نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دکتر سید محمد آبادی بهمراه تیم ملی جوانان در جام جهانی 2017 کره جنوبی/ نفر دوم ایستاده از سمت راست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دکتر سید محمد آبادی که حضورش روی نیمکت در دربی حاشیه‌ساز شده است بعد از دربی به آلمان برمی‌گردد تا به طبابت خود در این کشور ادامه دهد.

خبرورزشی - پزشک استقلال در لیگ قهرمانان آسیا که به بهانه دربی وارد تهران شده بود در بدو ورود به تهران متوجه شد که ایفمارک به او اجازه نشستن روی نیمکت استقلال در بازی با پرسپولیس را نمی‌دهد به این بهانه که دندانپزشک است و طبق قانون، پزشکی که روی نیمکت تیم‌های فوتبال می‌نشیند دست کم باید پزشک عمومی باشد.

ماجرا از جایی آغاز شد که نزد ایفمارک تنها مدرک دندانپزشکی دکتر سید محمد آبادی وجود داشت در حالی که او در رشته پزشکی عمومی هم تحصیل کرده و در ادامه موفق شده در دوره تخصص مدرک جراحی زیبایی و فک و صورت را بگیرد. در نهایت با ارایه مدارک جدید از سوی سید محمد آبادی به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال این مشکل حل شد.

نکته جالب اینکه سید محمد آبادی بعد از دربی به آلمان باز خواهد گشت به این خاطر که عمده فعالیت‌های پزشکی سید محمد آبادی در کشور آلمان است و او هر از گاهی برای رسیدگی به بیماران خود در تهران به ایران مراجعه می‌کند. دکتر آبادی در تیم ملی امید و تیم ملی جوانان در جام جهانی هم روی نیمکت به عنوان پزشک نشسته است.

به نظر می‌رسد استقلال برای بازی‌های لیگ برتر باید پزشک جدیدی را به ایفمارک معرفی کند.

در جریان معرفی سید محمد آبادی به ایفمارک چالش‌هایی بین زهره هراتیان رییس مرکز پزشکی ایفمارک و فرهاد مجیدی هم شکل گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی