نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
۳ |
۴
ضدحمله پرسپولیس علیه سپاهان/ شکایت از ۸ عضو باشگاه اصفهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس هفته آینده از برخی بازیکنان و عوامل سپاهان شکایت می‌کند.

خبرورزشی - پرسپولیس روز گذشته پس از تکمیل مدارک و مستندات مربوط به اتفاقات دیدار با سپاهان، لایحه رسمی خود را درباره این مسائل برای بررسی به دفتر رئیس فدراسیون ارسال کرد.

از طرفی مسئولان سپاهان در روزهای اخیر از اقدامات خود برای شکایت از افشین پیروانی، محمدحسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی خبر داده و اعلام کرده مشغول جمع آوری مستندات در این مورد هستند.

این در شرایطی است که مدیران پرسپولیس به جز ارسال این لایحه رسمی خود با توجه به برگزاری دیدار دربی در روز جمعه، در روزهای اخیر از سایر اقدامات علیه سپاهانی‌ها خودداری کرده و حتی در بیانیه این باشگاه و مصاحبه ای که از ابراهیم شکوری سخنگوی پرسپولیس منتشر شد، اعلام کردند از هواداران خود می خواهند اتفاقات این بازی را کنار بگذارند و آرامش خود را حفظ کنند. 

با این وجود ظاهراً مسئولان پرسپولیس طبق مستندات موجود و لوایحی که در اختیار دارند، در هفته آینده می خواهند از چهار بازیکن، دو مسئول، یکی از عوامل تیم و یکی از کارمندان سپاهان که نقش ویژه ای در درگیری های پایان بازی داشته، شکایت کیفری و حقوقی کنند.

به نظر می رسد پرسپولیسی ها پس از برگزاری دربی، این شکایت ها را به مراجع ذیصلاح ارائه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    دست پس گرفتند که پیش نخورند دوربین باشگاه شکستن طلبکارم هستن!
  • حسن IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    شکایت اینها بی عیرت تراز این چیزها هستند سپاهان با رشوه و هزاردوزوکلک فدراسیون فوتبال کمبته انصباطی و کمیته اخلاق را میخرند. دیدید با مسموم کردن بازیکان پرسپولیس هم هیچ اتفاقی نیفتاد. اگر همان زمان پرسپولیس به فیفا شکایت میکرد. حالا انها دوربرنمی داشتند. البته که تاج و داردسته اش نگذاشتند.وگرنه به خاطر این کارزشتشان الان تیم سپاهان منحل شده بود.
  • مهرشاد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    مطمئن باشید شکایت علیه ابر مافیا به هیچ جا نمی رسه این پرونده هم میره پیش پرونده آب آلوده و سکه لای گز و غش کردن داور و....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی