این فرصت آخر است/ استقلال باید قید سهمیه مستقیم آسیا را بزند اگر ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال باید از حال و هوای ناکامی مقابل پرسپولیس خارج شده و کاملاً برای جدال با ذوب‌آهن آماده شود چون این مسابقه با توجه به وضعیت آبی‌پوشان در جدول رده ‌بندی رقابت‌های لیگ برتر اهمیتی فوق‌العاده پیدا کرده است.

خبرورزشی - شانس قهرمانی استقلال در لیگ با توجه به شکست مقابل حریف سنتی تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته و به لحاظ فوتبالی احتمال نایب قهرمانی آبی‌پوشان هم زیاد نیست به همین خاطر جام حذفی از اهمیت دوچندانی برای آنها برخوردار شده است.

اگر استقلال مقابل ذوب‌آهن به پیروزی برسد و در گردونه مسابقات حذفی باقی بماند باید تلاش کند باید با راه یابی به فینال و قهرمانی در این مسابقات مستقیما به لیگ قهرمانان آسیا برسد اما در صورت شکست شاگردان فرهاد مجیدی مقابل مردان مجتبی حسینی در ورزشگاه آزادی، استقلال عملاً باید قید کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده را بزند و در بهترین شرایط با استفاده از پلی آف خودش را به این مسابقات برساند. 

اگر استقلال قهرمان جام حذفی نشود تنها شانسش برای رسیدن به لیگ قهرمانان کسب یکی از رتبه‌های اول تا سوم لیگ برتر خواهد بود و به احتمال فراوان تیم سوم لیگ ایران باید از طریق پلی اف شانس حضور در مرحله گروهی فصل آینده رقابت‌های آسیایی را به دست آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    استقلال در صورتی به موفقیت خواهد رسید که: یک. آل کثیر بخاطر شادی گل در آسیا با اتحاد و پیگیری استقلالیا محروم شود، دو. امید عالیشاه، کنعانی، سید جلال، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی و لک و سرلک و آقایی در بازی با سپاهان مصدوم و محروم شوند، سه، عیسی آل کثیر دوباره محروم شود سه، یحیی گل محمدی، کریم باقری، افشین پیروانی و حمید مطهری و خانبان از پرسپولیس اخراج و عرب، رغبتی و رسول پناه به پرسپولیس برگردند، چهار جهت اطمینان دوباره عیسی آل کثیر محروم شود پنج، پرسپولیس چند ده میلیون هوادارش را طلاق بدهد و قول بدهد دیگر هوادار نداشته باشد، ششم، فدراسیون فوتبال داوری از جنس محسن قهرمانید ابهران و عسگری و ‌‌‌‌... برای تمام بازی های استقلال بگمارد ضمن اینکه اشتباهات داوری به زیان استقلال آنلاین حذف و به نفع استقلال پابرجا مانده و از ذهن همه مخاطبان حذف گردد. و وضع کلی قوانین دیگه که مرغ پخته هم خنده ش میگیره...
    • علی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      از اسمت معلومه طرف پیروزی هستی ل ن گ ی
    • حبیب IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      مربیان پرسپولیس باهوچی گری کاری کردن که داورچهارامتیازفقط استقلال گرفت وبه حسابشان ریخت اگه دردربی پنالتی شماگرفته نمی شددودمان داوروسازمان راآتش می زدن
  • حق گو IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    با توجه به جدایی کمالوند از استقلال و روند بازی های پر اشتباه و بدون تاکتیک و سردرگم استقلالی ها احتمالا این تیم هم در جام حذفی و هم لیگ برتر شانس آنچنانی برای قهرمانی که هیچ، حتی برای گرفتن سهمیه آسیایی ندارد، مگر اینکه مسئولین استقلال فردی کاربلد و آشنا به فوتبال مدرن به کادر مربیگری این تیم اضافه کنند.
  • جعفر رستمی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    این شده پیراهن یکی از دوستان قل چماق که تبر دست گرفته باشد نه قیچی باغبانی گرایش دوستان به غنچه نیاز دارد نه گل
  • علی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    غضفر خیلی بیکاری یه شغل برات دارم برو کویر یزد شترهای که دارن رد میشن عرق سوز شدن را گریس کاری کن ، دیگه راجع به اس اس حرف نزن
  • دختر استقلال IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    تا قیامت حمایت از شاه فرهاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی