نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کامبک اتلتیکو به سوی جام/ برد کم‌ارزش رئال و شکست بارسا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برتری اتلتیکو و رئال هردو تیم را به کسب قهرمانی در لالیگای اسپانیا امیدوار نگه داشت، اما امیدهای شاگردان سیمئونه خیلی بیشتر است.

خبرورزشی - در هفته سی‌وهفتم لالیگای اسپانیا، اتلتیکومادرید و رئال‌مادرید پیروز شدند و بارسلونا شکست خورد، تا شاگردان سیمئونه همچنان شانس اول قهرمانی باشند و بارسلونا به طور کلی از کورس خارج شود.

اتلتیکومادرید در خانه به مصاف اوساسونا رفت و به‌سختی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. در حالی که ساویچ دقیقه ۵۹ برای اتلتیکو گلزنی کرد، این گل را VAR رد کرد تا زننده نخستین گل سالم بازی بودیمیر در دقیقه ۷۵ برای اوساسونا باشد. با این حال شاگردان سیمئونه کامبک زدند و با گل‌های لودی در دقیقه ۸۲ و سوارس در دقیقه ۸۸ بردی دراماتیک را جشن گرفتند.

شادی گل لوئیس سوارس؛ اتلتیکومادرید - اوساسونا

رئال‌مادرید که برای دقایقی با عقب افتادن اتلتیکو صدرنشین هم شده بود، با یک گل اتلتیک‌بیلبائو را برد. تنها گل این بازی را ناچو در دقیقه ۶۸ برای شاگردان زیدان زد.

بیلبائو - رئال‌مادرید

بارسلونا هم با شکست ۲ بر یک خانگی مقابل سلتاویگو به طور کلی از کسب جام ناامید شد. دقیقه ۲۸ مسی برای بارسا گل نخست را زد، اما مینا در دقایق ۳۸ و ۸۹ برای مهمان گلزنی کرد و شادی را به اردوی این تیم آورد.

بارسلونا - سلتاویگو

اتلتیکو در پایان دیدارهای امشب ۸۳ امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند تا با یک برد دیگر بتواند قهرمانی را جشن بگیرد. رئال‌مادرید هم با ۸۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و فقط در صورت پیروزی و توقف اتلتیکو می‌تواند به جام برسد. بارسلونای ۷۶ امتیازی هم در رده سوم باقی ماند و امیدوار است سویای ۷۴ امتیازی این رده را در هفته پایانی از آن‌ها نگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی