نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حیدری: برخی از استقلالی‌ها ظرفیت عضویت در این تیم را ندارند/ پرسپولیس بهتر از استقلال بود
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپهر حیدری پیشکسوت تیم فوبتال پرسپولیس می‌گوید باید بپذیریم این تیم در داربی بهتر از استقلال بود.

خبرورزشی - سپهر حیدری درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: درنیمه نخست بازی در بیشتر دقایق شاهد بازی درگیرانه در میانه میدان بودیم و در همین شرایط پرسپولیس یکی دو فرصت خوب از ضربات ایستگاهی به دست آورد. در نیمه نسخت پرس در میانه میدان بسیار شدید بود اما باز پرسپولیس فرصت‌های خوبی ایجاد کرد.

وی افزود: وقتی تیمی بسته بازی می‌کند، راه گل زنی به این تیم شوت از  راه دور است. اگر دقت کنید استقلال در نیمه دوم بازی بسته‌ای ارائه می‌کرد اما با این حال پرسپولیس توانست از روی شوت از راه داور به گل برسد. فضای بین مدافعان استقلال و هافبک‌های این تیم فرصت بسیار خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرده بود که از این فضا برای ایجاد موقیت گل استفاده کنند. همین امر هم کمک کرد مدافعان استقلال دچار اشتباه شوند و روی ریباند تو موفق نباشند و پرسپولیس به گل برسد.

او همچنین گفت: هرچه از زمان بازی گذشت، پرسپولیس به خوبی بازی را مدیریت کرد تا به آنچه می‌خواهد برسد. درست است که تیم حریف تیم در دقایقی از بازی از چهار مهاجم بهره می‌برد اما تعویض‌های گل‌محمدی به تیم خیلی کمک کرد. پرسپولیس هم فوتبال و هم اخلاق را برد. تیم استقلال در دقایقی از بازی که عیسی آل‌کثیر روی زمین افتاده بود، بازی جوانمردانه را رعایت نکرد و صحنه قشنگی را شاهد نبودیم.

وی درباره حواشی و درگیری اواخر بازی هم گفت: در آخر بازی کلی آشوب به پا کردند که در شان باشگاه استقلال نبود. چه بهتر بود تلاش می‌کردند در زمین برنده باشند نه اینکه از بیرون زمین تنش ایجاد کنند. اینکه آقای غلامپور به داخل زمین می‌رود و حمله می‌کند کار قشنگی نیست. ممکن است تیمی قوی تر باشد پس نبابراین باید بپذیریم که پرسپولیس از استقلال قوی تر بود. باید یاد بگیریم به تیم حریف احترام بگذاریم. متاسفانه برخی از  اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال ظرفیت عضویت در این تیم را ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamed IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    باید بپذیریم که شما کاملا با سوگیری صحبت میکنید وگرنه نمیگفتید تیمی که یک پنالتی به سودش نگرفتن و حریفش یه توپ از روی خط دروازه برگردونده ضعیف تر بازی کرده!
  • فری ارزچی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    غلام شیش لول بند بدرد فوتبال آمریکایی میخوره مردک چیپ
  • فری عشقی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    این یارو غلامی پور کیه؟ که آخر بازی اینجور وحشیانه می پره توی زمین و حمله میکنه به بازیکنان پرسپولیس؟ از اون ور کلوچه نادری هم فقط رفت برای زانوی بازیکن پرسپولیس!!! غلامی پور و کلوچه نادری و نادی الستقلال!!!! بازی رو باختن!!!اخلاق و جوانمردی هم باختن!!! #حسرت #کیسه
  • احمد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    با اینکه ازت متنفرم ولی حرفتو کامل قبول دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی