نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تعیین تکلیف اردوی داخلی استقلال پس از برگزاری مسابقه جام حذفی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعطیلات لیگ به دلیل مسابقات حساس تیم ملی در راه است و تیم‌های لیگ برتری از جمله استقلال به دنبال برپایی اردوهای تدارکاتی داخلی هستند.

خبرورزشی - با توجه به اینکه تیم ملی کشورمان خرداد ماه مسابقات بسیار حساسی در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی دارد پیکارهای باشگاهی برای مدتی تعطیل خواهد شد تا شاگردان اسکوچیچ راهی اردوی تدارکاتی شده و پس از آن برای جدال با حریفان آسیایی به سوی بحرین پرواز کنند.

در چنین شرایطی تیم‌های لیگ برتری هم نمی‌توانند تمرینات خود را برای مدت طولانی تعطیل کنند و برخی از آنها به دنبال برپایی اردوهای تدارکاتی داخلی هستند.

ظاهراً قرار است پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری اردوی استقلال در روزهای تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، پس از پایان جدال این تیم مقابل ذوب‌آهن در چارچوب پیکارهای جام حذفی تصمیم نهایی اتخاذ شود.

استقلال چهارشنبه هفته جاری مسابقه فوق‌العاده حساسی با ذوب‌آهن در جام حذفی دارد. جدالی که اگر با برتری آبی‌پوشان پایتخت تمام شود قسمت قابل ملاحظه‌ای از حاشیه‌های دربی به نوعی برای این تیم کمرنگ خواهد شد ولی اگر استقلال این بازی را هم ببازد آنگاه شرایط برایش واقعاً بغرنج خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی