شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
۴ |
۴
از آسیا تا دربی؛ اعترافات تلخ مجیدی ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اقرار فرهاد مجیدی به ضعف خط دفاعی تیمش در دو دیدار اخیر، مشخص کننده وضعیت اسفناک آبی‌ها در دفاع تیمی است.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی در پایان بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن ضمن اشاره به برتری شاگردانش در اکثر دقایق بازی و سوار بودن بر توپ میدان مقابل ذوب آهن درباره دلیل گل خوردن تیمش مقابل این حریف گفت تیم اصفهانی در طول ۹۰ دقیقه تنها دو بار توپ را روی دروازه استقلال آورد که همان دو توپ هم تبدیل به گل شد!

او مشابه همین تحلیل را درباره استقلال پس از دربی انجام داد و با اشاره به برتری استقلال در اغلب دقایق بازی مقابل پرسپولیس مدعی شد حریف قرمزپوش تهرانی اش تنها یک بار توپ را روی دروازه استقلال آورد که همان یک بار هم تبدیل به گل شد. در واقع با این تحلیل می‌توان دریافت حریفان استقلال در ۱۸۰ دقیقه گذشته با ۳ حمله روی دروازه این تیم سه بار دروازه آبی‌ها راباز کرده اند. این در حالی است که استقلال در ۴ بازی آخر خود تنها یک بار گل زده و آن هم از روی نقطه پنالتی!

این می‌تواند هشداری جدی برای سازمان دفاعی تیم استقلال و البته کادرفنی این تیم باشد. چرا که با افزایش تعداد حملات حریف روی دروازه استقلال تعداد گل‌های خورده این تیم هم بیشتر خواهد شد. آنچنان که در لیگ قهرمانان آسیا به یاد داریم استقلال مقابل الدحیل با نتیجه ۴ بر ۳ چطور شکست خورد! الونگا مهاجم تیم الدحیل سه بار در محوطه ۱۸ قدم استقلال توپ گرفت که هر سه بار توانست دروازه استقلال را باز کند. این مهاجم در دیدار برگشت نیز یک پنالتی گرفت و یکبار هم در جریان بازی صاحب توپ شد و هر دو بار دروازه استقلال را گشود تا ۵ گل به این تیم زده باشد.

این زنگ خطر می‌تواند هشدار جدی برای کادرفنی استقلال در سه تورنمنت جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا محسوب شود. شاید فرهاد مجیدی که در نشست خبری پیش از بازی به بالانس نبودن تیمش انتقاد می‌کرد منظورش همین موارد و نبود بازیکن کلیدی در سازمان دفاعی تیم اش بوده است که حالا درخواست کرده برای فصل بعد خودش تیمش را ببندد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهنام IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    تو رو خدا از این ایرادات غیر فوتبالی که فهمیدن و رفع کردنشون نیاز به علم و سواد و تجربه و تلاش عرق ریختن بی حاصل داره، دست بردارین و حداقل رعایت دل نازک سرمربی خوشگل تیم ( ایضاََ عواطف هواداران تین ایجر )و تکریم حمایت های مدیریت باشکاه و کمیته انظباتی و کمیته داوران و ریاست استقلالی فدراسیون را بکنین ! البته رنجاندن زندانیای جرایم مالی و پولشویی هم غیر انسانیست...
  • یاشار ۲۴ ابدی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    به به فصل بعد خودش میخواد بازیکن بگیره . عجب خبر شگفت انگیزی . تمام بازیکنان لیگ امیدوار شدن به پوشیدن لباس آبی خخخخ البته بازیکنانی که در حد آرمان هستن
  • آبی آبی TR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    تا کور شود هر آن کس و ناکسی که چشم دین فرهاد رو ندارد
  • kourosh IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    اینکه اینجوری آتیش به این لنگی ها زدی که همس در حال سوختن هستند تحسین برانگیز است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی