نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
راز شکست تیم مجیدی در هر بازی مشخص شد/ با این فرمول همیشه نتیجه می‌گیرید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فرهاد مجیدی با کامبک زدن غریبه است. در پیشینه مربیگری او که فقط به استقلال هم برمی‌گردد کامبک چندانی دیده نمی‌شود.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر هدایت استقلال را بر عهده گرفت و در همان ابتدا فولاد را شکست داد.

مجیدی قبل از سفر به عربستان، باخت را در دور جدید مربیگری خود تجربه نکرده بود اما بعد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر دو شکست متوالی کسب کرد و تیمش گلی نزد. شرایطی که برای صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا پیش بینی نمی‌شد.

نتایج مجیدی در این هفته‌ها نقاط مشترکی دارند و مهم‌ترین آن‌ها باخت بعد از دریافت گل اول است. فرهاد مجیدی ۱۱ بازی است که در دور جدید مربیگری خود روی نیمکت استقلال می‌نشیند. فرهاد در این ۱۱ بازی ۳ شکست را تجربه کرده و در هر سه بازی تیمش گل اول را خورده است. تیم فرهاد با کامبک زدن غریبه است. در پیشینه مربیگری او که فقط به استقلال هم برمی‌گردد کامبک چندانی دیده نمی‌شود. فرهاد برای برد نیاز به گل اول در هر بازی دارد و روحیه و تمرکز لازم برای برگرداندن بازی‌های بزرگ در او دیده نمی‌شود. تعویض‌های هیجانی فرهاد بعد از گل خوردن در دربی نمونه‌ای از رفتارهای او بعد از دریافت گل است. او نمی‌تواند شرایط را کنترل کند و به اصلاح نقشه دومی در تیم فرهاد برای تغییر نتیجه وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    پرت و پلا نگو خبر ورزشی، اگه داور پنالتی روی قایدی و گرفته بود الان بهترین و باهوش ترین مربی ایران بود.
    • رامین IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      ازکجامعلوم پنالتی گل میشد
  • حامد IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    یه تیم ضعیفتر سطح پایین تر میگرفتی اول ببینیم عیارت چیه! چند وقت دیگه قائدی هم میره و دیگه کسی نیست همون دوتا بازی رو هم برات در بیاره.
  • ابی از فلاح IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    یکی دیگه از دورغهای مکتب دروغ و ایمیل.پودری فرموده من با باخت غریبم.در صورتی که تو تاریخ بازی و مربیگریش جلوی عشقپولیس ۶ باخت و ۹ تساوی اورده و فقط ۴ برد.چرا انقدر دغل و دروغکاری شما ایمیل زنهاااا.جوون مردمم ک با دروغ گواهینامه نداشته کردین زیر خاک.خجالت خوب چیزی
  • مجتبی رجائی "کاشان" CZ ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    وقتی مدیریت و عوامل هیئت مدیره تاج، هرکی هرکی میشهُ هر بیکارِ دیپورت شده ی بی لیاقتی که از روی رفاقت با وزیروزرش بر مسندِ تاجِ کبیر تکیه میزنهُ قلباًُ روحاً هوادارِ تیم رقیبه، این دربی که هیچ، بازی های آسیاییُ سهمیه ی سالِ بعد رو هم سوخت میدیم،، تا این اوضاعِ وزراتُ فدراسیونُ کمیته داوران باشه؛ ما هوادارای تاج باید بسوزیمُ دَم نزنیم وَ همیشم همین بوده چون چهلُ اندی ساله پیروزی تیم حکومتیه و از دید مسئولامون ماها منفور شده ایمُ تکُ تنها موندیم و امروزه روز تاج فقطُ فقط تیم مردمیهُ بس.
  • سربازسرخ IN ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    بچها این تیم فرهاد مجیدی راستشوبخواید خیلی خطرناکه این تیم صدر نشین گروه مرگ بر آمریکا مرگ براسرائیل مرگ برمنافقین وصدام سلام برشهیدان درود بر رزمندگان اسلام الله واکبر...آخ آخ آخ ببخشید یه لحظه یاد شعارهای زمان جنگ افتادم گروه مرررگه ترسناک وخطرناکه بهتون نصیحت میکنم بیاید کنار اینا صدرنشینن یه وقتی بخورن بهتون.صدری میشید بزارید همون هاشمی وطارم یا دمسیاه بمونیم فقط صدری نشیم که خیلی گرونه.
  • ابد IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    در یک کلام مال این حرفا نیست بیچاره محمود از این بهتر نتیجه گرفت فقط موهاش و ژل نمیزد و فن پبجا عاشق تیپش نبودن عمرا اگر استقلال با این بنده خدا سهمیه بگیره
  • farid US ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    Majidi aslan savadeh morabyghary nadarad? in team ra Fekrey dorost kard va be in agha dad
  • شهرام IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    استقلال خوب بازی میکنه، اسیر حاشیه سازان نشید که میخوان مهندسی لیگ با داوران و کمیته انضباطی را توجیه کنن. فکر کن استقال دقیقه3 گل برنه، لنگ توان مقابله با خط حمله سریع استقلال در دحملات را داره؟ سیدجلال بخاطر دویپنگ از تیم ملی زمان کیروش خط خورد الانم که تست دوپینگ نداده، جالب نیست این بازیکن پای ثابت بازی های لنگ در این سالها بوده؟ فقط همین مورد برای 3-0 بازنده شدن لنگ در بازیهایی که سیدجلال بوده و پس گرفت جامهاش کافیه از سایر خدمات ویژه حکومت به تیم ملی لنگ نیاز نیست بگم
  • کیسه سوز IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    آقا نگین اینطوری الان فرناز جان‌میگن خبرورزشی شعور ندارن و قهر میکنناااا:))))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی