یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
۰ |
۰
رونالدو از تعویضش راضی بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندره‌آ پیرلو به شایعه نارضایتی کریستیانو رونالدو از تعویض شدن در دربی ایتالیا خیلی زود خاتمه داد.

خبرورزشی - آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی خانگی تیمش مقابل اینتر در دربی ایتالیا گفت که کریستیانو رونالدو ستاره تیمش را با رضایت خودش تعویض کرده است.

او ابتدا در مورد بازی صحبت کرد: «ما باید همان در تمام بازی‌های قبلی‌مان در این فصل همان انگیزه و اشتیاقی را برای کسب پیروزی نشان می‌دادیم که در این بازی داشتیم. چه بسا اگر این کار را انجام داده بودیم، الان مجبور نبودیم برای ماندن در جمع ۴ تیم بالای جدول اینگونه تقلا کنیم. ما در بازی‌های قبلی‌مان بیش از اندازه مرتکب اشتباه می‌شدیم که روی کاغذ بسیار آسان بودند. من بارها از خودم پرسیده‌ام که در این فصل تیم‌مان چه چیزی کم داشته است و هر بار به این نتیجه رسیده‌ام که عطش درونی بازیکنان برای کسب پیروزی کم است. ما باید بار دیگر این شوق و انگیزه برای کسب جام و حضور در جمع ۴ تیم بالای جدول را در تیم‌مان زنده کنیم.»

رونالدو، زننده یکی از گل‌های یوونتوس در نیمه دوم تعویض شد. با اینکه به نظر نمی‌رسید که از تعویض شدنش ناراضی باشد، ستاره پرتغالی مستقیماً به رختکن رفت و به نیمکت برنگشت. پیرلو در این خصوص هم اظهار گفت: «فکر می‌کنم که این اولین باری بود که او از تعویض شدنش راضی بود. ما ۱۰ نفره شده بودیم و رونالدو اگر در زمین بازی می‌ماند باید فقط دنبال توپ می‌دوید. او در رختکن خوشحال بود و می‌خندید.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی