پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
۸ |
۳
واکنش پزشک مدنظر مجیدی به اظهارات هراتیان/ ۵ مدرک آقای دکتر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پزشک مورد نظر فرهاد مجیدی پاسخ زهره هراتیان و مرکز ایفمارک را داد.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری خود شدیدا علیه زهره هراتیان و مرکز ایفمارک انتقاد کرد.

فرهاد مجیدی با انتقاد از دخالت افراد مسئول در وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه استقلال گفت: خواستیم مسئول رسانه باشگاه را عوض کنیم، گفتند شخصی به نام «مبین» در وزارت ورزش مخالف است! او چه کاره است که درباره امور باشگاه استقلال نظر می‌دهد؟! همین کارها را کرده‌اند که دلال‌ها تیم را می‌بندند. هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می‌گیرد؟ هراتیان که سهل است، به بزرگ‌تر از او نیز اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد. چطور این پزشک در تیم فوتبال امید مجوز داشته است که روی نیمکت بنشیند، اما امروز ایفمارک مدارک او را تأیید نمی‌کند؟! مدارک این پزشک را که در عربستان کنار تیم ما حضور داشت، AFC تأیید کرد، اما سازمان لیگ و ایفمارک ما تأیید نمی‌کنند!

در این زمینه بخوانید:

صحبت‌های مجیدی واکنش هراتیان را در پی داست و او با انتشار یک استوری اعلام کرد که پزشک مورد نظر باشگاه استقلال دندانپزشک است و صلاحیت حضور در این تیم را ندارد.

هراتیان در این خصوص اعلام کرد: طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و لیگ ایران، کسانی که وارد حوزه درمان می‌شوند باید حتما پزشک باشند و دارای مدارک حرفه‌ای در پزشکی. ایشان مدارکی که به ما دادند، برای دندان پزشکی بود که مسلما نمی‌توانستیم. گفتیم اگر مدرک معادل‌سازی که تاییدیه وزارت بهداشت را دارد به ما ارائه کنند که این اتفاق رخ نداد.

در این زمینه بخوانید:

حالا دکتر محمدآبادی به اظهارات هراتیان واکنش نشان داده است که در زیر می بینید:

واکنش پزشک مدنظر مجیدی به اظهارات هراتیان/ ۵ مدرک آقای دکتز!

پس از این اتفاق دکتر محمد آبادی هم با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش به صحبت‌های هراتیان واکنش نشان داد:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    خانم هراتیان گفت مدرک پزشکی ارائه نداده ولی منکر نشد که پزشک نیست و احتمالا ایشون مدرک دندون پزشکیشو ارائه کرده بوده . ولی خدا وکیلی پزشک زیبایی و پوست به چه درد تیم فوتبال میخوره
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    خوب کلن تو کار سرویس کردن دهان و فک دندانه
  • حمید علوی CA ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    آخه مدرک لیزر درمانی و جراحی بینی چه ربطی به دکتر تیم فوتبال شدن داره؟! مگه قراره بینی و گونه ی بازیکنا رو خوش فرم کنه؟ مگه قراره مثلن پوست دیاباته رو لیزر کنه!
  • ....... US ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    شما بعنوان یک رسانه برای روشن ساختن افکار عمومی و نیز افزایش آگاهی خودتان موظفید از طریق سازمان نظام پزشکی به روشن سازی و تنویر افکار عمومی بپردازید و نشان دهید که این آقای دکتر دندانپزشک سعی در فریب افکار عمومی دارد تا خود را بعنوان « پزشک» قالب کند . جق با خانم دکتر هراتیان است . ایشان دندان پزشک هستند و حق دخالت در امور پزشکی را مطا بق قوانین جمهوری اسلامی ایران به عنوان پزشک ندارند و متا سفانه با شگاه استقلال بازیچه دست این آقا و حضرت استا د شاه فرهاد شده اند .
  • ....... US ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    مدرک ارایه داده شده این آقای دکتر جعلی و فاقد اعتبار پزشکی است و از همین طریق هم فابل پیگیری توسط سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت و درمان است و باید ثابت کند این ردیف کردن تخصص های بیشمار و آنهم برای فریب افکار عمومی پشتوانه دارد . در شرایط کشور ما اصلا امکان پذیر نیست . سایت خبر ورزشی هم با انتشار مدارک قلابی این آقا « یا هر رسانه دیگر» ممکن تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند . عدم اطلاع از قانون برای رسانه کفایت نمی کند .
  • سیدرضا IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    اینا که میشه مدرک مهندسی عمران و متالوژی!!! دکتری یعنی همینی که هراتیان میگه
  • توفان DK ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    صد البته یک تیم فوتبال آبی به‌متخصص میک اپ نیاز بسیاری داره که ایشان مجموعه تخصص ها را دارد. فرهاد خان حق داره. احتمالن آرایشگری هم در قرارداد به عنوان خدمات جانبی ایشان حساب می شه
  • ای دکتر تقلبی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    به سایت نظام پزشکی برید https://membersearch.irimc.org/searchresult ایشان دندانپزشک اند ادعای پزشکی ایشان جرم حساب می شود یک وکیل میتونه این آقا رو به جرم کلاهبرداری به زندان هم بندازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی