یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
۲ |
۰
دیگر نظری درباره خطای هند ندارم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توماس توخل سرمربی چلسی می‌گوید: دیگر نمی‌توانم درباره خطاهای هند نظر کارشناسی بدهم چون واقعاً نمی‌توانم درک کنم که برخورد توپ با دست هند هست یا نه.

خبرورزشی - توماس توخل سرمربی چلسی پس از شکست شاگردانش برابر لسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس از عملکرد آنها ابراز خرسندی کرد اما از قضاوت داور چندان راضی به نظر نمی‌رسید.

او بعد از بازی گفت: «بدون شک از شکست ناراحتیم و اینکه یک جام هم از دستمان رفت. البته از دست خودمان به خاطر عملکردی که داشتیم عصبانی نیستیم. به نظر من عملکرد تیم ما در این بازی آنقدر خوب بود که بتواند پیروز شود.ما صرفاً بدشانس بودیم. من هرگز این واقعیت را که در این سطح از مسابقات شما به شانس هم برای کسب پیروزی نیاز دارید، از کسی پنهان نکرده‌ام. گلی که خوردیم کاملاً اتفاقی بود. گل خوبی بود اما شانسی بود. اینکه شما به فینال می‌رسید معنایش این نیست که قهرمانی‌تان تضمین شده است. فکر می‌کنم که چلسی شایسته قهرمانی بود اما خب الان هم مشکلی نیست.»

توخل درباره داوری هم گفت: «ما از داوری هم ضربه خوردیم. دیگر نمی‌توانم درباره خطاهای هند نظر کارشناسی بدهم چون واقعاً نمی‌توانم درک کنم که برخورد توپ با دست هند هست یا نه. پس در چنین صحنه‌هایی هم باید خوش‌شانس باشید که داور به سود شما سوت بزند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    این بابا هر گلی که تیمش دریافت میکنه میگه شانسی بوده اون از گل محشر مهدی طارمی اینم از گل زیبای لستر
  • رضا IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    اقای توخل تو که از هر تیمی گل میخوری که میگی شانسی بود خوب تو هم سعی کن شانس بیاری شما گل طارمی رو هم گفتی شانسی بود مثه اینکه تنت به تن کیسه ها خورده اونام هز چی میبازن میگن گل پرسپولیس شانسی بود هر دو تا تیم هم آبی پوشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی