دربی اصلا قشنگ نبود/ یحیی گل‌محمدی شرایط بازی را تغییر داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسماعیل حلالی هافبک اسبق پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی با تعویض‌های خوب خود در نیمه دوم شرایط دربی را تغییر داد و باعث شد این تیم استقلال را شکست دهد.

خبر ورزشی - اسماعیل حلالی هافبک پرسپولیس در دهه ۷۰ در خصوص جدال دو تیم سرخابی در دربی پایتخت به خبرورزشی گفت: باید قبول کرد که استقلال بازی را خوب شروع کرد و در همان ۲۰ دقیقه اول روی دروازه پرسپولیس فشار آورد. شاگردان مجیدی خوب پرس می‌کردند و سعی می کردند روی دروازه پرسپولیس موقعیت های خطرناک خلق کنند اما پرسپولیس رفته رفته به بازی مسلط شد و توانست نبض کار را در اختیار بگیرد.

حلالی ادامه داد: با وجود اینکه معتقدم دربی اصلاً  قشنگ نبود اما تعویض‌های گل‌محمدی در نیمه دوم باعث شد که استقلال دچار سردرگمی شود و در نهایت هم دیدید که پرسپولیس توانست به گل برسد و تا پایان بازی حریف را کنترل کند.

هافبک تبریزی پیشین پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در جام حذفی با تیم بندر عامری بوشهر بازی دارد و به نظر من به راحتی این تیم را شکست خواهد داد و راهی مرحله بعد خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    من یک گلایه از گل‌محمدی دارم عزیزترین مربی دوران ما چرا مواظب بازیکنان تازه حضور یافته در پرسپولیس نیستی .پیروانی چکار می‌کنه مطهری چرا حواسش نیست .عیسی با اون محرومیتش فرجی با کرونا و درگیریش .چرا بازیکنان تازه وارد را مواظبت نمیکنید .باید خود باشگاه جریمه مشخص و قابل انتشاری برایش در نظر بگیره تا بازیکنانی که می آیند مواظب رفتارشان باشند . تیم و شما را وادار به چکتم چکنم میکنند .اگر مواظب اینها نباشید برای چی بازیکن میگیرید .حالا میخواست وارد درگیری بشه که چی را ثابت کنه .اگر جوابی هست بگوید بدانیم . کارهاییکه هیچ جوابی ندارد چرا چون بازیکن با مسئولیتی نیستند .اول تیم ارزش داره بعد بازیکن .هوادار عاجزانه میخواهد
  • دخی پرسپولیسی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    از نظر شما قشنگ نبود از نظر ما هودارا قشنگ بود درسته استقلال در نیمه اول مالکیت و توم و داشت موقعیت ایجاد میکرد اما اکثرا پرسپولیس در نیمه های دوم فعال تر و بهتر از نیمه اول بازی میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی