هشدار عجیب گل محمدی/ خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند/ احمدی‌نژاد، نوه و نتیجه امام خمینی استقلالی بودند؛ ما حرفی زدیم؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برخی با برگزاری جسله‌هایی خواب‌های بدی برای این تیم دیده‌اند.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی درباره وضعیت پرسپولیس پس از دیدار برابر استقلال و حواشی این دیدار به صحبت پرداخت و گفت که هواداری یک مسئول از یک باشگاه ایرادی ندارد چراکه به طور مثال محمود احمدی‌نژاد هم طرفدار استقلال بود. او در این گفت‌وگو عنوان کرد که برخی با برگزاری جلسه‌هایی خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند. در ادامه گفت‌وگوی یحیی گل‌محمدی را می‌خوانید:

ابتدا درباره شرایط پرسپولیس بعد از دربی صحبت کنید. بعد از برد در یک بازی بزرگ، شرایط تیم‌تان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
داربی یک بازی در لیگ بود و سه امتیاز بیش‌تر نداشت. خوشحالیم سه امتیاز را گرفتیم و خیلی برای‌مان مهم بود چون می‌توانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم. الان رقابت جدی با سپاهان داریم البته تیم‌های دیگر هم هستند؛ باید بینیم وضعیت چطور است اما بازی مهمی را بردیم و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. تا دیروز (شنبه) برای برد خوشحال بودیم اما الان دیگر تمرکز ما روی تمرین و بازی‌های آینده است. الان هم باید خودمان برای بازی در جام حذفی برابر شاهین بندر عامری آماده کنیم. شرایط آب و هوایی آن‌جا سنگین است و از طرف دیگر تیم حریف انگیزه زیادی دارد تا برابر ما عملکرد خوبی داشته باشد. ما هم در نبود چند بازیکن مصدوم به آنجا می‌رویم که این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

در اواخر دیدار پرسپولیس برابر استقلال اتفاقاتی رخ داد که بازی را به حاشیه برد. چه دلیل باعث بروز درگیری‌های آخر بازی بود؟
ما هیچ‌وقت این مسائل را تایید نمی‌کنیم و هیچ‌وقت هم شروع کننده این ماجراها نبودیم. بازیکنان ما دنبال این حاشیه‌ها نیستند و همیشه سعی کردیم اخلاق و مسائل فنی را درون زمین نشان بدهیم. در جریان بازی چند بار بازیکنان حریف روی زمین افتاده بودند که ما در شرایطی که می‌توانستیم حمله کنیم، توپ را به بیرون زدیم. اتفاقات پایان بازی اتفاقات خوبی نبود و نباید اتفاق می‌افتاد. داربی شرایط خاص خودش را دارد و اولین بار نیست که در داربی چنین اتفاقی رخ می‌دهد. در خیلی از داربی‌های قبلی هم اتفاقاتی به مراتب بدتر از این رخ داده اما باید مدیریت روانی و روحی خوبی داشته باشیم تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

حاشیه‌های داربی هم‌چنان ادامه دارد. توییت محمدجواد آذری ‌جهرمی و در ادامه واکنش فرهاد مجیدی که باعث انتشار بیانیه از سوی هر دو باشگاه شد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟
هر مسئولی حق دارد هواداری خود را نسبت به تیمی اعلام کند. مگر آقای احمدی‌نژاد استقلالی بود و یا نوه و نتیجه حضرت امام خمینی (ره) هوادار استقلال بودند، ما حرفی زدیم؟ ما هیچ‌وقت نسبت به  استقلالی بودن مسئولان حرفی نزدیم.  باشگاه استقلال هم باید چنینن رفتاری کند. آقای آذری‌جهرمی هوادار دو آتیشه پرسپولیس است و این که بخواهند این همه فشار به او بیاورند درست نیست. آن‌ها ذهن‌ها را به سمت آقای جهرمی منحرف می‌کنند تا واقعیت‌ها را پوشش بدهند.

در جام حذفی سال گذشته نتوانستید به فینال برسید، آیا امسال برنامه جدی دارید تا در جام حذفی هم موفق ظاهر شوید و جام بگیرید؟
ما در همه بازی‌ها با تمام وجود و تمام قوا وارد زمین می‌شویم و با تمام وجود برای برد بازی می‌کنیم. این وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما است. گاهی ممکن است موفق باشیم و گاهی هم موفق نباشیم. با توکل بر خدا پیش می‌رویم.

بحث جدایی بازیکنان در پایان فصل باعث نگرانی بازیکنان شده است. جدایی کنعانی‌زادگان تا بحث جدایی احمد نوراللهی. آیا در این زمینه باشگاه  مساله تمدید قراردادها را جدی دنبال می‌کند؟
فشردگی مسابقات آن‌قدر زیاد است که کار را سخت می‌کند. ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم تا باشگاه قرارداد بازیکنان را تمدید کند. هم نامه نوشیتم و درخواست رسمی دادیم و هم به صورت شفاهی درخواست خودمان را گفته‌ایم. به امید خدا اتفاقات خوبی رخ بدهد.

مباحث و مشکلات مالی این روزها گریبان پرسپولیس را گرفته است. نگران نیستید این موضوع تیم شما را به حاشیه ببرد؟
مشکلات مالی از اول فصل وجود داشت. از شروع فصل تا به حال باید ۷۵ درصد قراردادها پرداخت می‌شد که انجام نشده است. ضمن این که  تا به حال به غیر از ۸۰۰ دلار، اعضای باشگاه هیچ پاداشی هم دریافت نکرده‌اند. این مشکلات، تیم را اذیت می‌کند و نوع پرداختی که دارند و مثلا ۵ درصد و یا ۱۰ درصد در بازه زمانی طولانی می‌دهند، باعث ایجاد مشکلات زیادی برای همه ما شده است. باید فکری برای حل مشکل شود. بازیکنان روی قراردادی که امضا کرده‌اند، حساب می‌کنند و اگر به موقع پرداخت نشود مشکلات زیاد می‌شود و بازیکنان را اذیت می‌کند. واقعا حیف است چون بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند اما از آن طرف آن طور که شایسته این بازیکنان است با آن‌ها برخورد نمی‌شود.

برخی معتقداند رویه‌ای ایجاد شده مبنی بر این که اگر باشگاهی قبل از بازی درباره داوری بیانیه بدهد و یا مربی در کنار زمین به داوری اعتراض کند، روند قضاوت‌ها به سود تیمش می‌شود. شما این موضوع را قبول دارید؟
بحث بیانیه‌های قبل از مسابقات یک بحث غیرحرفه‌ای است. این که با بیانیه می‌خواهیم داور را تحت فشار قرار بدهیم، گاهی جواب می‌دهد و همه روی این موضوع کار می‌کنند. قبل از داربی هم از سوی باشگاه رقیب بیانیه‌ای صادر شد که این کار واقعا غیرحرفه‌ای بود. ما آرام‌ترین نیمکت لیگ برتر را داریم اما گاهی  از این آرام بودن سوء استفاده می‌شود. وقتی نیمکت تیم حریف با فریاد می‌خواهد نظر داوری را برگرداند و با فریاد نظر داوری برمی‌گردد، ما هم می‌گوییم پس فریاد بزنیم تا بتوانیم از حق‌مان دفاع کنیم. البته منظور من بازی داربی نیست؛ کلی صحبت می‌کنم. این واقعا شکل خوبی ندارد و به ویژه حالا که استادیوم‌ها خلوت است و صداها می‌پیچد و همه می‌شنوند و این شکل بدی دارد. باید از خودمان شروع کنیم و از این جهت همیشه از نیمکت تیم خودم خواستم آرام باشند و از سایر نیمکت‌ها هم خواهش می‌کنم نسبت به این موضوع حساسیت بیش‌تری داشته باشند و اجازه بدهند داوران تمرکز داشته باشند. این یک واقعیت است و به یک قانون تبدیل  شده که اگر مربی‌ای کم‌تر صحبت کند، حق تیمش را می‌خورند. متاسفانه داوران ما هم تحت تاثیر فریاد هستند.

یکی از راه‌های کاش اشتباهات داوری، ورود VAR به فوتبال ایران است. آیا باشگاه پرسپولیس در این زمینه درخواستی نداده‌ است؟
VAR نیاز به امکانات و تجهیز ورزشگاه‌ها است. نمی‌دانم امکانش را داشته باشیم. بعید می‌دانم بتوانیم امکانات مورد نیازش را فراهم کنیم و هر کسی این موضوع را مطرح می‌کند بیش‌تر حالت شعار دارد. امیدارم روزی VAR به فوتبال ایران بیاید تا حق تیم‌ها ضایع نشود.

به عنوان نکته پایانی آیا صحبتی دارید؟
می‌خواهم خطاب به هواداران بگویم خبرهایی شنیدم که  فردا (دوشنبه) جلسه‌هایی قرار است برگزار شود که خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند و بیش‌تر هم نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهروز نبوی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    طرفدار بودن مشکل نیست مشکل توهین به لوگوی باشگاه و سواستفاده از مقامه..تمام وزرای احمدی نژاد پرسپولیسی بود...علی ابادی،سعیدی..هر دو پرسپولیسی بودن...در ضمن سخنان احمدی نژاد موجوده که برای استقلال کری خوند و استقلال شیش تایید خطاب داد..در زمان احمدی نژاد سه بار سپاهان و دو بار استقلال و تیم های دیگر قهرمان شدن طوری نبود کله دورانش فقط یک تیم قهرمان بشه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      استقلال در لیگ برتر ۳ بار قهرمان شد که هر سه دوره در دوره محمود احمدی نژاد بود خود احمدی تژاد هم در سال ۹۷ گفت که استقلالی هست فتح الله زاده هم گفت که احمدی نژاد استقلالی هست
    • 4 در 6 IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      شما رو که با زور ميخان جام بدن قبول نميکنيد مگه نرفتين فينال جام حذفي؟؟ يچزي ديگه کيسه تيمي که با سپاهان بيشترين منفعت داوري بردن / در ضمن قهرماني نوبتي نيست لياقت ميخاد که کيسه نداره اتفاقا بيشترين حمايت هارو دارين اگه پرسپوليس تو ليگ داخلي هواشو دارن پس تو آسيا چرا نتيجه گرفت؟؟ اين سه امتياز بزار کنار تو اين چند هفته که از ليگ گذشت چرا امتياز نگرفتين به گواه همه پرمهره ترين تيم اين ليگ کيسه س حتي خود فرناز هم اسفند ماه اعتراف کرده ولي الان يچيز ديگه ميگه
    • کیسه حکومتی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      تو راست میگی خخخخخ دولت احمدی نژاد کیسه کش بود علی آبادی سعیدلو کیسه کش بودند بدهی خارجی پرسپولیس عمدا ندادند پرسپولیس در کورس قهرمانی باسپاهان از اون ۶ امتیاز کسر شد خدمتی که دولت احمدی نژاد به کیسه کرد لاپوشی دوپینگ دسته جمعی کیسه کش ها با پود مجیدی رشوه به عیسی اندوی یا ریس مافیای و قهرمانی ها ناپاک کیسه و اقرار واعظی آشتیانی به ناپاکی بودن قهرمانی کیسه همه هدیه دولت محمود برلی کیسه بود
    • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      کیسه کش چرا جوک میگی احمدی نژاد طرفدار کیسه بود بازی کیسه با الدحیل یا السد مجیدی مربی کیسه بود به ورزشگاه آزادی رفت احمدی نژاد عشق تیم کیسه داشت یه یار در زمان ریاست جمهوری خودش به تمرین تیم ملی رفت به رنگ پیراهن قرمز تیم ملی اعتراض کرد گفت چرا پیراهن تیم ملی آبی نیست در حالی احمدی نژاد با وجود این‌که می دونست پیراهن تیم براساس رنگ پرچم کشورها هست اصرار به رنگ آبی پیراهن تیم ملی و کنار گذاشتن پیراهن قرمز داشت
    • دامون IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      اولاً اگر صرف به هوادار بودن آقای جهرمی باشه خیلی هم خوبه که ایشون حتی شهامت اعلان این رو داره که بگه لنگی هستش و ما هم احترام میزاریم به نظر ایشون! ولی وقتی یه هوادار پارو فراتر میگذاره و توهین به رقیب میکنه بجای هواداری از تیم محبوبش این مشکل داره ... آقای دانمارکی ما توی هوادارا میگیم حتی هواداری به تیم رقیب اگر بی احترامی کنه مشکل داره چه برسه یه وزیر بخواد این توهین رو بکنه!!! هرچند از هر کسی اندازه فهم و شعور خودش باید انتظار داشت و نه بیشتر!!! از یه وزیر در حد یه وزیر انتظار میره که رفتار کنه نه یه هوادار استادیومی!!! مشکل ما این هستش که فقط شما به تیمتون تعصب ندارین، بقیه هوادارا هم به تیمشون تعصب دارن ... فرمودین آقایان احمدی نژاد و نوه و نتیجه امام هم استقلالی هستن، آیا دیدین یک کدوم از این عزیزان وارد کریهای استادیومی و خیابونی بشن و به لنگیا توهین کنن؟؟ هیچوقت نمیکنن اینکارو چون شعور و فهمشون در سطح مقامی هست که هستن و هیچوقت اجازه توهین به رقیب رو به خودشون نمیدن!! ضمناً خدارو شکر الان استادیومها خلوت هستش و نمیشه فقط لب و دهن بود.. اعتراضات شما به داوری و تحت تاثیر قراردا
    • دامون IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      (ادامه کامنت قبلی) _ قرار دادنشون و بیفت زمین به نیت وقت کشی های شما به راحتی توی تلویزیون شنیده میشن و نیازی نیست اینجا با یه لب و دهن مصنوعی بخواین ادا دربیارین!! بقول معروف بازیکنی که الگوش شما باشی که بهش زمین افتادن به نیت وقت کشی یادشون بدی یا اون یکی بهشون بگه هر چی شالاتان بازی بلدین باید توی زمین دربیارین واسه برد و خودش حکم پنج ساله محرومیت توی جیبش باشه واقعا از الان مشخصه اون بازیکن چی میخواد بشه آیندش و چکاره میخواد بشه... بس کنین بابا این مظلوم نمائیهاتونو...
    • فوتبال پاکم آرزوست IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      گل محمدی جان نیمی از مردم این مملکت استقلالی هستند یعنی میلیونها نفر؛ توی این همه آدم رئیس جمهور میتونه باشه تا وزیر و وکیل و مدیر و کارمند و کارگر و کشاورز و دانشجو و زن و مرد و هر شخص دیگری دقیقا برای پرسپولیس هم همینه اما چرا وقتی یه مسئولی استقلالی هم که هست بدون هیچ مشکل و کمبود و عقده ای برای همه فوتبال احترام قائل میشه و حتی نفراتی که پرسپولیسی هستند هم تائید میکنه و بهشون مسئولیت میده ویک کلام بی حرمتی نمیکنه اما وقتی یه پرسپولیسی اونم نه یک وزیر یا مدیر یک مجری ورزشی میکروفون رو که دستش میگیره و بهش برنامه میدن خوش میشه یه پا مافیای فوتبال بله عادل فردوسی پور رو میگم که هیچ مسئولیت دولتی هم نداشت اما دیدید که چه ها میکرد و برای پرسپولیس چه جانفشانی ها و برای رقبا چه پرونده ها و بی انصافی ها که نمیکرد این فقط یه مثال از کوتوله ترین پرسپولیسی ها بود که گفتم ضمنا شما مثلا آدم باسواد و دانشگاهی هستی یعنی اینقدر سواد اجتماعی پائینی داری که نمیتونی یه تحلیل درست از جامعه و فوتبال کشور که خودت هم جزیی از اون هستی داشته باشی ؟ مگه منافع یه آدم یا یک تیم یا یک باند چقدر هست ؟
    • خطاب به بیروز سعودی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      عمو.جان اصلا سلطانی فر کلا پرسپولیس ی ...شد چهار سال ...هاشمی طبا که چهارده سال کیسه کش بود .... خودشم در تلویزیون اقرار کرد باز ده سال از شما عقب تریم ..فقط همین هاشمی طبا دیگه داریوش مصطفوی و محمود دلها بماند ....
    • هوادارمنطقی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      استنباط بنده از حرفهای یحیی این هست که در فصول گذشته خوابهای خوبی برای پرسپولیس میدیدند و در بیداری و پس از خواب نما شدن هم فرت و فرت جام به پرسپولیس تقدیم میکردند اما دیگر خوابهای طلایی دورانش به سر آمده و جملگی از عرش به زیر فرش منتقل شده و چه بسا بعضی از جامها هم به فدراسیون عودت داده شوند پس نتیجه میگیریم که یحیی درست میگوید
    • Iman IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      آقای گل محمدی کسی نگفت چرا آذری جهرمی پرسپولیسیه. اعتراض به نوع ادبیات و توهین ایشان به باشگاه و هوادار استقلال هستش. نمیدونم تا کی و کجا میخواین فرافکنی کنین؟؟ ضمنا با این توجیهات معلومه که قبول دارید در دوره سلطانی فر از زمین و هوا واستون امداد غیبی رسیده.
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    پس فرهاد مجیدی هم وقتی جوابش رو داد یه هوادار بود
    • محمد پرسپوليسي IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      فرناز هر چي گفت لياقت خودش بود کسي که 9 دفعه ارز دولتي گرفت با پارتي بازي ادعاي درست شدن مملکت داره
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      مجیدی که خودش رفیق محمود احمدی نژاد بود فرهاد مجیدی با احمدی نژاد می رفت سالن فوتسال و همین طور فرهاد مجیدی در جلسه محمود احمدی نژاد و رئیس جمهور بولیوی حضور داشت به چه منظور یک بازیکن فوتبال در جلسه دو رئیس جمهور حضور داشته . بعدش هم چطور می شود که استقلال ۳ بار قهرمان لیگ شده باشد و هر سه قهرمانی در دوره بابا محمود باشد
    • فرشاد IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      درجواب کیسه مافیا: کم سن و سالی تو و امثال تو باعث توهم و گمراهی میشه اولین بار که استقلال قهرمان شد زمان مرحوم رفسنجانی بود هواداری خوبه ولی از روی آگاهی باشه عزیزجان،چیزی نگو که باعث خنده بشی.
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    اصلا به شما چه ارتباطی داره؟ قبل از دربی اکانت فدراسیون برای لنگ آرزوی موفقیت کرد.. موقع دربی داور پنالتی مون رو نگرفت.. بعد دربی جهرمی بهمون توهین کرد و هنوز لنگیا میگن ما حکومتی نیستیم. آقا چه دلیلی داره اکانت فدراسیون برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کنه؟ دلیل اینکار چیه؟
    • محمد IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      اگه دولتي بودن به پنالتي که شما تو اين چند سال کلي پنالتي الکي گرفتن براتون شما مشکلتون اينه از مربي دورويي حمايت ميکنيد که مطمئن باش خودشم تيم ببند فصل بعد بازم داور وزير مقصر ميدونه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      ارتباطش با ما این هست آقای آذری جهرمی یک هوادار پرسپولیس هست و توهین شما هواداران استقلالی به ایشان به همه هواداران پرسپولیس ربط دارد . هواداران پرسپولیس حامی یک دیگر هستند آذری جهرمی هم یک هوادار پرسپولیس هست که هواداران پرسپولیس حامی ایشان هستند .
    • کیسه حکومتی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      کیسه کش خیلی پرو هستید داور خطای پنالتی روی سید جلال پیراهن اون نکشیدن نگرفت داوری وریا به صورت ترابی زد نه خطا گرفت نه وریا اخراج نکرد داوری بازی غلامپوربه صورت فرجی مشت می زنه داور فرجی اخراج می کنه به جای اینکه کیسه ده نفر بشه داور پرسپولیس ده نفر کرد داوری دربی به نفع کیسه غش کرد
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      اولا کی فدراسیون موفقیت پرسپولیس رو خواست اینکه عکس حرف يحيي رو بزاره این معنی نیست که آرزو موفقیت کنه دوما من با دلیل و سند و حرف کارشناس می گم اگه داور برا شما یه پنالت نگرفت برا ما دوتا نگرفت سوما این همه داخل دولت و غیره کیسه کش هستند ما اعتراض زدیم چهارما ما می تونیم داریم به فوتبال حکومت می کنیم شما می تونید بکنید نمی تونید حرف مفت نزنید
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    اکانت فدراسیون براشون آرزوی موفقیت میکنه اما حکومتی نیستن. دقت کردین ۴ ساله وزیر ورزش اومده و در این ۴سال فقط پیروزی قهرمان لیگ شده؟ اگه حداقل یه تیم جز پرسپولیس قهرمان میشد اونوقت کسی کمتر شک میکرد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      الدوچرخه ۳ بار قهرمان لیگ شده که هر سه قهرمانی در دوره بابا محمود بوده . فقط همین. بعدش هم قهرمانی سومی که ما بدست آوردیم بخاطر اتحاد تاس بود . الدوچرخه سپاهان را برد و سپاهان را از کورس انداخت اون طرف خود الدوچرخه هم به پدیده باخت و احتمال قهرمانی اش را کم شد . زنوزی هم که بعد از بازی سپیدرود و تراکتور حاشیه ای برای تراکتور به وجود آورد که حاشیه این قدر سنگین بود که باعث شد تراکتور سهمیه هم نگیرد . در فصل اول و دوم و چهارم هم که همه شاهد بودند که حق مان قهرمانی بود و با اختلاف قهرمان شدیم اینکه استقلال امتیازات زبادی را در تیم نیم فصل اول کسی نمی کند تقصیر وزیر هست یا سرمربی تیم . فقط هواداران استقلال حامی سرمربی تیم نیستند تقصیر سلطانی فر هست . وقتی اتحاد تاس با اقداماتشان زمینه قهرمانی پرسپولیس را می سازند تقصیر سلطانی فر چیست
    • Perspolis IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      من که استقلال خوزستان قهرمان نشد اونم با بازیکنهایی ک لیگ یک هم بازی نکرده بودم متاسفانه اونقدر سرتون کردین تو برف ک تمام ناکامیتونو ب همه کس و همه جچیز ربط میدین غیر خودتون و تیمتون
  • Amir perspolisi IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    دقیقا خواب های بدشونم محرومیت چندین بازیکن و قلع و قمع کردن پرسپولیس، ولی مطمئن باشن که فدراسیون رو روی سرشون خراب میکنیم
    • علی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      اوه اوه ترسیدیم... یه کم یواشتر خرابش کن
  • لنگی سوز شدید IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    ما که میدونیم بزرگترین دستاورد تاریخ تون برد دربی بوده خخخخخخ
    • آرمان IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      باشه با همین اراجیف دلتو خوش کن
  • Blue Love IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    امیر احمدی هم کری خوند ولی اخراج شد! فرق احمدی و جهرمی چیه؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      فرق اینکه احمدی به وزیر ورزش و دولت تهمت زد و آذری جهرمی فقط کری خواند میشه بگی آذری جهرمی چه نعمتی زد . فرق این هست که احمدی تهمت زد آذری جهرمی کری خواند
  • تیم هندبال سپاهان IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    جالب استقلال بعد از احمدی نژاد دیگه قهرمان نشده
    • سرطانی 1400 IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      و جالبتر اینکه بعد از مموتی فقط لنگیا قهرمان میشن . مدیونید فکر کنید مهندسیه
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    حتما احمدی نژاد هم که چند دوره است رد صلاحیت میشه مقصر پرسپولیسه!شاید اوضاع قاراشمیش مملکت مقصرش همون احمدی نژاد باشه اما پرسپولیس فقط مسئول تحقیر کیسه جماعته ولاغیر.خخخ خخخ
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    احمدی نژاد خودش در سال ۹۷ گفت که استقلالی هست انا الدوچرخه چی ها پا فشاری دارند که بگم احمدی نژاد پرسپولیسی هست . استقلالی ها فقط می خوان نتایج بدشان را با استوری آذری جهرمی بپوشانند . هر تیمی که دربی را می باخت هواداران شان تا چند هفته اصلا حرف نمی زدند و کری نمی خواندند اما به لطف آذری جهرمی استقلالی ها چند ساعت بیشتر در غار نبودند و سریع از غار بیرون آمدند
  • بهمن IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    یحیی جان نوه و احمدی نژاد 68 میلیارد ییهو بهمون کمک نکردن که آقای وزیرتون میدونی چقدر کمکتون کرده تا تونستین گرونترین مربی تاریخ لیگ بشی یا گرونترین تیم لیگ رو داشته باشی استقلال رو تو این هشت سال به بهانه گرونی نذاشتن ستارهاا و یا مربیای موفقش رو نگهداره حتی نیم فصل نتوستن قاسمی نژاد رو جذب کنن در حالیکه شما 5بازیکن تراز اول ایران رو جذب کردین
  • محمود IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    تیمی که با اشاره کیسه پهلوی ،توسط نیروی امنیتی اون زمان تاسیس شده ،اسمش به خاطر دلخوشی حکومت انتخاب شده،مخالفت باهاش نشونه مخالفت با حکومت تلقی میشده،بعد انقلاب بازم به خاطر سوگولی بودن اسمشو باب میل آقایون انتخاب میکرده و اسطورشون که سرمربی فعلیشون باشه با احمدی نژاد گل کوچیک بازی میکرده و سر استراماچونی کل دولت از جمله آقای عراقچی ظاهرا پرسپولیسی برای حل مشکل بسیج شدن که این حرفهارو نداره.همین الان دوسه تا مجری صدا سیما به معنای واقعی تو هر برنامه به پرسپولیس توهین میکنن و مسئولین صدا سیما این مملکت ککشونم نمیگزه.اونوقت طرفداری یه وزیر که نهایتا دوتا استوری برای پرسپولیس گذاشته انقدر اونارو سوزونده.کیسه کشا عادت دارن وقتی میبازن یه جوی راه بندازن تا جوابگوی طرفداراشون نباشن.الان هیچ کیسه کشی از اینکه بازیکناشون وسط زمین چرت میزنن،یا کاپیتان چهارده میلیاردیشون دو متر آفسایدو پر میکنه،یا ستاره نقل انتقالاتشون فقط برای پر کردن لیست میاد تو زمین حرف نمیزنن ولی تا بخوای ........ ادامه بدین با همین فرمون با جایگاه اصلیتون میرسی.ته چاه
  • امید IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    تیم حکومتی همیشه فرار رو به جلو کرده همیشه خواب های بد میبینن براش
  • Ali IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    سلطان ناله ، باز مصاحبه کرد.... ۸ ساله دارن همه جوره حمایتت می کنند باز می گی خوابای بدی واسه لنگ دیدن ، اگر این ۸ سال از تشتک سازی ورامین حمایت می کردن ، حداقل یه بار قهرمان آسیا می شد ....کل خبرگزاریها و رسانه ها بسیج شدن یه صحنه از دربی دربیارن بگن اینم خطا بود .... بسه بابا دیگه خجالت بکشید ... تیم ها رو خصوصی کنید بزارید باشگاه‌ها خودشون سر پای خودشون بایستن بعد ببینم کی جنم بیشتری داره.... جناب گل محمدی حداقل فرآیند انتقال خودت از پدیده به پرسپولیس رو نگاه کن بعد آنقدر حرف بزن
  • ذوب آهن IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    داور مثل فغانی ندیدم خدا وکیلی نمیترسید وقتی یه پنالتی برای تیمی میگرفت اگه دوباره خطای پنالتی روی بازیکن اون تیم رخ میداد میگرفت یا براز کارت قرمز دادن تعارف نمیکرد هرکی حقش بود اخراج میشد یه بازیکن دو بازیکن، ولی الان نه داوری اا که بو داره همش برا یکی دوتا تیم سود داره میترسن که دیگه بازی بهشون نرسه مخصوصا تیم های حکومتی و دولتی به زور چندسال یه تیم و دارن قهرمان میکنن عقده های هواداراو باشگاهشونو خالی کنن س تیم های شهرستانیو می برن
  • محمد آبی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    دقیقاً مثل دوره انصاری‌فرد دارن پیشدستی میکنن و فضایی ایجاد میکنن که وای همه دشمن پرسپولیس هستن و میخوان ما رو نابود کنند و ای مردم هشیار باشید و .... چهار روز که گذشت هم میرن مابه ازاء این جوسازی هاشون رو میگیرن با نابودی دیگر تیم ها و فشار مضاعف بر داوران و کمیته انضباطی. این سریال تکراری سالهای اخیره حرفهای هاشمی نسب رو باید با طلا نوشت آقای گل محمدی شما دیگه نگو و ژست مظلومانه نگیر
  • علی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    بیخود فرار رو به جلو نکن. وقتی هر جا جنجال میشه یه سرش تیم لنگه پس اشکال از این تیمه. چون یه مدت لیلی به لالاتون گذاشتن وهم برتون داشته که مصونیت دارید. در حالیکه از کاپیتان تا سرپرستتون فقط دنبال حاشیه هستن.
  • S.h IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    چرا نمیذارن رسول‌پناه بیاد حرفاشو بزنه؟؟؟؟
  • سرطانی 1400 IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    خوابای بدی که عمو جون براتون دیده اما تو واقعیت برعکس میشه و همه در اختیار شمان تا جام بگیرین حتی اسنپ
  • علی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    پرسپولیس عشقم
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    باز هم خزعبلات، باز هم توهم. البته این تز همیشگی لنگ و مربیان و مدیرانش بوده و با همین تز حتی از احکام انظباطی که باید براشون صادر میشده جلووگیری کردن
  • آنتی دروغگو! IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    یویو خان بسه دیگه، همه ایران دیگه دستت رو خوندن. با همین توهماتت فدراسیون رو تحت فشار قرار میدی و نمیذاری همین اندک امید به عدالت هم زنده بمونه
  • تیم حکومتی قرمز IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    برو بابا. خجالت بکش از این همه فضاحت. نوه امام کی توهین کرد؟؟؟؟ احمدی نژآد که خودش لنگی بود
  • کارزان US ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    احمدی نژادونوه امام تاحالاشده به لنگ توهینی کنند،؟؟آذری جهرمی الان عضودولته همون دولتی که دوتاباشگاه رواداره میکنه،چندباربگیم که لنگیابفهمن،اگه باشگاههاخصوصی بودندهرمسئولی هرچیزی میگفت اشکالی نداشت ازین ساده ترنمیشه گفت.جهرمی هوادارلنگ نیس بلکه چاه نفت لنگه
  • ارش IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    بجای این حرفا برو جواب رسول پناه رو بده گیرم تو راست میگی و اونا استقلالی بودن کدومشون به پیروزی توهین کردن کدوم جام در زمان احمدی بدون مسابقه به استقلال رسید استقلال بعد از احمدی قهرمان نشد چون بابا مسعود و دولت نذاشتن نمونه ش فراری دادن شفر و استرا ماچونی و تیام و جباروف و بقیه تا استقلال اومد جون بگیره نذاشتن کم خودتونو به خریت بزنید چرا جلال حسینی نذاشت ازش تست دوپینگ بگیرن هنوز بازی میکنه چرا ال کثیر محروم نشد دولتی بودن شاخ و دم نداره
  • آبی ترینم IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    اخه احمدی نژاد کی برا پرسپولیس کری خوند.برو پی کارت اقا یحیی.خودت میدونی هرمربی بیاد پرسپولیس نتیجه میگیره چرا چون همه ابزارها رو داره.هم پول هم وزیر هم فدراسیون وهم داور رو کنارخودش میبینه پس نتیجه اینطور هرتیمی نتیجه میگیره
  • gaber IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    حالا چرا استقلالی‌ها اینهمه ناسزا به جمال هورن میدهند . جمال هورن نه دولتیه نه پرسپولیسی نه با سلطانی فر دوست . چرا این بیچاره را با ناسزاهای نژادی نوازش میدهید . تا قلبتون پاک نیست تیمتون رنگ جام نمی‌بینه .همه چی حرف یکطرفه شماها نیست .واقعیت تلخه یکبار در عمرتان بیایید واقعی باشید تا پیروز باشید صادقانه
  • Farid US ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    Kamelan dorost goft, komite enzebathy mikhad chand bazykon perspolis ra mahroum konad, valey in hageh Esfehan hast, havadar bayad berizad jeloyeh Fedeasion va komiteh enzebathy
  • ناشناس IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    خواب دیدند با کاشیما بازی دارید
  • سیدرضا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    جناب گلمحمدی پسر امام مرحوم احمدآقاخمینی در تیم فوتبال شاهین قم بازی میکرد و بخاطر ارادت به پروین شماره هفت می پوشید و حتی بعداز انقلاب پروین که بخاطر رابطه ی مدیرعامل پرسپولیس با ساواک علی پروین بازداشت شد پسرامام و مرحوم طالقانی جلوی اجرای حکم پروینو گرفتن ،چرا فکرمیکنین همه جاهل هستن
  • غریب آشنا IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    با سلام شما جام پنجم هم می گیرید توسط اقای سلطانی فر وپسرش. باز میگوئید برای پرس پولیس برنامه چیدن مثل.حرف های حسینی چهل ساله که میگوید مراغب باشید برای تیم ما برنامه چیدن چهار سال هست این را مکرر تکرار کردن همین حق تیم میخورند پنالتی ما نمیگیرن از این حرف ها بابا بابا مسعود تا هستی جام آخر را بدهید چون دیگر پست شماتمام میشود با دوست عزیزت خداحافظی کن ارسال های بد در خواب بیند پرسپولیس جام بگیرد چون دیگر وزیری نیست با سپاس از خبر ورزشی
  • غریب آشنا IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    با سلام ازخواب بیدارشان کن تا جام به شما ندهند زود خودت زور بزن جام بگیر باسپاس ازخبرورزشی
  • كارون US ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    فرشاد خان كيسه مافيا عزيز اشاره به ليگ برتر مي كنه كه بيست سال قدمت داره تاريخ اختتام رياست جمهوري مرحوم اقاي رفسنجاني بيست وچهار سال پيش بود والا هم استقلال و هم پرسپوليس قبل از ليگ برتر بارها قهرمان شده اند.
  • قاسمی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    ببینید درگیری پرسپولیس با سپاهان و هفته بعدیش پرسپولیس با استقلال ، کاملا مشخصه که برنامه ریزی شده هستش ، قشنگ میخوان پرسپولیس بکوبن ، چون جور دیگه ای نمیتونن متوقفش کنن
  • سعید IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    لطفا چمن بیشتر از این طاقت ندارید قهرمانی یک تیم بزرگ را ببینید این تیم را وارد حاشیه نکنید نوه امام احمدی نژاد ویا هر کس دیگر ی نظر و طرفداری خودشان را. میگن پس لطفا.......
  • پرسپولیس IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    نمی دونم چرا از وقتی پرسپولیس برد دچار حوادث زیادی شد اقا اگه مشکلتون برد پرسپولیس باشه اقا نا لنگی ما کیسه ای زورتون میاد ادم باید جنبه ی باخت داشته بلشه الحق که کیسه کشین تف روی شما
  • پرسپولیس IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    نمی دونم چرا از وقتی پرسپولیس برد دچار حوادث زیادی شد اقا اگه مشکلتون برد پرسپولیس باشه اقا نا لنگی ما کیسه ای زورتون میاد ادم باید جنبه ی باخت داشته بلشه الحق که کیسه کشین تف روی شما
  • ایرانیم IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    ایبخدا اگه بازی رو می بردن جز ما چنین و چنانیم حرف دیگه ای نبود حالا که باختن از زمین وزمان بهانه میگیرن ما که می دونیم اینا همه از سر سوزش باخت پس همچنان بسوزین که ما حالشو میبریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی