نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
تیمی که با ۵۸ امتیاز لیگ برتری نشد/ کجاست ملوان مایلی‌کهن؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ملوان در حالی باعث نگرانی انزلی‌چی‌ها شده که این تیم در فصل ۹۶-۹۵ با محمد مایلی‌کهن عملکرد خیلی خوبی داشت و با ۵۸ امتیاز، لیگ برتری نشد.

خبرورزشی - در هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول ایران ۴ تیم بالا و میانه جدولی بادران، فجرسپاسی، خوشه طلایی و پارس جنوبی جم از توقف تیم صدرنشین مس کرمان به خوبی استفاده کردند و حریفان‌شان را شکست دادند. استقلال خوزستان و ملوان انزلی همچنان نمی‌برند و شهرداری آستارا نیز روی نوار شکست پیش می‌رود. 

با توقف مس کرمان در رشت برابر چوکای تالش، حالا بادران تهران با ۲ امتیاز کمتر از حریف به شدت تیم کرمانی را تعقیب می‌کند. بادران اگرچه با نتیجه خفیف ۲-۱ برابر تیم قعرنشین گل ریحان به برتری رسید اما همچنان مدعی صعود به لیگ برتر است. استقلال خوزستان باز هم متوقف شد. این تیم حالا نه تنها در خانه بلکه در بیرون از خانه هم نمی‌برد. استقلال در بابل به سختی یک امتیاز از رایکا گرفت. هوادار و رضا عنایتی از شهر جم دست خالی به تهران برگشتند. پارس جنوبی با یک گل زودهنگام کار حریف را تمام کرد و نیم‌نگاهی به بالای جدول دارد. خیبر خرم‌آباد بعد از ۵ پیروزی متوالی در سیرجان غافلگیر شد و با یک گل شکست خورد. آرمان‌گهر سیرجان که شایسته برد بود، در شهر خود یقه اغلب تیم‌های مدعی را گرفته است. دربی شیراز را که یک بازی پایاپای بود، فجرسپاسی برنده شد تا دوباره در کورس باقی بماند. 

خوشه طلایی ساوه اما مدعی جدید لیگ یک است و چهارمین برد پیاپی را دشت کرد. خوشه طلایی بازی باخته نیمه اول را در نیمه دوم با نتیجه ۲-۱ از شهرداری آستارا برد. یاران وحید بیاتلو باز هم با دبل قاتل مس کرمان یعنی حسن مرادی‌فر کاری کردند کارستان. مرادی‌فر همان بازیکنی که در بازی با مس از فاصله نزدیک به ۷۰ متری دروازه تیم کرمانی را باز کرد، بار دیگر با دو گل همین بازیکن خوب به ۳ امتیاز شیرین دست یافت. این هفتمین باخت متوالی آستارایی‌هاست. ملوان انزلی در خانه با وجود برتری نسبی نتوانست از فرصت‌های اندک خود استفاده کند و ۲ امتیاز مهم دیگر را از دست داد. ملوان در «جلو» اصلاً زور گلزنی ندارد و بازیکنان غیربومی و قدکوتاه این تیم حرفی برای گفتن نداشتند. پژمان و مازیار با جذب حدود ۲۰ بازیکن غیربومی بی‌کیفیت، صدای مردم انزلی را هم درآورده‌اند! شاهین بوشهر که برای تساوی به انزلی رفته بود، حتی در ضدحمله چیزی نمانده بود در دقایق پایانی بازی کار دست ملوانان بدهد! ملوان در حالی باعث نگرانی انزلی‌چی‌ها شده که این تیم در فصل ۹۶-۹۵ با محمد مایلی‌کهن عملکرد خیلی خوبی داشت و با ۵۸ امتیاز، لیگ برتری نشد، یعنی ملوان مایلی‌کهن با نفرات بومی‌اش از سه بازی آخرش با پارس جنوبی، خونه‌به‌خونه و نفت مسجدسلیمان فقط ۳ امتیاز می‌خواست تا لیگ برتری شود که فقط ۲ امتیاز گرفت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی