نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خانه های فوتبالیست ها
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فوتبالیست‌ها همیشه دوست دارند زندگی تجملاتی داشته باشند و برخی از آن‌ها صاحب گران‌ترین عمارت‌های جهان هم هستند.

خبرورزشی - زندگی فوتبالیست‌ها پر از تجملات است؛ برخی پول‌شان را صرف خرید ماشین می‌کنند و کلکسیون می‌سازند و برخی ترجیح می‌دهند ثروت‌شان را در برای خرید ملک و خانه هزینه کنند. اما کدام فوتبالیست‌ها گران‌ترین خانه‌ها را دارند و بیشترین پول را در املاک گذاشته‌اند؟

نشریه «سان» لیستی از گران‌ترین خانه فوتبالیست‌ها منتشر کرده است، خانه‌هایی که برخی از آن‌ها ارزان‌تر هم خریداری شده‌اند و حالا ارزش‌شان بالاتر هم رفته.

۷) جان تری – ۵ میلیون پوند

سال ۲۰۱۴ جان تری ملک خودش در «سوری» را با مبلغ باورنکردنی ۶ میلیون پوند به پادشاهان عمانی فروخت و ۱۰ میلیون پوند سود کرد. جالب است بدانید عمارتی که بعد از آن خرید به همان اندازه مجلل بود. ملکی که برای آن ۴٫۳۵ میلیون پوند هزینه کرد. این عمارت دارای ۷ اتاق خواب، ۶ حمام، ۴ اتاق پذیرایی و یک سوئیت دوخوابه برای کارکنان است. زمین چمنی که تری به این ملک اضافه کرد ارزش آن را به ۵ میلیون پوند رسانده است. در مجموع املاک تری حدود ۴۷ میلیون پوند ارزش دارند.

گران‌ترین خانه فوتبالیست‌ها (جان تری)

۶) نیکی بات – ۵٫۵ میلیون پوند

ستاره سابق منچستریونایتد خیالش بابت فروش عمارتی که داشته راحت شد. یک عمارت لوکس با استخر و اتاق سینما در منطقه‌ای کاملاً اختصاصی در منچستر. او به تازگی این عمارت ۶ خوابه را به ارزش ۵٫۵ میلیون پوند فروخته و خریدار از داشتن آن لذت می‌برد. هنوز اطلاع دقیقی از خانه جدید بات در دسترس نیست، ولی احتمالاً به همین میزان دارایی باید باشد.

گران‌ترین خانه فوتبالیست‌ها (نیکی بات)

۵) لیونل مسی – ۶ میلیون پوند

عمارت لیونل مسی ارزشی در حدود ۵٫۵ میلیون پوند دارد و در بارسلونا با چشم‌انداز دریا و منطقه‌ای پرواز ممنوع واقع شده که سکونت او و خانواده‌اش را آرام نگه می‌دارد. این عمارت در منطقه «کاستی‌دفلس» قرار دارد و فاصله‌اش با ورزشگاه نوکمپ تنها ۱۲ مایل است. خانه مسی یک زمین فوتبال کوچک، استخر شنا، سالن بدنسازی و زمین بازی برای سه فرزندش دارد.

گران‌ترین خانه فوتبالیست‌ها (لیونل مسی)

۴) کریستیانو رونالدو – ۸ میلیون پوند

سال ۲۰۱۸ که کریستیانو رونالدو به تورین نقل مکان کرد، خانه‌ای می‌خواست که مناسبش باشد. عمارت فعلی که در آن سکونت دارد شامل دو ویلای مجاوز است و یک مسیر خصوصی امن دارد که به در خانه منتهی می‌شود. ویلاها ورودی جداگانه دارند و توسط گیاهان احاطه شده‌اند. گفته می‌شود به‌دلیل شباهت با ملکی که در مادرید داشته، عاشق این خانه شده است. این عمارت یک سالن ورزشی پیشرفته دارد و یک استخر شنا در آن واقع شده است.

گران‌ترین خانه فوتبالیست‌ها (کریستیانو رونالدو)

۳) کاکا – ۹ میلیون پوند

کاکا ستاره برزیلی پیشین میلان و رئال‌مادرید ملکی در منطقه معروف «لافینکا» در مادرید به ارزش ۶٫۴ میلیون پوند خریداری کرده است. نکته جالب این که وقتی مدتی به آمریکا رفت، ملکش را با اجاره ماهانه ۱۶ هزار پوند به گرت بیل داد. ستاره ولزی هم شیفته این ملک شد و بعید است با میل کلید آن را پس بدهد! این خانه ۱۶۰۰۰ فوت‌مربعی دوبلکس است. استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی دارد. سرخیو راموس هم در همسایگی آن زندگی می‌کند.

گران‌ترین خانه فوتبالیست‌ها (کاکا)

۲) وین رونی – ۲۰ میلیون پوند

ارزش تقریبی عمارت وین رونی که به عمارت موریسون هم مشهور اس، حدود ۲۰ میلیون پوند تخمین زده شده. این خانه باشکوه در منطقه چشایر، یک گاراژ با کلکسیون ماشین رونی دارد، در آن سینما، استخر شنا و حتی دو دریاچه ماهیگیری هم واقع شده. ستاره پیشین منچستریونایتد زمین چمنی مصنوعی هم در آن ساخته است که البته سابق بر این زمین اسب‌سواری بود، چیزی که رونی به آن نیاز نداشت.

گران‌ترین خانه فوتبالیست‌ها (وین رونی)

۱) دیوید بکام – ۳۹ میلیون پوند

گزارش شده ارزش عمارت دیوید بکام به ۳۹ میلیون پوند هم رسیده است. بکس هر خانه‌ای را که بخواهد می‌تواند داشته باشد، بنابراین جای تعجب نیست که ستاره سابق منچستریونایتد با عمارت خیره‌کننده‌اش در لندن صدرنشین لیست است. این خانه در سال ۲۰۱۳ با ارزش ۳۱٫۵ میلیون پوند خریداری شد که با بازسازی ارزش آن حدود ۸ میلیون پوند افزایش یافت. ۸ اتاق خواب دارد، ۲ اتاق لباس در آن تعبیه شده و سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات آن است. رابی ویلیامز و التون جان هم در همسایگی بکام هستند.

گران‌ترین خانه فوتبالیست‌ها (دیوید بکام)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هاشمی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    عمارت من یادتون رفت عمارت صفر هزار کیلومتری در ناکجا اباد که سقفش اسمان و کفش زمین میباشد این عمارت در ایران میباشد تقریبا شصت درصدد ایرانیها چنین عمارتی دارند و حقوق کلان ۴۵۵۰۰ تومانی که بعضیها ماهانه یک سوبسید ۴۰۰۰۰تومانی در دهم هر ماه میگیرند و در موارد نادر نیز بعضی از ایرانیها که حدود ده درصد هستند سهامدار یک کارخانه پر بازدهی به نام کمیته امداد و یا بهزیستی هستند که هر نفر از خانوار حدود ۵۰ هزار تومان نیز از انجا دریافت میکند که تقریبا انها را به یک سرمایه دار بزرگ تبدیل کرده است و هرزگاهی دولتش نیز با مبلغ کلان یک میلیون تومانی به عنوان وام قرض الحسنه کرونا از انها حمایت میکند کا اقساطش را از سوبسیدها کم میکند حال با این اوضاع بنده سرمایه دار ترین فرد کره زمین میباشم
    • حامد IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      تا وقتی که امثال شما اقای محترم منتظر هستن دولت به آنها کمک کند ، چیزی بیشتر از این سهم شما نیست. هر کس باید برای خواسته اش تلاش کند. (غیر از کسانیکه دزد هستند) همیشه ترویج شده بشینید دولت به شما یارانه و کار میده، باعث شدن جوانها تو خونه بخوابید، و هیچ کاری نکنند. همه باید برای رفاه تلاش کنند. دولت های دزد میخواهند مردم رو سرگرم فقر و بدبختی کنند.
    • ناشناس IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      واقعا زیبا و کاملا حقیقی و تلخ...
  • علی IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    آقای هاشمی خدا بشما عزت وخیر دهد عجب قلم زیبایی داری.
  • عمارت منم نشون بده تو مسکن مهر بوکان طبقه 6 IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    عمارت منم در مسکن مهر طبقه 6 سایت باران زیباکناربوکان نشون بدی
  • حامد IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    به خارجی ها کاری ندارم ولی امیدوارم روزی دادگاهی در ایران باشه که حقوق بی حساب کتاب فوتبالیستها رو ازشون پس بگیره و حقوق متناسب با درآمد مردم براشون در نظر بگیره
    • مصطفی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      به فوتبالیستها چکار داری پول میگیرن بازی میکنن. بچسب به اختلاسگرا که خون ملت و مینوشتن خواهند نوشید.
    • علیرضا GB ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      فوتبالیستها نه تنها در ایران بلکوم در تمام دنیا ، پول سرکار گذاشتن ملت‌ها را میگیرند ! جدی میگم یک درسی به نام جامعه‌شناسی در زمان تحصیل داشتم و یکی از مباحث مطروحه در آن این بود که شاه و دیگرا حکمرانان از فوتبال بعنوان ابزاری جهت پیشبرد منویات خود استفاده میکردند و علاوه بر سرگرم کردن ملت ،جهت چپاول !! ملت را لاقید بار میآورند ( زمان تحصیل من دهه ۶۰ بود و تب فوتبال مثل الان !!! داغ نبود ) و دقیقا یادم هست نویسنده اش ،غلامعلی حداد عادل بود الان چی ؟؟؟ باید همچین پول هایی را بگیرند تا ...
  • اصغر IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    درود بر شما اقاي هاشمي حرف دل همه درد كشيده ها را زدي
  • اسد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    درود بر شما آقای هاشمی مختصر ومفید گفتی
  • تینا US ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    عجب خونه هایی دارن بعد میگن پول خوشبختی نمیاره http://majaleh.aralim.ir/email-creation-tutorial/
  • امین فرزانه CA ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    تقصیر مردمی یه که به جای احترام به دانشمندان و مخترعان و کسانی که واقعا برای انسان ها زحمت می کشن و برای دردهاشون راه حل پیدا می کنن به آدم هائی توجه افراطی و خودشون رو براشون هلاک می کنن که تنها هنرشون استفاده از پاهاشونه
  • ناشناس IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    همسر نظامی من بعد از30سال خدمت توانست من و بچه هام رو به حاشیه شهر بیاره.چون پول بازنشستگی در حد رهن در مرکز شهر هم نمی شد.از حداقل امکانات اسفالت هم بی بهره ایم.شاید 20سال دیگه اینجا آباد بشه.
  • مینی IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    شماهم زرنگ باش وپول دربیار چکار مردم دارین
  • مجتبی IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    واقعا مردم کشور ما مردم بدبختی هستن هیچکسم به دادشون نمی رسه تا دغ کنن بمیرن
  • اشکان IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    مسی عجب خونه ای داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی