دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
۶ |
۳
 وضعیت بد فرهاد؛ مجیدی در رختکن می‌بازد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برابر پرسپولیس در نیمه مربیان بازنده بود. باخت در دربی تهران آن هم بعد از تعویض‌های هوشمندانه یحیی باعث شد سیل انتقادات به سمت مجیدی سرازیر شود که چرا نتوانست بازی را برگرداند.

خبرورزشی - مشکل استقلال غیبت کمالوند نیست و این تیم در رختکن و بین دو نیمه بازی‌ها را می‌بازد. به نتایج استقلال در نیمه‌های دوم نگاهی انداختیم. سه برد، ۵ تساوی و ۵ شکست حاصل عملکرد استقلال با فرهاد مجیدی در نیمه‌های دوم بوده است.

به نیمه دوم نیمه مربیان می‌گویند. جایی که باید حریف را آنالیز کنید و با تعویض‌های طلایی نتیجه بازی را برگردانید اما فرهاد دقیقا در این شرایط حساس نمی‌تواند کمکی به تیمش کند. صحبت بین دو نیمه و در ادامه تغییر تاکتیک و تعویض‌های مناسب کاری است که مربی باید با آن توانایی خود را به نمایش گذارد ولی به نظر می‌رسد تجربه مجیدی برای هدایت تیم در رختکن کافی نیست. فرهاد خودش هم در مورد این موضوع قبل از دربی حرف زد و اشاره کرد که نیاز به یک مشاور دارد و با آمدن یک مربی با تجربه شاید مشکل بزرگ استقلال در نیمه‌های دوم هم حل شود.

البته فراز هم نتوانسته بود در نیمه‌های دوم به استقلال کمک چندانی کند و در حضور او هم استقلال در نیمه مربیان می‌باخت که مهم‌ترین آن از دست رفتن برد برابر الدحیل در نیمه دوم بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    مگه مجبورن هم ملکه امارات تحمل کنند و مربی دیگر این پولها از جیب مردم می ره این تیم اینهمه خسارت می زنه به بیت المال در آمدی نداره
  • حمید علوی CA ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    دیگه انقد انتقاد ‌‌و گوشه ی سرنگ بردن مجیدی اونم در حالیکه هنوز حتی یک فصل از حضورش نگذاشته انصافن درست نیست. منطقی نیست، اخلاقی هم نیست. باید بدون دارد مردن فشار روانی بذاریم مربی کارش رو بکنه و حداقل بذازیم یک فصل بگذره و بعدن قضاوتش کنیم.
  • Omid US ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    in aghaye Farzadeh Majidi cheghadr zereh ziady mizanad, chera Federasion bayaqd ejazeh bedahand hamchin ozghalhayee biayand dar barnameyeh television, in agha aval shalvarash ra dorost bala beksehad, baed zereh ziady bezanad, va goheh ziady nakhorad, aghayeh Majidi goheh ziady nakhor hameyeh perspolisyha Vazir ra ham kheily doust darand
  • نازی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    اصلا میدونید! وای به حال کسی که مربی استقلال بشه هرکسی که مربی استقلال میشه افسردگی حاد میگیره حاجی خداییش خیلی صبر میخواد هیشکی دلش برای استقلال نمیسوزه تنها کسی که استقلال داره طرفدار و مربیشه
  • محمد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    اولا‌به‌توربطی‌نداره‌اقای‌مجیدی‌چی‌گفته‌تو‌برنامه‌تلویزبونی‌این‌ادبیات‌مدیرتیمتون‌بودکه‌اقای‌مجیدی‌کفت‌دوما‌ادبیات‌فارسی‌یاد‌بگیر‌بعد‌به‌انگلیسی‌متن‌بنویس
  • ARA IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    آقا دست بردارید از این شارلاتان بازیها ، خودتون هم خوب میدونید برنده بازی کی بود ، آقای فرهاد مجیدی نه تنها توی زمین باید با حریفی که تا دندون مسلح هست بجنگه ، باید با نام داوری ها و کمکهای فدراسیون و وزارتخانه به پیروزی هم بجنگه و حتی مدیریتی خود فروخته و دست نشانده استقلال ، دست بردارید مگه دارید بچه گول میزنید برید خجالت بکشید شاید این چرندیات و چرت و پرتاتون را طرفداراتون قبول کنند ولی مردم گول این حقه بازی هاتون را نمی خورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی