نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ادعای پرسپولیسی‌ها/ شکایت استقلال از آل‌کثیر به جایی نمی‌رسد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال از عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت کرده است، ولی سرخ‌ها می‌گویند این شکایت سرانجامی نخواهد داشت.

خبرورزشیاستقلالی‌ها به خاطر شادی گل عیسی آل‌کثیر از او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده اند اما خیال پرسپولیسی‌ها از این بابت راحت است و می‌گویند استقلال هیچ سند و مدرکی ندارد که بتواند چیزی را علیه آل‌کثیر ثابت کند و او محروم شود.

آل‌کثیر در مصاحبه خود گفته بود اصلا منظور خاصی از آن شادی گل نداشته و به سمت نیمکت استقلال هم شادی نکرده است. با این حال استقلالی‌ها از این مهاجم شکایت کردند و پرسپولیسی‌ها می‌گویند رقیب برای فریب افکار عمومی چنین کاری را انجام داده است.

پرسپولیس سه‌شنبه در جام حذفی با شاهین بندر عامری بازی دارد و سوم خرداد با ذوب آهن در اصفهان بازی می‌کند که بعید است عیسی آل‌کثیر مشکلی برای همراهی تیمش داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    رونالدو‌چنین شادی گلی داشته چرا رونالد محروم نشد خوب شادی گل آل کثیر مثل شادی گل رونالدو به تقلید از اون بود هیچ مشکلی نداره مشکل اصلی کیسه کش از شکایت آل کثیر شادی گل عیسی نیست بلکه به خاطر سوزش گل آل کثیر می خواهن شکایت کنند
    • فوتبالی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      اگر این نوع شادی گل اشکالی نداره پس بازیکنان تیمهایی که مقابل پرسپولیس گل میزنند هم مجاز به همین شادی هستند کمیته انظباطی محترم هم باید بخاطر رضایت هواداران پرسپولیس این نوع شادی گل را درک کنند !!
    • غضنفر IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      یه سناریویی توسط مافیای فوتبال ایران به سرکردگی زردآبی (دو باشگاه مثلا رقیب) نوشته شده و به هر قیمتی قصد دارند نزارند ما قهرمان بشیم، تیم آبی هم از حالا نقش اون نوچه را واسه داداش قلدرش بازی میکنه. هنوز ابتدای راهند، خوابهای بدی برای پرسپولیس دیده اند. این حجم از حاشیه سازی در دو هفته عجیب نیست؟؟؟ حرفها و رفتارهاشون بعضا خنده داره اما انجام وظیفه میکنند.
  • غریب آشنا IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    با سلام اگر.دوستان میگویند شادی عیسی الکثیر ساده بوده تقدیم به دوستان عزیز مبارک شما دوستان باشد خوشحال هستم این شادی ها را دوست دارید تشکر خبر ورزشی چرا پیام های من را دراین دو روزه چاپ نکردین تعداد آنها نه پیام بوده علت چیست
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    خب مسلم ومعلومه یکی ار بزرگترین عوامل وارکان قهرمانیهای اسنپی تیم سوگلی پیروزی همین کمیته انضباطی هست اینجا اونجا نیست اینجا همه چیز به باب ومیل تیم متمول دولتی هست حالا همین بازیکن تیم دیگری بود اونچنان نابود ومحرومش میکردن که فلک به گریه میافتاد خب معلومه باشگاه تیم سوکلی با اطمینان از عدم محرومیت این بازیکن حرف میزنند .یکی پس از دیگری تیمها قربانی میشوند تاازقربانی کردن انها جامی به تیم سوگلی بدهند مثل سالهای اخیر گرچه 50تا ازاین قهرمانیها به یک قهرمانی پاک بدون حرف وحدیث نمیارزه .
  • استقلالی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    بچه ها من استقلالی هستم و میگم واقعا پرسپولیس بهتره و الکی واسه این نماینده خوب کشورمون حاشیه نسازیم به امید اینکه روزی استقلال بهتره از پرسپولیس بشع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی