یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
۸ |
۴
گل محمدی به رای کمیته انضباطی بدبین است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی اصلاً به رای کمیته انضباطی در مورد اتفاقات دیدار با سپاهان و استقلال خوشبین نیست.

خبرورزشی - یحیی گل‌محمدی در پاسخ به سوالی در مورد احضاربازیکنان پرسپولیس به کمیته انضباطی صراحتاً گفته هواداران پرسپولیس بدانند جلسه‌هایی قرار است برگزار شود و خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده اند.

 البته یحیی گفته جلسه کمیته انضباطی دوشنبه برگزار می‌شود اما این کمیته قرار است جلسه را سه‌شنبه برگزار کند یعنی همان روزی که پرسپولیس با شاهین بندرعامری در خانه حریف بازی دارد! دیداری که قرار است در بوشهر برگزار شود و پرسپولیسی‌ها باید یک روز قبل از بازی یعنی دوشنبه راهی بوشهر نشود.

گل‌محمدی با این اظهارات خود نشان داد که نه تنها به رای کمیته انضباطی خوشبین نیست بلکه بدبین هم هست و احساس می‌کند که قرار است چند بازیکن پرسپولیس محروم شوند. درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان سعید آقایی، کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی احضار شده بودند و در مورد اتفاقات دربی هم فرشاد فرجی و مهدی ترابی باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    اره و داره با ....... بازی فرار رو به جلو میکنه...بخدا قسم حداقل محرومیت ال کثیر 5 جلسه محرومیته
    • مولر از برلین DE ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      بخدا قسم. الله اکبر... خدایا توبه.... داداش جنگجویان فرود گاه مهر اباد چرا باز خواست نشدند!!!! می دانی... اون حرکات را اگه بازیکنان پرسپولیس انجام می دادند . 6 ماه محروم می شدند!!!! تا حالا فکر کردی چرا توبیخ نشدند!!!!!!!!!!!!!! پارسال طرفدارا سپاهان چشم یک تماشا گر را مثل سرباز احمدی کور کردند!!! چرا هیچ اتفاقی نیافتاد!!!! کاروان پرسپولیس توی اصفهان یک ساعت نگذاشتند حرکت کند چه اتفاقی افتاد!!!!!!!!!!!!! اگه این توبیخ می شدند دیگ شما قسم نمی خوردی!!!!!!!!!!!! یک شادی گل برای ال کثیر تعریف کنید تا ایشان طوری شادی کند که باب میل شما باشد فکر نمی کنید اون 6 ماه نحرومیت عیسی در حق اش ظلم بود. بنده خدا 10سال اون شادی را می کرد . در حق اش ظلم کردند.!!!!!!!!!!! قسم نخور.. وجدان تنها محکمه ای هست که احتیاج به قاضی ندارد!!!!
    • شیشعلی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      شمسعلی چرا حرف مفت میزنی شادی گل آل کثیر مثل شادی گل رونالدو بود رونالدو از این شادی گل ها می کنه اخراج نمیشه چون شادی گل اون مشکل اخلاقی نداره اخراج بشه شادی گل آل کثیر به تقلید از رونالدو بود و حتی بازی سپاهان گلزنی کرد چنین شادی گلی کرد هیچ مشکل نداشت و حتی به سمت نیمکت کیسه نبود شاید دلیل کیسه کش بابت محرومیت سوزش گل آل کثیر بود کیسه کش ها سوزند اون بحث جدایی داره
  • مولر از برلین DE ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    حق دارد وقتی اغتشاش گران به اون مهمی فرودگاه را تنبیه نمی کنند . به مسایل جزی می پردازند حتما باید کاسه زیر نیم کاسه باشد!!! برای بازی سپاهان و استقلال در مورد پرسپولیس برنامه ریزی شده عمل کردند نیم فصل اول ندیدی بازی با سپاهان قبل دربی را گفتند حتما باید پرسپولیس بازی کند . کی سود می برد. اول سپاهان بعد استقلال... استقلال از مدعی قهرمانی کنار رفته حالا لابی سپاهان وارد عمل شده!!! ریس جدید هم که همه دیدند پنجره پرسپولیس مقابل نفت بست تا ترابی بازی نکند . ولی برای استقلال نه!!!!!!!!!!! کلا فوتبال ایران عدالت محور نیست... محبی و مجیدی را هم را پاک کردند.!!!!!!!!! طرفداران پرسپولیس 4سال با این ریس جدید روز هایی سختی را دارند . ساختمان پرسپولیس را هم واگذار کرده!!!!!!!!!!!
  • فری عشقی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    جالبه هم در اصفهان توسط عوامل شله زرد و هم در تهران توسط عوامل نادی الستقلال هم بازیکنان پرسپولیس کتک خوردن و هم توهین شنیدن و هم به بدترین شکل بچه های پرسپولیس رو مصدوم کردند!! نکته جالبه داستان اینجاست که فدراسیون کیسه بازیکنان پرسپولیس رو دعوت کرده به کمیته انضباطی! عاشقان پرسپولیس مراقب باشید میخان پرسپولیس رو نابود کنند!!!
  • غضنفر IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    جالبه که دو تیم داداشی با دسیسه چینی و رندی در چند هفته فضاسازی و دو هفته بازی برای ضربه زدن به پرسپولیس و ایجاد حواشی از هیچ تلاشی قبل و بعد از بازی دریغ نکردند و در مقابل با شانتاژ و خبر سازی سعی در وارونه نشون دادن اتفاقات دارند! حالا فدراسیونی که رئیس و اعضای اون سابقه خدمت صادقانه و خالصانه به باشگاه آبی و مودت و نزدیکی به باشگاه زرد را دارند با همین احضار هایی که داشته میشه فهمید مرحله بعد چه خواهد کرد! حدس یحیی بی دلیل نیست
  • M.I.S. FC IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    من طرفدار تیم شهرمم به عنوان یه هوادار بی طرف بگم کار عیسی محرومیت داره خوشحالی بعد گلش کم از منشا نداشت و اینکه اگه برای بازی سپاهان بازیکنارو محروم میکرد از هر دوتیم بهتر بود تا هر بازیکنی جرئت درگیری پیدا نکنه باشگاه هم باید بازیکنا رو کنترل کنه باز خداروشکر امثال کریم باقری و فرهاد مجیدی هستن که بازیکنا رو جدا کنن من فیلمو دیدم خداییش مجیدی و کریم باقری جدا میکردن مخصوصا آقا کریم ولی یحیی انگار راضی به درگیری بود عین خیالش نبود کلا از وقتی یحیی سرمربی پرسپولیس شده بازیکنا درگیری زیاد دارن چون شگردش از اون ورم که دیگه غلامپور و خودتون بهتر میدونین
    • یه عادل (چیزی که. کم پیدا میشه) IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      من با همه نظراتت موافقم ولی نظرت راجع به یحیی درست نبود در ضمن شاید گل عیسی با منشا خیلی فرق داشت منشا علنی دست گزاشت رو... و... کرد ولی عیسی اصلا به هیچ جای خاصی در بدن نه اشاره کرد نه دست زد چون با فرهنگه فقط مشتش رو گره کرده و اگه قرار بود برای این کسی محروم شه الان کریس رونالدو محروم بود مجیدی هم محروم بود و نصف فوتبالیست ها هم محروم بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی