نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
۱۳ |
۴
ملی‌پوش تیم ملی وزنه‌برداری زنان جواب داریوش ارجمند را داد
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشورمان گفت: مدال آوران رشته وزنه‌برداری فقط سهراب مرادی و کیانوش رستمی نیستند.

خبرورزشی - الناز باجلانی، عضو تیم ملی وزنه برداری بانوان، درباره فعالیت این رشته در حوزه بانوان اظهار کرد: حدود سه الی چهار سال است که وزنه برداری در بخش بانوان هم در کشورمان فعالیت خود را آغاز کرده است. طبیعی است که در ابتدا با توجه به نبود آگاهی لازم نگاه‌ها مثبتی نبود اما خوشبختانه با حمایت‌های فدراسیون و شخص علی مرادی رییس فدراسیون این شرایط روز به روز بهبود پیدا کرد. خوشبختانه در داخل کشور مسابقات مختلف برای شناسایی استعدادهای جدید برگزار می‌شود. در کنار آن اردوهای تیم ملی را به صورت مستمر داریم و در مسابقات بین المللی نیز شرکت می‌کنیم.

او با اشاره به هدفگذاری فدراسیون برای وزنه برداری بانوان گفت: با توجه به پتانسیلی که در هم تیمی‌هایم مشاهده می‌کنم و حمایت‌هایی که کم و بیش وجود دارد مطمئن هستم خیلی زود این رشته در بخش بانوان هم قوی‌تر خواهد شد. هدف ما قطعا درخشش در مسابقات برون مرزی و حضور در المپیک است.

باجلانی درمورد اظهارنظر اخیر داریوش ارجمند توضیح داد: متاسفانه آقای ارجمند بدون داشتن اطلاعات کامل و لازم در این رابطه صحبت‌هایی را داشتند که کاملا اشتباه بود و نشان داد که واقعا بدون داشتن آگاهی لازم  از فیزیولوژی بدن زنان و حتی رشته وزنه برداری فقط نظر خودشان را مطرح کردند که درست هم نبود.

باجلانی درخصوص نتیجه احتمالی تیم ملی ایران در المپیک توکیو گفت: المپیک آوردگاه بزرگی است و وزنه برداری ایران هم ایران همیشه در این میدان مهم عملکرد خوبی داشته است. برای این دوره درست است که متاسفانه سهراب مرادی و شاید کیانوش رستمی را نداریم اما هاشمی و داودی هم جزو بهترین‌های ایران هستند و طبیعتا می‌توان به این دو وزنه بردار هم برای کسب سکو امیدوار بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ....... US ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    غیر کارشناسانه ترین و ابلهانه ترین نظر کارشناسی در مورد آناتومی و فیزیولوژی بدن زنان . وای بر آنان که نمیدانند که نمیدانند!!
    • نازنین IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      شما هم بهتره یه سرچ کوچولو تو اینترنت داشته باشی متوجه میشی ورزش سنگین چه بلایی سر خانم ها میاره بهتره به جای تعصب منصف باشیم.
  • طاهر IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    ماشاالله،پرچم ایران رابردی بالاخداحفظت کن والگوحضرت زهراسلام الله علیهاباشدبرات آرزوی موفقیت میکنیم،آقای ارجمندم انسان بزرگی،ایشان قصدجسارت بهیچ بانویی نکردن ایشان ازنظرجسمی وعاطفی نظردادن وگرنه بایه حرف نبایداین اسطوره تاریخ تلویزیون وخاک خورده وخاکی رابدنام کردبه امیدموفقیت برای همه ورزشکاران کشورم ولله من خودم یه کارگرساده هستم ولی ورزشم خداراشکرمیکنم،طرفدارایران وایرانیم دوستون دارم یاعلی
    • علی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      ببخشید اقای محترم نعوذا بالله حضرت زهرا گفتن که یه زن شیعه فاکولشو بندازه بیرون 'لباس چسبون تحریک آمیز بپوشه جلو میلیون ها مرد نامحرم وزنه بزنه؟!!توروبخدا بیدارشید مقدسات رو زیر سوال نبرید
  • حسینی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    متاسفانه تو کشور ما همه کارشناسن
  • علی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    درود بر این شیر زن کرد. به امید کسب مدال طلا در المپیک برای شما
  • مهدی US ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    داریوش ارجمند بدون کوچکترین علم و اطلاعی فقط به قصد پاچه خواری بالانشین ها این حرفها رو زده
  • ازاده IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    آقای ارجمند سروری یک ایرانی به تمام معنا خانوم ورزشکار حد و حدود خود را بشناس
  • قره چمنی IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    ای مکس عرصه سیمرغ نه که جولانگه توست عرض خود می بری وزحمت ما می داری خانم کوچولو حدود خود را بشناس
  • داریوش جان بشین بزا باد بیاد IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    داریوش ارجمند یکی مثل مهناز افشار و بقیه. اینا کارشون فقط چرت وپرت گفتن وخود نمایی کرده دیگه
  • مهدی IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    چرا زن نباید استعداد هاش شکوفا بشه نازنین خانوم شما که میگید ورزش سنگین اسیب میزنه به زنا اگه عضلات بعضی از قسمت های بدنشون قوی بشه دیگه اسیب نمیبینن
  • داود IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    سلام . امروز نصیحت بازتاب ضعیفی داره . بنظر من اگه در مقابل جبهه گرفتی محکوم به عناوین مختلف میشی .
  • Ti NL ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    خطاب به اون عزیزانی که هی میگن وزنه برداری واسه خانما ضرر داره، اولا که یک هر ورزشی آسیب های خودشو داره، ولی اگر احتیاط بشه هیچ مشکلی نداره. شما این همه مسابقات وزنه برداری آقایون رو نگاه کنی یه چیری می‌بندن تقریبا زیر شکمشون، برای محافظت از بیضه ها و پروستاتشون و این که فتخشون بیرون نزنه، پس این ورزش برای آقایون هم میتونه خطر ناک باشه اگر رعایت لازم رو نکنن. همون رو هم خانم ها می‌بندن. دو. آقای باقری، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفته این ورزش هیچ آسیبی به زنا نمی‌زنه مگر اینکه بخواد دوپینگ بشه، که اون هم برا زن و هم برا مردش خطرناکه. وزنه برداران متناسب با وزن و جثه شون تا یه رنج وزنه رو میتونن بلند کنن، از اون به بالا میشه آسیب. به مرد هشتاد نود کیلو که نمیتونه مثل رضا زاده که وزنش بالای صد و خورده ای هست، وزنه 263 کیلو بزنه، سوم، کمیته بین المللی المپیک اگه ورزشی رو انتخاب میکنه بر اساس منشور المپیک و استاندار های جهانی یه ورزشو انتخاب میکنه. اگه این ورزش مشکل داشت برای زنا قطعا انتخاب نمیشد. لطفا صرفا با دیدگاه های غلط به این ماجرا نگاه نکنید. برید مطالعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی