نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
نقدی بر دربی پایتخت/ آقای سرمربی! این همان تیم لیگ قهرمانان است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهانه‌ها و ادله‌ها برای توجیه این شکست و همه امتیازات از دست رفته زیاد است که فرهاد مجیدی می‌تواند آنها را ردیف کند و حتی کار را به انتقاد از وزیر بکشاند؛ آن هم برای چیزهای پیش پا افتاده.

خبرورزشی - حق با فرهاد مجیدی و استقلالی‌هاست. داور پنالتی استقلالی‌ها را ندید. خطایی که روی مهدی قایدی صورت گرفت. اگر این پنالتی اعلام می‌شد شاید نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد. البته این فقط یک پیش بینی است. شاید هم پنالتی گل نمی‌شد. شاید پنالتی گل می‌شد پرسپولیس شدت حملات خود را بیشتر می‌کرد و بیشتر گل می‌زد. استقلال به صرف پنالتی که داور نگرفت با نتیجه یک بر یک بازی را باید به پایان می‌برد. این نتیجه ایده‌آلی برای استقلال نبود. استقلالی که از صدر جدول فاصله گرفته است. استقلال برای اینکه به صدرنشین نزدیک تر شود باید در دربی برنده می‌شد که نشد و در نهایت با اشتباه داوری بازی را باخت.

آیا استقلال تغییر می‌کند؟ چرا که نه. به شرطی که فرهاد مجیدی اشتباهش را ببیند. هم اشتباه خود و هم اشتباه بازیکنانش و به دنبال مقصران فرا تیمی نباشد. اشتباه اول را فرهاد مجیدی در مصاحبه پیش از بازی مرتکب شد. جایی که در مصاحبه خود گفت استقلال تیمی است که در دو فصل اخیر توسط سرمربی بسته نشده است! این کاملا درست اما هر نکته مکانی دارد. پیش از دربی طرح کردن این موضوع چه کمکی به استقلال کرد جز اینکه به ذهن خواننده این را متبادر کرد که فرهاد مجیدی به دنبال ادله شکست احتمالی است. این مصاحبه یعنی طرد توانمندی بازیکنانی که هم اکنون در اردوی تیم آبی حضور دارند! در حالی که این حرف می‌توانست در آخر فصل زده شود. به یاد داریم برانکو در برهه ای وقتی با پنجره بسته تیم و مهاجرت بازیکنانش مواجه شد یک بار هم مصاحبه نکرد و از نداشته‌ها حرف نزد. وقتی دلیل از او پرسیده شد گفت من اگر حرفی می‌زدم توانمندی آنهایی که در اردوی تیم بودند را زیر سوال می‌بردم در حالی که آنها باید برای من بازی می‌کردند.

وریا غفوری چه آفسایدی را پر کرد! او به عدم حضور خود در لیست تیم ملی هم معترض است! راستی چرا ترکیب تیم استقلال این همه و مدام دچار تغییر و تحول می‌شود؟ آیا پرسپولیس هم اینطور است؟ یا سپاهان؟ مثلا می‌خواهیم برویم به خط دفاعی سپاهان. هفته‌هاست عزت پورقاز در کنار نژاد مهدی دو مدافع میانی این تیم هستند. با مصدومیت نژاد مهدی، گولیسانی جانشین او شد. اما در استقلال مدام ترکیب تغییر می‌کند. راستی چرا شیخ دیاباته آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فروغ گذشته را ندارد؟

بهانه‌ها و ادله‌ها برای توجیه این شکست و همه امتیازات از دست رفته زیاد است که فرهاد مجیدی می‌تواند آنها را ردیف کند و حتی کار را به انتقاد از وزیر بکشاند؛ آن هم برای چیزهای پیش پا افتاده. اما او برای تغییر ابتدا باید اشتباهات خود و تیمش را ببیند و از آنها حرف بزند. راستی استقلال وقتی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد؛ آنهم به عنوان تیم نخست مگر با همین بازیکنانی نبود که توسط سرمربی بسته نشده بود؟ تیم ابتدای فصل اگر توسط سرمربی هم بسته می‌شد باز هم فرهاد مجیدی تیمی را تحویل می‌گرفت که خودش نبسته بود و وقتی آگاهانه هدایت تیمی را قبول می‌کند دیگر هیچ ادله ای برای توجیه شکست‌ها و امتیازات از دست رفته قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    یکی از رفقامون به اسم مینا از لندن بودند که میگفتند الان همه تو لندن میگن فلان و بهمان. احتمالا توی لندن نگفتن دقیقه سه مهاجم خیلی سعی کرد داور رو مجاب کنه که یه پنالتی بگیره ولی اصلا خطای پنالتی نبود. میدونید که چه کسی رو میگم کدوم برنامه رو میگم. رئیس دپارتمان داوران لندن هم دست نشاندۀ وزیره احتمالاً.
    • یاشار ۲۴ ابدی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      این خبر حاوی کلی حرف حق و حقیقت بود ولی استقلالی ها نمیخوان که بفهمن دوس دارن در جهل و نادانی و کری خوانی های بچه گانشون غدق بشن و ما هم اصراری به بیداریشون نداریم بزار همچنان بجای بیداری با وزیر و وکیل سرگرم باشن
  • 4 در 6 IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    کلا کيسه ها تو اين چند سال توهم دارن و خودشون ميزنن به نديدن واقعيت يادنم اول فصل کلي کري خوندن امثال صادقي در کنار نادري که آي اين فصل چنان ميکنيم // يا چرا راه دور بريم بازي تو آسيا که همشون فخر فروشي ميکردن با دو تا بازي اول امسال ميترکونيم // هوادار اگه فهميم باشه بايد به کادر فني بگه هيس بهونه ممنوع اگه نميتونستي همون اول ميگفتي نه الان که ميگي من نبستم ولي وقتي ميبري ....//
  • gaber IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    این تفسیر مشکل داره چون اصل را بر پنالتی نبوده میگذاری . اینگونه معایب را دیدن کارشناسی نیست .
  • لنگ حکومتی US ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    ما نه بهانه میاریم نه چیزی ولی همه چیز گواه به مهندسی نتایج‌ در دوران سلطانیفرِ ، مشکل اینه که تیم‌مقابل تیم حکومتیه ، و فقط باید لابی قوی سیاسی داشته باشی که نزارن مربی خوب خارجیتو فراری بدن، و برای جلوگیری از بازگشتش بعدش یه قانون مسخره منع ورود مربی و بازیکن خارجی بزارن ،عدم رسیدگی به دعواهای بعد بازی با سپاهان و پنالتی دیروز مهر تایید بر مهندسی نتایج در این چهار پنج سال اخیر بود
  • فری امپرازول IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    مگه نمی‌بینید بلافاصله بعد از گند کاری کیسه کشا تو فرودگاه سر قلیون عربی و زدن هواداران و بریدن سر پارس جنوبی و تهمت زدن به داورا و زمین و زمان و... سریع والسیر بر علیه کیسه کشا حکم صادر کردن
  • محسن IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    حرف حساب کی میخوایم یاد بگیریم که کار اصولی در دراز مدت جواب میده؟اونم توی بیگی که ۳۰ بازی داره و تیمها مقتدر نیستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی