نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شکست قبل دربی شانس برد استقلال را بیشتر کرد/ استقلال مراقب نقطه ضعفش باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: شاگردان فرهاد مجیدی برای اینکه ثابت کنند باخت به ذوب آهن واقعیت دیدار استقلال با این تیم اصفهانی نبوده با تمام وجود در دربی به میدان می‌روند.

خبرورزشی -  کاپیتان اسبق تیم استقلال ضمن ابراز امیدواری برای پیروزی تیم محبوبش مقابل پرسپولیس توصیه‌های خود را در واپسین ساعات رویارویی این دو تیم مطرح کرد. شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره دربی امشب حرف زد. 

استقلال با باخت به دربی می‌رود. این خوب است یا بد؟
البته استقلال نباید این بازی را از دست می‌داد. یک شب فوق العاده برای نزدیک شدن به صدر بود. اما به هرحال این بازی تمام شده و حالا باید به فکر دربی باشیم.

پس شکست در بازی با ذوب‌آهن تاثیری در دربی خواهد داشت؟
 قطعاً ندارد. البته بهتر بود استقلال برنده می‌شد تا با روحیه بالا به میدان برود. ولی این باخت می‌تواند اثر مثبتی در تیم بر جای بگذارد.

چطور؟
بعد از باخت یکی دو روز بازیکنان استقلال خیلی تحت فشار بودند و حالا می‌خواهند در بازی امشب خودشان را اثبات کنند و این می‌تواند نقطه امیدبخشی برای پیروزی در دربی باشد.

نقطه قوت استقلال کجاست؟
در خط حمله‌اش است. البته ما دروازه‌بان خوبی هم داریم. ولی در دفاع کمی‌مشکل دیده می‌شود. فکر می‌کنم مدافعان استقلال باید با تمرکز بسیار بالا یک روز بی اشتباه را رقم بزنند. چون با وجود مهاجمان زهردار پرسپولیس، کوچکترین اشتباه، ممکن است بدترین اتفاق را برایشان رقم بزند. از طرفی فکر می‌کنم قائدی و مطهری بتوانند خط دفاعی پرسپولیس را به شدت آزار بدهند.

پیش بینی تان از نتیجه بازی امشب چیست؟
 قطعاً نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد. ولی مطمئنم با انگیزه‌ای که فرهاد مجیدی دارد و آن را به تیمش منتقل می‌کند استقلال می‌تواند برنده شود. اهمیت برد استقلال در این بازی خیلی زیاد است.

چرا؟
 چون فاصله ۸ امتیازی به ۵ امتیاز کاهش پیدا می‌کند و استقلال که یک بازی کمتر دارد می‌تواند خیلی سریع خودش را به صدر برساند. ولی شکست در دربی کار تیم را برای قهرمانی به شدت دشوار خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    سه تا میخورید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی