پایان شکست ناپذیری فرهاد مقابل پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از نکات قوت فرهاد مجیدی که هواداران استقلال در فضای مجازی با استناد به آن برای پرسپولیسی‌ها کری می خواندند شکست نخوردن او در مقام سرمربی آبی‌پوشان مقابل حریف سنتی بود.

خبرورزشی - مجیدی تا پیش از این دو مرتبه استقلال را به مصاف پرسپولیس فرستاده و از این مسابقات صاحب یک پیروزی و یک تساوی شده بود ولی با توجه به شکست در آخرین رویارویی دو تیم، حالا فرهاد دیگر خاکریز دربی را در اختیار ندارد و باید به فکر خلق رکورد دیگری برای خود باشد.

شکستی که با توجه به کتک کاری های آخر بازی به احتمال فراوان تبعات انضباطی هم برای استقلالی‌ها به همراه خواهد داشت.

البته شاید برخی از پرسپولیسی‌ها نیز مورد توجه  کمیته انضباطی قرار بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    خبر کیسه بازی که به پنالتی کشیده بشه ....تو قانون فیفا یعنی مساوی.....افتاد.......ولی چقدر از آتیش گرفتن خیر کیسه و ورزش سه کیسه که یه هفته دنبال حاشیه سازی و محرومیت بازیکنان پرسپولیس بودند لذت بردم خدا همیشه تو آتیش نگه تون بداره
    • شهرام IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      تو کدام قانون؟ همون قانونیکه سعید آقایی بخاطر کفتر لنگ پوش 24ساعت مونده به بازی با لنگ محروم میشه ولی تو دعوای لنگ سپاهان قصر درفته؟ همان قانونیکه میگه جلوگیری از دادن تست دوپینگ 4 سال محرومیت داره؟ همون قانونیکه مجریانش بعد از انتشار گسترده حواشی لنگ-سپاهان قاطعانه اعلام کردند هیچ اتفاق خاصی نیافتاده؟!؟! همان قانونیکه بواسطه اش داوران خوش نام! رفت و برگشت پنالتی وتو کردن و کمیته داوران هم جای تذکرو اخطار بهشون، ازشون تقدیر کرده؟ قانونتان عین سیاستتان و سیاستتان عین دیانتتان است.
    • محسن IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      شهرام چه سوزشی داری عموی گرمای سوختنت را از اینجا حس میکنم همه این چیزا را گفتی اما اینا همش به کنار مربیتون اگه پودر ها را دوزش را بیشتر میکرد و میداد بازیکنان بخورن شاید موفق میشدید
  • مولر از برلین DE ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    در این بازی پرسپولیس از لحاظ قدر بدنی لور 60 را داشتند ولی استقلال لور اش بالای 90 بود جایی که مثلا نادری براحتی در نقش مسی ظاهر می شد 4 بازیکن پرسپولیس را انهم کیامیری را به راحتی جا می گذاشت... انگار دو تیم از اسیا بر نگشته بودند!!!!!!!!!!! عجب قدرت بدنی بالایی استقلال داشت... !!!!!!!!!!! فکر کنم ذرت و ماکارونی تغذیه برزیلی اصل بود!!!!
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    شما که الان وسط،جدولید اصلا پرسپولیس هم که نباشه بعید میدونم شما سهمیه بگیرید. شما بازی با الدحیل در عرض ۳ روز ۵ تا گل از یک بازیکن خوردید اونکه کار به بابا مسعود و ... که نداشت. مربی تون درست قبل بازی گفت بازیکنان استقلال با دلالی اومدن تو این باشگاه و روحیه اونا را خراب کرد. این تقصیر پرسپولیسه؟
  • محسن IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    خبر دلار ورزشی برد بعد از ۱۲۰ دقیقه تو ضربات پنالتی جزو امار بازیهای تیم برنده حساب نمیشه و این بازی در قوانین فیفا مساوی ثبت میشه حالا یا شما بی اطلاع هستید که قوانین فوتبال را با کبدی اشتباه گرفتید یا بازم فتل فتوشاپ سیبلتون را چرب کرده که قوانین را به نفع کیسه بنویسید تا هوادار کیسه خوشحال بشه گفتم شاید با ۵۰ سال فعالیت در حوضه خبری از قوانین ساده فیفا بی اطلاع هستید
  • شهرام IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    پایان شکست ناپذیری فرهاد مقابل حکومت سُرخ پوش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی