نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بازی‌های نسبتاً ساده پرسپولیس تاپایان لیگ/ قهرمانی در مشت قرمزها؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در لیگ برتر و به خصوص نیم فصل دوم هیچ دیداری راحت نیست اما به نظر می‌رسد پرسپولیس نسبت به سپاهان مسیر هموارتری دارد.

خبرورزشی - تنها باخت پرسپولیس در لیگ بیستم مقابل آلومینیوم در اراک بوده و این تیم به مدعیان بالای جدول نباخته است. پرسپولیس که با سپاهان دو بار مساوی کرد و تراکتور را در تبریز برد، ۴ امتیاز از استقلال گرفت و حالا باید در ۸ بازی باقی مانده به فکر هموار کردن مسیر پنجمین قهرمانی پیاپی خود باشد.

شاید روی کاغذ بتوان گفت بازی با فولاد در اهواز، با تراکتور در تهران و گل گهر در تهران سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس باشد. آنها باید انتقام شکست دیدار رفت از آلومینیوم را هم در پایتخت بگیرند. البته هیچ‌کدام از بازی‌ها راحت نیست اما نباید فراموش کرد که سپاهان هم بازی‌های سختی دارد مثلا تیم نویدکیا باید با استقلال در تهران بازی کند که این بازی برای شاگردان مجیدی جنبه انتقامی دارد.

در مجموع و با نگاهی اجمالی به جدول باید گفت شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی لیگ بیستم تقریباً برابر است اما پرسپولیس به سبب شرایط روحی خوب به خاطر پیروزی در دربی و بازی‌های نسبتاً ساده‌تر از سپاهان، کمی بیشتر شانس دارد هر چند که باید صبر کرد و همه اتفاقات را دید چرا که فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و هیچ دیداری را نمی‌توان از پیش برده فرض کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    بازی های لنگ خیلی سخت تره و لنگ به خاطر بازی های آسیایی خستست و استقلالم به زور برد
  • ساغر IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    حسود هرگز نیاسود!!!!پشت موفق ترین ها همیشه حرف هست.به امید پنجمین قهرمانی پرسپولیس❤
  • مهدی ادیب IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    به یاری خدا و همت کادرفنی و بازیکنان خوبمون،پرسپولیس هیچ کدوم از بازیاش رو دست کم نمی گیره و تا گرفتن جام قهرمانی لیگ برتر و حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تمام تلاشش رو انجام میده.
  • بهروز نبوی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اتفاقا بازی های پرسپولیس بسیار سخت هست..بازی با ذوب آهن در اصفهان که برای بقا میجنگد بازی با فولاد که در اهواز نمی بارد و بازی با کل گهری که شدیدن دنبال انتقام بازی رفت هستن و بازی با پیکانی که مربیش خیلی دوست داره یک روزی مربی پرسپولیس بشه و برای همین با تمام قوا میاد که پرسپولیس ببره و از همه مهمتر بازی با آلومینیومی که مربیش متخصص بردن پرسپولیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی