ناظر دربی چطور جلوی جنجال بزرگ دربی را گرفت/ تشکر ویژه یحیی و افشین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فریبرز محمودزاده ناظر دربی با اقدامی جالب جلوی جنجال بزرگ‌تر را در پایان بازی پرسپولیس و استقلال تهران در استادیوم آزادی گرفت.

خبرورزشی - شاید اگر درایت و اقدام به موقع ناظر دربی نبود، جنجالی حتی بزرگ‌تر از اواخر این دیدار و حتی بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان در استادیوم آزادی به وقوع می‌پیوست. اما ماجرا چه بود؟

اواخر دربی و پس از درگیری بازیکنان دو تیم و بهزاد غلامپور، محمدرضا اکبریان که به فرشاد فرجی و احمد موسوی کارت قرمز داده بود، بلافاصله سوت پایان بازی را زد. داور مسابقه حتی اجازه نداد مهدی ترابی به بازی ادامه دهد و سوت خود را به صدا درآورد. به محض اینکه محمدرضا اکبریان سوت پایان بازی را زد، فریبرز محمودزاده به سمت پرسپولیسی‌ها رفت و جلوی خروج بازیکنان این تیم از زمین و ورود آنها به رختکن را گرفت!

اقدامی که با ناراحتی و دلخوری اولیه یحیی گل‌محمدی نیز مواجه شد. سرمربی پرسپولیس که برنده دربی شده بود از این کار فریبرز محمودزاده گلایه کرد اما حرف ناظر مسابقه او را به خود آورد: «اول استقلالی‌ها و بازیکنان این تیم به رختکن بروند و بعد پرسپولیسی‌ها!»

فریبرز محمودزاده ناظر باتجربه دربی نمی‌خواست مشابه اتفاقی که در ورزشگاه نقش جهان رُخ داد مجددا در استادیوم آزادی تهران به وقوع بپیوندد. برهمین اساس دریک لحظه تصمیم مهمی گرفت که بازیکنان استقلال و پرسپولیس جداگانه به رختکن تیم خود بروند. با توجه به اینکه شاگردان فرهاد مجیدی دربی را باخته و عصبانی‌تر بودند، محمودزاده ابتدا آبی‌پوشان را به رختکن فرستاد. وقتی خیال ناظر مسابقه راحت شد که استقلال‌ ها به رختکن رفته و دیگر برخوردی با شاگردان یحیی گل محمدی نخواهند داشت، از پرسپولیسی‌ها نیز خواست درآرامش به رختکن خود بروند.

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید؛ یحیی گل محمدی و افشین پیروانی که ابتدا معترض برخورد ناظر مسابقه بودند پس از دیدن این صحنه‌ها و مقایسه آن با وضعیت خروج همزمان بازیکنان سپاهان و پرسپولیس در اصفهان مقایسه کردند نزد فریبرز محمودزاده رفته و از او تشکر کردند.

به راستی اقدام ناظر دربی جای تقدیر و تشکر دارد که اگر جلوی خروج همزمان بازیکنان استقلال و پرسپولیس از زمین را نمی‌گرفت چه بسا جنجالی بزرگ‌تر از آنچه در اصفهان دیدیم، پیش می‌آمد. باور نمی‌کنید از سرپرست و سرمربی پرسپولیس بپرسید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابی از فلاح IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    کیسه‌کش جماعت شکایت بعدی معلوم شد از کیه.بدویید بریید شکایت کنید ازش.اااا نمیتونید!!!!؟آخیش حیوونیکیاااا،رییس هییت ممدیرتون دزد ه توی زندانه.امضا رییس هییت مدیره لازمه.دلم سوخت
  • کمیته انضباطی بیطرف IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    متآسفانه توی این متن ادعای عجیب و دروغین مطرح شده. به زعم عوامل پرسپولیس توی اصفهان هیچ اتفاق خاصی نیافتاد و اصلن درگیری وجود نداشت ، نشون به این نشون که با گذشت یک هفته کمیته انضباطی هم هیچ حلسه‌ای در موردش نداشته و تصمیمی نگرفته اما شما بیان میکنید ممکن بود درگیری مثل اصفهان پیش بیاد!! همه میدونیم اون فیلم درگیری و فحاشی و شیشه شکستن کاملن فتوشاپ و بخاطر حسادت ساخته شده؛ حتی فیلمی که کاپیتان عزیزمون ابتدا با التماس و بعد فحاشی و درگیری فیزیکی میخواد از زیر بار تست دوپینگ فرار کنه هم فتوشاپ بود
  • javad US ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    vaghean ke kareh alyee kardeh bayad be in afrad jayezeh dahand
  • شهرام IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    جالبه اگه استقلالی ها دنبال دعوا بودن طبیعتا باید اول پرسپولیسی ها را میفرستادند رختکن تا جلوی چشم استقلالی ها نباشن! حواشی اصفهان را نگاه کنید ببینید در حالیکه سپاهانی ها به رختکنشون رفتن لنگیها با نیروی انتظامی درگیرن تا اینکه کریم میاد جمعشون میکنه! از معجزات کمیته انضباطی و وزیری که گل نمیزنه، هار شدن سوگولی هاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی