نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
۴ |
۵
آقای وزیر ورزش! از چند نفر شکایت می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود سلطانی‌فر در مقام وزیر ورزش در مقابل انتقادات تند فرهاد مجیدی قبل از دربی سکوت کرد و هیچ نگفت اما به نظر می‌رسد باشگاه تحت نظر او یعنی استقلال رویه عجیبی را در شکایت از افراد مختلف در پیش گرفته است و انگار قصد تغییر رویه هم ندارد.

خبرورزشی - فرهاد اشراقی؛ باشگاه استقلال در ماههای گذشته از اشخاص زیادی شکایت کرده و البته از رسانه‌ها هم شکایت هایی را داشته است. جالب اینکه در همین باشگاه‌ها رئیس هیئت مدیره متاسفانه در زندان به سر می‌برد و هیچ کس هم توضیح قانع‌کننده‌ای در این مورد نمی‌دهد!

از وزیر محترم ورزش انتظار نداریم در مورد انتخاب خلیل زاده و ماجرای دستگیری او توضیح بدهد چرا که قضیه خیلی ورزشی نیست و به شخص سلطانی‌فر هم ربطی پیدا نمی‌کند اما از ایشان باید بپرسیم باشگاه استقلال تا کی و از چند نفر قرار است شکایت کند و نتیجه این شکایت‌ها چیست؟ حتی اگر بپذیریم خطای  روی مهدی قایدی واقعا پنالتی بود، باز هم همه می‌دانند که شکایت از داور دربی به هیچ جا نمی رسد و فقط افکار عمومی را سرگرم می‌کند. ته این قبیل  شکایت‌ها این است که اکبریان ۲ جلسه محروم می‌شود اما آیا محرومیت او برای استقلال امتیاز می‌شود؟

در مورد شکایت از رسانه‌ها هم در روزهای پایانی دولت حرف و حدیث زیاد است و البته به نظر می رسد بعضی از مسئولان باشگاه استقلال به خاطر حرف یک مربی مشغول شکایت از رسانه‌ها هستند که این واقعاً جای تاسف دارد از وزیر محترم ورزش که به هر حال در این مدت انتقادات زیادی را متحمل شده انتظار داریم برای یکبار هم که شده از مسئولان باشگاه استقلال و اندک مدیران باقی‌مانده در هیئت مدیره بپرسد شما برای چی از این همه آدم و این همه رسانه شکایت می کنید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    آقای اشراقی برات متاسفم که مینویسی حرف زدن درمورد چگونگی مدیر شدن و همینطور دستگیری خلیل زاده ورزشی نیست و به وزیر ورزش مربوط نیست چطور به وزیر ورزش مربوط نیست درحالیکه سالهاست هواداران استقلال فریاد میزنند و درخواست میکنند مدیران استقلالی مثل فتح لله زاده اولیایی یا دکتر قریب امورات استقلال را بدست بگیرند اما وزیر شما پایش را دریک کفش کرده و خلیل زاده را از جایش تکان نمیدهد فکر نمیکنم درک این موضوع سخت باشد ولی گویا منافع در جای دیگر و سخنی دیگر است بله به همان شکایتها بپردازید
  • بهروز نبوی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    یعنی نویسنده این خبر از خودت پرسپولیسی ها هم پرسپولیسی تره..اولا شکایت از داور درسته امتیازی رو بر نمیکردونه ولی حداقلش داور به اشتباه خودش پی ببره دوم چرا استقلال شکایت نکنه..الان مثلاً آل کثیر با اون حرکت زشتش نباید ازش شکایت بشه یا فرجی ....چرا نباید شکایت بشه....همین آل کثیر شش ماه محرومیت براش کم نبود و تجریش نبود آیا اون حرکت می‌تونه جلو زن و بچه انجام بده؟
  • حق گو IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    انشاالله این بار که جناب وزیر ورزش تشریف بردند ملاقات زندانیان از مسئولین باشگاه استقلال در مورد شکایت ها سؤال خواهند کرد، چون فعلا هیچکدام از مسئولین باشگاه استقلال خارج از زندان تشریف ندارند
  • بی نام US ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    نویسنده مثلا ورزشی، نام سلطانی فر در پرونده فساد خلیل زاده امده است! حالا فهمیدید چرا شکایتهای نوچه های وزیر بجایی نمیرسن؟ چون فقط برای ساکت کردن هواداران هستند و هیچ پیگیری قانونی صورت نمیگیرد از دوپینگ سیدجلال چه خبر؟ از داوریهای هدفدار به سود یک تیم در 4 هفته اخیر چه خبر؟ از کمیته انضباطی 2گانه سوز چه خبر؟ چرا خبرکار نمیکنید هیتلر طرفدار شالکه بود و اسنپ جام بهشون میداد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی