال نبود، بیرون کردم. سرمربی به غیر از سرپرست که باشگاه انتخاب می‌کند، اختیار دارد در خصوص رسانه، تیم پزشکی و ... تصمیم بگیرد. به هیچکس اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد.

دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه نشست خبری خود درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: دربی را واقعاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد. چیزی که در ذهنم هست بازی زیبا از طرف خودمان و پرسپولیس است و امیدوارم هواداران از دیدن دربی لذت ببرند.

هر کسی را در ترکیب بگذاریم با تمام وجودش بازی می‌کند
مجیدی در واکنش به مصدومیت برخی از بازیکنان پرسپولیس و غیبت احتمالی آنها تصریح کرد: ما هم آرش رضاوند را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، متین کریم‌زاده مصدوم است و آخرین وضعیت فرشید اسماعیلی در تمرین امروز بررسی می‌شود. مطمئنم هر کسی را در ترکیب بگذاریم با تمام وجودش بازی خواهد کرد، چون این مسئله را در چهره بازیکنان دیدم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه نظری درباره سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس دارد، گفت: ترجیح می‌دهم در مورد تیم حریف و بازیکنانش صحبت نکنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    دربی باز تر از خودت شاه فرهاد نبود و نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتت..اگه یکبار لنگ چهار بار پشت سرهم تاج کبیر اسیارو ببره قسم جلاله میخورم لنگی میشمممممممممممممم خیلییییییی خیطهههههههه بخدا دوستم ک لنگی بود میگفت دهنتون سرویس چهارتا بازی نتونستیم یک شادی بعد گل هم داشته باشیم خخخخخخخ یک گلم نزدید حکومتی های اسنپی
    • sohrab IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      همین که شماها کیسه‌تنان دلتون رو ۴جعلی ای که خودتونم می‌دونین چهاربازی پشت سرهم نبوده وبا دروغ گفتن ب خودتون سعی دارین یه چیزی برای عرض‌اندام داشته باشین یعنی اعتراف تلویحی به بزرگیه پرسپولیس حالابگذریم ازینکه همون چهار جعلی‌تونم پرسپولیس مال خودش کرد
  • مولر از برلین DE ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    وعده سر خرمن برای سال اینده!!!!!!!!!! شما یک برهه نان شفر را خوردی حالا هم استرا!!!!!
  • جحخ IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    تا حالا تیمت رو مثل نامردا می فرستادی؟
  • مصطفی ریحانی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    احیانا دکتره جک تری دی نیاورده بوده؟
  • پاک IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    البته با جک تردی.
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    تناقضات الوانگ اینه که میگن چهار استقلال جعلیه چون یه بار وسطش بازی جام ولایت مساوی شده بعد از اونور میگن فقط بازیای رسمی قبول داریم ویه برد ازتون بیشتر داریم بالاخره کدوم؟پس چرا دربی غیر رسمی ولایتو حساب میکنید ومیگید چهار تا پشت هم نبوده؟ ولی بهتون بگم چه دوستانه ها ملاک باشه چه رسمیا درهردوصورت چهارتا برد پشت هم داریم یکیش قدیمه یکیش جدید حالا کدوم؟؟
  • حامد IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    باز فیلم بازی کردن اینا شروع شد. خوبه وزارت جز حمایت کاری براتون نکرده. آخه آدمم انقدر نمک نشناس!!! فکری رو با دسیسه کی از االاستقلال بیرون کردی؟؟ کی ازت حمایت کرد که برگردی؟؟ هرچند این انتقادات کاملا با وزارت هماهنگ شده ست که هوادارای ساده لوحتونو علیه تیم رقیب کوک کنی!
  • محمدان بنگلادش IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    شاه فرهاد ما هواداران پشت تیم خواهیم موند با هر نتیجه ای که بدست بیاد وزارت ورزش برای ما ثابت شده می‌دونیم کم کاری میکنن و لنگی هستن برای تیمشون همه کار میکنم هفت مقدس
  • علی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    آفرین به فرهاد مجیدی که بر خلاف یحیی گل محمدی به تیم حریف کاری نداشت و فقط در مورد تیم خودش صحبت کرد.
  • مافیای قرمز IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    دمت گرم داش فرهاد. آبروی فدراسیون لنگی رو ببر
  • ع IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    این فدراسیون و سازمان لیگ بخشی از مافیای تیم لنگ شدن و هر کاری لنگ بخواد براش انجام میدن.
  • تیم حکومتی قرمز IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    سبد بلال به پشتوانه هراتیان چند ساله بی سر و صدا داره دوپینگ میکنه
  • لنگ ورزشی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    این خانم سال گذشته هم تو زمان بحران کرونا تمام تلاشش رو کرد که لیگ برگزار بشه تا لنگ به خواسته اش برسه
  • بی افتخار مثل لنگ IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    فرهاد جان این کارهای مافیایی از جانب فدراسیون و سازمان لیگ دیگه برای ما عادی شده. ۴ساله دارن با این کارهاشون مسیر قهرمانی لنگ رو هموار میکنن
  • نون خ IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    هراتیان روی دوپینگهای بلال سرپوش میذاره. یه روزی خلاصه بطور رسمی دستشون رو میشه . خدا جای حق نشسته
  • آبی آسمان IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    اینم بازی جدید فدراسیون برای ضربه زدن به استقلال. کم مونده هراتیان بگه اصلا پزشک میخواین چیکار !
  • لنگ ورزشی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    اون از انتصاب خلیل زاده به هیات مدیره استقلال، اون از فراری دادن استرا، اون از واریز کمکهای میلیاردی پشت پرده به حساب لنگ، اون از حمایتهای آشکار و پنهان از لنگ و... .بابا مسعوت تو این ۴ سال سنگ تموم گذاشته واسه لنگ
  • مردم تاج سرنگون کردند RO ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    30 هزار یورو دارو آورده؟ چه دارویی مثلا؟ استامینوفن کدئین و ژلوفن و آدولت کولد آورده؟ چه دارویی بوده تیم رو نجات داده؟ اثرش هم گویا فقط تو دو بازی اول بوده
  • الونگا IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    یه سوال: آرمان رمضانی رو نیم فصل دلال آورد تو تیمتون یا نه؟؟؟جواب میدین دوستان استقلالی؟
  • علی AU ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    اره وزارت پدرتیمتونو دراورد هرچی میلیاردر بود گذاشت تو هیات مدیرتون هرچی بازیکن تاپ خوب بود تونقلوانتقالات براتون جذب کرد نادریو ازپرسپولیس گرفتن دادن بهتون . خدا جواب تو یکیو میده
  • شمسعلی. AE ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    خوب بعله جنابعالی انتظار داری هر کار غیر قانونی خواستید انجام دهید و همه مانند سازمان لیگ و آقای سهیل مهدی دربست در اختیارتان باشند
  • الدوچرخه چی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    خدا رو شکر اینطور که مشخصه داروهای خوب!!!هم بدست خاله فرناز رسیده!ازاین نظر میگم خدا رو شکر که فردا بعداز باخت دیگه بهانه ای نداشته باشد ونگه نگذاشتند داروها مون رو وارد کنیم ودرکار تیم کیسه دخالت میکنند.
  • تیشه فرهاد برکمر مافیا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    میلیونها هوادار تاج کبیر آسیا استقلال ایران مثل کوه پشت تیم تو فرهاد مجیدی هستند وزارت ورزش و تصمیم گیران مافیای سرخ لنگ نفسهاشون به شماره افتاده و دیوار کجشان شروع به ریزش کرده و این قبیل کارها نشان ضعف و زبونی آنهاست تیم پرسپولیس هم نیازی به این حمایتهای دولتی نداره اما امان از دوستان نادان که طی فصول گذشته با حمایتهای پیدا و پنهان زحمات کادر فنی و بازیکنانشون رو با این رفتارها به هدر میدن و به جای احترام و عزت براشون ننگ بجا میذارن
  • کامران IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    اگه ببازی باید بری گمشی ازتیم مثله فکری.درباریه فصله بعدو اینکه میگی فصله بعد خودم بازیکن جذب میکنم حرف نزن که اگه نبری فردا اخراجی فصله بعدو نمیبینی .بازیکن جذب کردنتم دیدیم ارمان رمضانیه رونالدورو بهت غالب کردن لنگیا صد تا گل زده!!!!
  • غضنفر IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    قبلا امیرآبادی میگفت دارو میزدیم به بدن الان خودش میگه دیگه ترس هم نداره علنی ش کرده!!!! کلا سبک ایشان در فوتبال استفاده از پودر و داروی انشالله مجاز هست
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    بعد دستگیری خلیل زاده داره خودش به در دیوار میزنه که استقلال وطرفداراش رو روبروی خودش سیبل کنه ببینید اینو کی گفتم از وقتی خلیل زاده دستگیر شده داره از رویاهاش و فصل بعد حرف میزنه تابلو
  • شاهین IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    طبق سنوات گذشته آخر فصل یا خودت قهر میکنی و یا دخترت دلش برات تنگ میشه میزاری میری و یا میندازنت بیرون کلا تحمل بالایی داره بعد اخراخ هم تیمی نمیری چون همه تمرکز و پولاتو خرج این میکنی کسی که جات اومده رو خراب کنی هر چند چند تا از دوستای شیشت تو تیم هستن بلدن جانشینتو کلاپا کنند وسط فصل دوباره میارنت بزار ببین تا آخر فصل هستی خودت تو باشگاه فرنازجون
  • مملی اس اس IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    پدر تیم رو شخص شما آقای مجیدی در آوردی که شیش ساله هر سرمربی آمد زیر آب شو زدی! نه نمیزاری کسی بیاد کمک کنه و نه خودت توانایی و تخصصش رو داری ! این دیگه برای ما عاشقان آبی دل عادی شده که هرسال شما میآی و بعد از دوتا باخت قهر و یا فرار میکنی!
  • جعفر الهوازی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    تا وقتی آقای فرهاد مجیدی هر فصل با کلی زدبند میآی و وعده میدی اما به آخر فصل نمیرسه که فرار میکنی ! مشکل رو در خودت پیدا کن! ای کاش دوباره معمار واقعی استقلال جنرال امیر قله نویی بیاد تا این تیم رو درست کنه.
  • حسن استقلالی آبی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    تا وقتی که امثال مجیدی و دار و دسته مجازی و یه مشت دزد در استقلال همکاره باشن وضع همینه ؟ لطفا انتظار معجز از این فرهاد مجیدی نداشته باشید، هنوز دربی شروع نشده داره باخت رو میندازه گردن مربیان قبلی استقلال!! خوب، اگه توانایی نداشتی چرا آومدی! اگه به بهانه بود که محمود فکری خیلی بهتر از تو بلد بود بهانه بیاره و هوچیگری کنه!
  • صمصامی GB ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    آقای مجیدی بعد از داور بازی نوبت به خانم هراتیان رسید؟!بود و نبود دکتر دندانپزشک بر نیمکت شما چه ارتباطی با پرسپولیس و یحیی میتواند داشته باشد که شبهه افکنی میکنید؟گویا برخلاف آنچه در مصاحبه فرمودید برای خود بختی برای پیروزی نمیبینید که از هم اکنون به دنبال مقصرین موهومی برای قرار دادن مقابل هواداران استقلال مینمایید.شما ضعف دفاعی تیم خود را قبول دارید آنگاه یک فصل برای رفع این نقیصه کافی نبوده در دو روز آینده قول رفع این نقص تیمی را میدهید؟با هواداران خود صادق باشید و به جای اینکه شعار گسیل آبیپوشان را به روش مردانه به میدان دهید خود مرد و مردانه مشکلات و مسائل تیمتان را به گردن بگیرید و بیش از این فضای فوتبال کشور را مسموم نکنید.مردانه به میدان بیایید مردانه ببازید و مردانه گردن بگیرید
  • جمالی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    آقای مجیدی تا وقتی تو و تیم مجازی و داداشت تیم بزرگ استقلال رو ملک شخص خودت بدونی وضع ما همینه نه خودت بلدی کاری کنی و نه میزاری بزرگان استقلال که خیلی از تو مربی گری حالیشونه به تیم کمک کنند. از همین الان بهانه جور کردی برای باخت! من تیم رو نبستم! خدا رحم کنه این دربی رو با این تفکر مجیدی و یه مشت بنجل!
  • خسرو تاجی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    با این طرز تفکری که مجیدی داره و از همین الان دستش رو برده بالا خدا کنه دربی فاجعه نشه! آقای قلعه نویی خیلی جات خالیه در تیم بزرگ استقلال، این این بچه مجیدی که بازم برای باخت احتمالی و فاجعه توجیح پیدا کرده همون باید بمونمیم و امیدوار باشیم این بابا زودتر قهر کنه بر شاید آقای قلعه نویی بزرگ زودتر برگرده و تیم رو سر سامان بده.
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    هیچ بنی بشری حق دخالت در امور تیم مارو نداره
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    هراتیان دشمن استقلاله
  • فنونی زاده IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    مجیدی امسال هم هیچ جامی نمی گيره
  • زهرا سادات IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    ایشان آقای فرهاد مجیدی لطفا کردن و تکلیف ما رو برای دربی مشخص کرد با این مصاحبه!!! به جای بهانه آوردن و توجیح کارکرد ظعیف خودش باز شروع کرده به وعده دادن برای سال های آینده !!!! آقای مجیدی این سال های آینده دقیقا کی تموم میشه!!! تا کی باید بی لیاقتی شما و این بازیکنان بی مصرف رو ما توجیح کنیم بابا ده سال شد!!! به خدا خسته شدیم تا کی باید تحقیر بشیم توسط هوادارهای تیم رقیب تا کی باید...
  • کیسه هوچی و متوهم AT ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    بابا این دیگه کیه چرا اینقدر هذیان میگه!! چرا اینقدر این کیسه کشا متوهم اند!!! کسی که فرق بین دندانپزشک و پزشک را نمی داند!!هیچ کدام از اظهاراتش هم درست نیست! همه اش توهم و خیالات! کیسه کشای همیشه هوچی و همیشه طلبکار و همیشه زیاده خواه!! خجالت هم نمی کشند! بس نیست دیگر؟ همه اش بهانه ؛ همه اش غرولند! تو اول تکلیفت را با خلیل زاده روشن کن بعد بیا مثل همیشه هوچی گری کن
  • کریمی آبی دل IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    تورو خدا فرهاد مجیدی نمیتونی بلد نیستی برو آقا؟ این چه مصاحبه ای بود کردی قبل از دربی ؟ جای بزرگان استقلال واقعا خیلی خالیه روی نیمکت. بازم توجیح بازم بهانه و بازم وعده برای آینده؟ ای کاش یکی که بلد بود رو میفرستادی برای کنفرانس مطبوعاتی الان این مصاحبه رو بچه های تیم ببیند میخای چه جوابی بهشون بدی؟ این کتی که تن شما کردن در تیم کبیر استقلال برای شما خیلی گشاده آقای مجیدی خیلی!
  • فری عشقی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    از متصدی گرفتن تست دوپینگ خواهش میکنیم که بعد از بازی به طور دقیق و کامل بازیکنان استقلال رو ازشون تست دوپینگ بگیرند، این آقا فرهاد مجیدی قبلا هم سابقه داره که با آوردن داروی غیر مجاز و نیروزا و دادن آن به بازیکنان استقلال سابقه فراوان داره! و لان هم باز با آوردن یه پزشک که خوده آلمان هم مدرکش رو تایید نکرده و به قول خودش با آوردن داروهای گران قیمت هم آومده میخاد تیر خلاص رو به باشگاه استقلال بزنه!! این یه هشدار به بازیکنان استقلاله که هر دارویی مجیدی داد بهتون نخورید این رو از بی کمان قدیمی استقلال بپرسین که همین مجیدی بدبخت شون کرد و در آخر هم زیر بار دادن آن داروهای ممنوعه نشد و چندتا از بازیکنان استقلال برای همیشه فوتبال شون نابود شد.
  • شهین آبی ته. IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    از بازیکنان استقلال خواهش میکنم لطفا از داروهای که فرهاد مجیدی باز قبل از دربی آورده استفاده نکنند این آقا یک بار با آوردن داروهای دوپینگ از امارات و فروختنش به بازیکنای استقلال قبل از دربی دو سه بازیکن رو زندگیشان رو نابود کرد و الان باز درست قبل از دربی دوباره به قول خودش داروهای گران قیمت توسط دوستش از آلمان آورده.باور کن این بار ایفمارک هم لج کرده و از تمام بچه های تیم تست دوپینگ میگیره و تیم و بچه های استقلال بدبخت میشن.
    • ضدمافیای سرخ IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      اصغر آقا یا شهین خانم ؟!!! چه اهمیتی داره وقتی از یک اتاق فکر و یک اتاق فرمان پنجاه تا کامنت با اسامی مختلف ول میشه تو خبرورزشی ؟!!! خبرناهار اصلا برای هین موقع هاس دیگه
  • ناشناس IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    بالاخره کدومش !!!!پدر تیمت رو درآوردند یا برمیگردی به کورس قهرمانی؟ ...مرد باشید دوپینگهای این بابا رو رو کنید تا زیاده گوئی نکنه.
  • مهدی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    تیرهوایی میزنی جریان JAC3Dیادمون نرفته پرسپولیس احتیاج به کسب نداره همیشه هرچی خواستین بهتون دادن بشار نادری نتونستیم نگهداریم اماشیخ دکل ومیلیچ هرچی خواستن دادین نادری گرفتین الانم داری فرار روبه جلومیکنی
  • احد تالشی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    فرهاد مجیدی تورو به خدا با دادن این داروهای قوی و گران قیمت این نسل از بچه های استقلال رو بیچاره نکن!!!ای کاش دلالی کردن و فروختن داروهای قبلی که به بچه های استقلال در سال های قبل دادی و فوتبال اون بندگان خدا تموم شد رو دوباره تکرار نکنی
  • رضا IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    ایفمارک چه ریطی به یحیی دارد؟قرار بوده دکتر چک تری دی اصل بیاورد یحیی نگذاشته؟
  • اشکانم IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    شاه شاهان شاه فرهاد
  • علیرضا IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    فرهاد جان عشق منی ولی حیف که در مقابل این کفتارها تنهایی ازقدیم وشدیدتر از 5سال گذشته هر بلای ممکن رو وزارت سر این تیم در اورد به خدا استقلال خیلی بزرگه که طاقت میاره وگرنه کوه هم از هم میپاشه
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    پزشک مورد نظر داروهایی برای شما اورد که مصدوم نشید!! موضوع به شدت مشکوکه و قابل بررسی
  • حامد IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    پارسال هم میگفت 10بازی دست نخورده و30امتیازداریم وقهرمان میشیم ولی زهی خیال باطل الانم دوباره میگه میبریم ومیایم توکورس بازم خیال باطل
  • احمد IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    به ما نمیخوری فرناز ...در حد سید نیستی که دربارش صحبت کنی
  • حسین IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    استقلال سرور همه تیمهای دنیا
  • مهران IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    عشق فقط شاه فرهاد
  • ....... US ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    شما بعنوان یک رسانه برای روشن ساختن افکار عمومی و نیز افزایش آگاهی خودتان موظفید از طریق سازمان نظام پزشکی به روشن سازی و تنویر افکار عمومی بپردازید و نشان دهید که این آقای دکتر دندانپزشک سعی در فریب افکار عمومی دارد تا خود را بعنوان « پزشک» قالب کند . جق با خانم دکتر هراتیان است . ایشان دندان پزشک هستند و حق دخالت در امور پزشکی را مطا بق قوانین جمهوری اسلامی ایران به عنوان پزشک ندارند و متا سفانه با شگاه استقلال بازیچه دست این آقا و حضرت استا د شاه فرهاد شده اند .
  • بابک IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    پس امدادهای غیبی رسیده !!!زنگ زدیم دارو آورد؟؟؟تاباشه ازاین سرمربیا وازاین دکترا!!!!
  • روالله IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    من استقلالىم مجىدى بازیکنان استقلال ىه سرگردان ازساىرتىمها بالاترین ولله توان کاره نیستى تاکى بهانه وزارت ورزش گفت به ذوب آهن ببازىن پرسپلىسها باغیرت بازى میکنن هربازى ىه بهانه ى دارى الان هم وعده به سال بعدمىدى خجالت بکش تاالان هم تیم رافراز داشت
  • {•••••} IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    فکرهمه جاروکرده بودی بجز داور یاردوازدهم لنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی